VRAGEN/ TIPS/ TWIJFELS/ ONZEKERHEDEN over het dieet!

Hier kun je alles vertellen over jouw peronlijke ervaring met het vetvrij dieet.
Bassie
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bassie » 25 aug 2005, 22:20

Ik wil heel wat kilo's kwijt maar aan dat Yoghurt dieet begin ik maar niet. Lijkt mij zeer onverstandig en volgens mij kom je een hoop voedingsstoffen te kort. Het vetvrijdieet is al als een bommetje maar zoeen yoghurt dieet is een explosie. :? Ik zou het zeker niemand aanraden.
Afbeelding

Start 22 Augustus 2005

Volg alles op mijn eigen weblog
http://bassies.punt.nl/

ikke

Bericht door ikke » 03 sep 2005, 10:14

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje;
ik heb nu de 2e week van het vetvrij dieet erop zitten en het viel me aan het eind van deze week best zwaar. Ik was moe en had totaal geen fut / energie / gevoel in mijn benen. Dit was funest voor mijn wilskracht want ik voelde me zo slap en ellendig dat ik maar wat cornflakes en crusli met melk en yoghurt heb gegeten. Hebben hier meer mensen last van en wat is dan goed om te doen. Hoe kan ik dit in mijn laatste week vermijden?
Ben beetje wanhopig want ben normaal geen opgever alleen zie ik het nu allemaal niet meer zo rooskleurig even.

Groeten
Ikke

bloempje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door bloempje » 03 sep 2005, 17:20

Hoi ikke

Ik heb daar ook last van, vooral in mijn benen en schouders een gevoel van dat je helemaal op bent, vooral na 2 trapen omhoog te hebbe gelopen.
Ik weet ookniet waar het aan ligt, waarschijnlijk toch te weinig eten!!!!
Hopelijk komen er meer reactie;s
Groetjes Bloempje

shesweetangel

Bericht door shesweetangel » 08 sep 2005, 10:00

Misschien kan je extra vitaminepillen pakken of naar het xl dieet toe gaan (als je echt te weinig binnen krijgt). Mijn ervaring is dat het na enkele dagen over is.

Mijn vraag is waarom je een stopweek moet hebben. Misschien voor andere voedingsstoffen weer binnen te krijgen? Of is het om daarna in die 3 weken weer meer effect te hebben? Of....?

En ik heb nu verschillende dingen gelezen over de stopweek. Is het nu 1 week of 3 weken?

Chantal

Gast

Bericht door Gast » 09 sep 2005, 12:16

Hoi Chantal

Het is 3 weken stoppen, dit om inderdaad het gebrek aan andere voedingsstoffen weer binnen te krijgen. Veel pakken maar 1 stopweek maar dit wordt niet aangeraden. Het schijnt ook zo te zijn dat je beter afvalt als je je gewoon aan die stopweken houd.

Suc6!

Marjon
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door Marjon » 09 sep 2005, 12:49

ja je valt meer af als je 3 weken stop als dat je 1 week stop , dat is mijn ervaring
Ik heb het uitgeprobeerd maar het is echt waar
Ik stond stil en nu heb ik 6 weken geen dieet gedaan ( wel gewoon gegeten , beetje oppassen net als het weekend ), en nu val ik ook weer af , toch wel lekker dat het nu weer gaat
Ik denk dat je in die weken je kacheltje op moet stoken , anders heb je niets om te verbranden
Maar het blijft een eigen keuze hè wat je doe
groetjes en veel succes :lol: Marjon :lol:

shesweetangel

Bericht door shesweetangel » 12 sep 2005, 09:33

Dank jullie wel. Ik ga er eens over nadenken. 3 Weken is natuurlijk wel gezonder dan.

Chantal

xx_merle
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door xx_merle » 19 sep 2005, 15:39

ik heb een vraagje over die gewichtsbalk bij je onderschrift ik had m ook van een site 3fatchicks.com maar... hij doet het niet :(! weet iemand hoe dit komt ?? Merle
Afbeelding

xx_merle
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door xx_merle » 20 sep 2005, 09:41

Oh ik heb het al maar nu heb ik nog een vraag
waarmee kan je vis en bieftartaar vervangen want eet geen vlees/vis .. ik hoop dat iemand een reactie geeft groetjess
Afbeelding

Mij
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Mij » 20 sep 2005, 12:57

xx_merle schreef:Oh ik heb het al maar nu heb ik nog een vraag
waarmee kan je vis en bieftartaar vervangen want eet geen vlees/vis .. ik hoop dat iemand een reactie geeft groetjess
Denk dat jij dat zelf het beste weet, zoek een vleesvervanger met weinig vet. tofu o.i.d.

xx_merle
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

merle1

Bericht door xx_merle » 20 sep 2005, 21:42

Hallo! :) Ik had een vraagje
hoeveel val je gemiddeld af als je 3 weken dit dieet doet ??
En dan in het weekend ook oplet maar 1 koekje ofzo .. en beetje gezond :) ?xxxXxx
Afbeelding

bloempje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door bloempje » 20 sep 2005, 21:43

de meesten vallen 3 kilo tot 4 kilo af.
In het weekend kan je niet in je oude patroon vallen, die afgevallen kilos zitten er dan zo weer op, zonde van 1 week lijnen, je moet ook in het weekend gezond en vetvrij proberen te eten.
Gr Bloempje

Gast

Bericht door Gast » 26 sep 2005, 13:04

hallooooooooooo

ik ben van de turkse afkomst en ik zal moeten vasten met ingang van 4 oktober. dan zal ik de ochtend gewoon ontbijten(1 liter water drinken), de hele dag niets en 's avonds weer(7 uur ongeveer) voordat ik begin zal ik weer een liter water drinken en gewoon folop groente vlees en rijst/aardappelen binnennemen...

het sport wordt wel half 9. aangezien de sportschool de hele week door open is zal ik minstens 4x gaan.

ik ben afgelopen zomer in turkije 12kg afgevallen. nu ben ik in 2 weken weer 3 kilo aangekomen.... ik kreeg vreetbuien omdat ik hier slecht drink. maar nu staat er elke avond een volle kan op mijn bureau...

denken jullie dat ik erin zal slagen??

Meisje

Bericht door Meisje » 31 okt 2005, 18:16

Hoi, ik ben vandaag begonnen met dit dieet.
Mag ik de sinaasappel ook vervangen door een mandarijntje?

Suban
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Suban » 12 dec 2005, 00:54

Hoi ben nieuw op de site
doe de dieet al heel lang

Ik zit al een tijd met dit dieet bezig en ik viel eerst 5 kilo per week af en nu nog maar 3 en ik doe het precies kan weet iemand waarom dat is ?

En is het zo dat je het fruit altijd een half uur van tevoren moet eten??

kun je ook niet gewoon 2 weken dieeten en dan 1 week stoppen en dan 2 week dieeten en weer een week stoppen ect ect of val je dan helemaal niet af?

Plaats reactie

Terug naar “Jouw ervaring met het Vetvrij dieet (hier aanmelden)”