Cambridge 500

Het Cambridge Weight Plan wordt ook wel CB genoemd en is afkomstig uit Engeland. Het werkt op basis van maaltijdvervangers in verschillende varianten zoals 500 en 800.
Plaats reactie
Simsalabim

Cambridge 500

Bericht door Simsalabim » 11 mar 2019, 12:53

Hallo allemaal!

Twee weken geleden ben ik begonnen met Cambridge 500. In overleg met mijn consulente ben ik gestart in stap 3a, een zelfverzonnen stap door de consulenten die bij mij goed past wegens medicatiegebruik. Wel gebruik ik de Cambridge 500 producten en mag ik geen zuivel. Het enige verschil met stap 2 is dat ik 200 gram groenten per dag mag. Ik startte met 89.9 kilo en vanochtend na 14 dagen was er dan toch 4 kilo af. Als ik wekelijks 2 kilo blijf afvallen, zou dat betekenen dat ik eind volgende maand al op mijn streefgewicht van 75 kg. zit. Maar dat is misschien wat idealistisch ;-) Ik ben 1.74m. en heb al een hele weg afgelegd. In 2015 woog ik 102 kilo... dus nu 16 kilo minder. Verheug me er heel erg op als de weegschaal 75 aangeeft!!! Wie weet ga ik nog wel door naar 70... maar dat zien we dan wel weer. Iemand ook pas gestart hier? Ik vind het wel het zwaarste wat ik tot nu toe heb gedaan. Bij andere koolhydraatarme diëten heb ik helemaal geen honger gehad en nu heb ik dat dus wel. Ook voel ik me moe en niet fit. Toch zet ik door... het is belangrijk voor mijn gezondheid om eindelijk eens die gezonde BMI te bereiken waar de artsen naar blijven wijzen. En ik val héél moeilijk af door mijn medicatie.

Liefs, Simone

Plaats reactie

Terug naar “CB Cambridge Weight Plan Ervaringen”