bekendvanpc Ervaringen en Klachten

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
bekendvanpc

bekendvanpc Ervaringen en Klachten

Bericht door bekendvanpc » 13 feb 2019, 18:54

Wie heeft er ervaring met bekendvanpc ?

richard

Re: bekendvanpc Ervaringen en Klachten

Bericht door richard » 14 feb 2019, 09:14

bekendvantv is onderdeel van bralex in groningen. Klanten hebben slechte ervaringen met deze partij.

Een selectie:

Karin
Slecht product zonder garantie
Ze leveren een slecht product dat niet werkt. Maar je krijgt je geld niet terug, want dat moet binnen de zichttermijn van 30 dagen. Dus als je het pas na 30 dagen gaat gebruiken (in mijn geval ongeveer 50 dagen), of het gaat daarna kapot, dan heb je pech gehad. Garantie doen ze niet aan.

Alex
BRALEX OPLICHTERS, WEES GEWAARSCHUWD!!!
Bij deze fitma een spiraal oorreiniger besteld. Apparaat blijkt niet te werken. Sterker nog heb er een pijnlijk en dicht oor aan overgehouden, waarvoor huisartsbezoek noodzakelijk was. Dit gemeld bij Bralex, wasrbij zij zich beroepen op het feit dat het product gebruikt is en derhalve niet terug hoeven te nemen. Nu is er in dit geval sprake van een ondeugdelijk product, wasr ik als consument recht heb op teruggave van mijn geld.
Dit weigeren ze en reageren niet op mijn emails. Stelletje oplichters.
Ik waarschuw iedereen om niks bij dit bedrijf te kopen. Ze verkopen wasrdeloze zooi. Gewoon een stelletje oplichters

I Arends
Een easymaxx koeler besteld

WAT EEN OPLICHTING ! het ding maakt een enorme herrie en blaast niets, helemaal niets, er komt doodgewoon geen lucht uit laat staat koele lucht.

morgen gelijk terug ! en dan maar afwachten of ik mijn geld terug krijg,
Dit was eens maar NOOIT meer.

Jozef Sanders
na 7 dagen wel rekening om te betalen , maar geen goederen verzenden !
een bestelling gedaan , meteen goedkeuring mail gekregen met bestelnummer ... 7 dagen later de rekening van "billing" aangekregen .. maar zelfs na 7 dagen was mijn bestelling zelfs nog niet op verzending vertrokken vanuit hun bedrijf ! , ik heb niks betaald , en hen een mail gestuurd dat ze mijn bestelling konden houden en dat ik het niet eens meer wou . vertrouw nooit dit bedrijf , want ze willen geld incaseren zonder goederen effectief te verzenden !! gelukkig heb ik mij niet laten vangen ! twee weken later krijg ik dan pas een mail retour waar in staat dat ze de bestelling hebben geannuleerd en dat ik de eventuele gemaakte kosten van HUN kant zal moeten betalen ????? nou MOOI NIET !!

Jan Willem
Pas op bij bestellen bij deze firma.
Pas op bij bestellen bij deze firma.
Lees alle kleine lettertjes! Ze hangen je er aan op!
Ik product besteld met teruggaaf recht, 10 dagen proef.
Product ca. 90 euro en ligt nu bij de rechtbank als vordering van ca 290 euro.
Kortom. Het geleverde product beviel dus niet !!!!!

Frans
Niets goed
product veel te laat geleverd, 4 dagen na juiste leverdag dus te laat voor sinterklaas. Retour gestuurd maar helemaal geen mails of reacties meer gekregen. Nooit meer bekend van pc

bron en meer slechte ervaringen met bralex / bekendvanpc
https://nl.trustpilot.com/review/www.bekendvanpc.nl

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”