Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 94.5
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Re: Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Bericht door Alice » 30 aug 2019, 08:42

07651DF8-BC77-4CAB-9F5E-B3D269FFF8F3.gif
07651DF8-BC77-4CAB-9F5E-B3D269FFF8F3.gif (33.18 KiB) 189 keer bekeken
Lieve lezers,

TJAKKA...ik kan hetwel...als ik maar op let,maar waarom die weegschaal denkt dat ik nog steeds in de 95 wil blijven , heeft ze het mis, ik dacht echt vanmorgen dat het 94.9 was ...nou ja maar weer verder dromen toch...ik vind 8 ons hartstikke tof van mezelf..en alles gegeten wat ik lekker vond...

Voor vandaag patat met berenhap er op gezet...oei oei lekker vet, maar vandaag gaaan we de sleutel van ons nieuwe optrekje ontvangen, ik heb mijn feestjurken al aan en heb zin om weer te klussen, lekker kliederen op de muren...tot ik er genoeg van heb !smil79 maar we hebben tussendoor nog lekker een vakantie .

Ga er weer van door, even Baloe eten geven (katje vd buren ,zijn nog even weg )

Fijne dag en
Liefs,
Alice !smil81
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 02 sep 2019, 19:34

384E63F3-1003-49D5-96D4-8C56FE06C7ED.gif
Lieve lezers,

Oei ...wacht even...

Zo zie ik jullie weer...zaten een paar dikke vlekken op mijn bril...

Nou in die tussen tijd heel wat gebeurd...eerst overdracht van de sleutel, gisteren voor het eerst behang er afgetrokken, vandaag ook...maar ja mijn lijf ging in staking , alle ontstekingen verdwenen begint het in mijn zij op te steken, oké ff zitten dan waterflessen er bij, pijn gevoel weg, Alice weer aan de slag, ik kan dus niet meer bovenhands werken, ook niet op een trapje, dus alles op ooghoogte gewerkt...(voel mezo oud !smil82 ) al het rusten ging het niet over , dus echt halt naar mezelf toe geroepen ( ik wilde 1 muur helemaal af hebben, dus niet ) gelukkig had ik ibuprofen meegenomen ,daar twee van genomen en rustig op een stoel laten in werken, want ik moest nog terug fietsen...ppfff met wind.

We hebben van de verkopers een prachtige boeket bloemen gekregen ,en van de makelaar van hun ,bolletjes pakket en van onze makelaar een taartje , haha zegt rein, zullen we die maar bij de buren afleveren? Huh hoezo dan? Jij bent toch aan het afvallen !smil79
Nou over 1 klein stukje heb ik twee dagen gedaan, heb tegenwoordig helemaal niet zo’n trek,.

Vandaag ontzettend veel water gedronken...ik kan het wel haha en extra veeeging gemaakt zat een Wesp achter me aan te brommen,,

Over beweging gesproken , als ik hier in ons appartement naar de keuken loop is dat in een paar stappen, net zoals de Sl.kamers en hobbykamer, in onze bungalow , whoo mega groot...de hal is bijna net zo groot als ons zitgedeelte hier, ja je kunt er ook verdwalen...was het maar klaar !smil79

Morgenvroeg komt Mj ook helpen, rein heeft de hele dag vrij en ik heb toevallig ook vrij...morgen komt de nieuwe longe set ,eindelijk een lekkere bank om op te zitten dan van die klapstoeltjes , stukadoor komt alles op nemen...

Ja ik vul nog steeds mijn food app in,maar nu savonds pas

Ga bakje koffie drinken...en goed uit rusten voor morgen , half negen staat Mj al bij de voordeur

Kom snel weer bij jullie babbelen

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 11 sep 2019, 14:44

Lieve lezers,

Hier ben ik dan even...druk druk...

Afvallen

Staat nu op laag pitje , ik denk dat ik euh ongeveer 15 november weer begin, dan zitten we als het goed in ons nieuwe huis...stukadoors zijn er vandaag en misschien morgen mee bezig ,tis wel een groot oppervlakte

Bewegen

Nou dat heb ik de afgelopen weken wel gehad, op de fiets 20á 25 min fietsen. Ligt er aan of er wind is...nou nou mijn knieën doen weer beetje auw, bezig met een vreselijk rot muur, nu met een stomer gaat het iets gemakkelijke ,maar tjee die vloer heb ik vervloekt !smil88 , trapje op trapje af ( steps ) spierballen maken. Door bovenhands te werken.

Ik had al last van mijn lichaam,maar nu geef ik het gewoon allemaal op spierpijn..savonds lig ik er al vroeg in ,ben helemaal op en val ook direct in slaap.

Vandaag ben ik alvast mijn freubelkamer aan het inpakken, negen dozen staan er nu, af en toe rusten...alle laden vh bureaus zijn leeg , ga zo het theeservies inpakken.. ik kom weer dingen tegen en denk wat doet dat hoer nu dan, dat moet bij de stiften liggen ...straks maar even weer goed indelen

En dan mag ik hier thuis ook nog even alles bijhouden, mag straks nog was opvouwen en wat strijken straks JOEPIE... dus niet niks geen joepie aan..

Mijn teller op mijn weegschaal blijft schommelen tussen de 95 en 95 ,5 , mooi...de eerste weken kom ik even niet toe aan het schaaltje , eet ook geen rare dingen, normaal...

Plan om straks weer hello fresh te doen en dan ook met ontbijt ( heb ik ergens al een topic over ) want ik had gisteren even wat drinken en lekkere dingen voor de stukadoors gekocht en bij het inpakken van de fiets tas,, kreeg ik weer last in zij en rug ..ik had even @£&¥€ geroepen (in gedachten ) en met een volle fiets naar ons nieuwe huis gefietst, daar aan gekomen, is best nog wel een end sjouwen voor je in de keuken bent...
Maar daar vertel ik jullie alles weer over rond 15 november, kom nog e]wel een x gluren hier...

Dus geniet de rest vd dag en warme weer komt er nog even aan...heerlijk

Tot de volgende x
0F69EF2A-20EE-4DCC-89DB-2CC65BE98DA5.gif
0F69EF2A-20EE-4DCC-89DB-2CC65BE98DA5.gif (25.06 KiB) 94 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 16 sep 2019, 15:51

Lieve lezers,

Ik lag even in de lappenmand , heb een beetje te veel gedaan , was ook net Boebientje de bouwer, laminaat aan gort slaan en daarna ,alles versjouwen naar de garage, dingen op tillen en ergens anders zetten...pff had al wat last van mijn zij, maar zaterdagmiddag..oei oei , ik was met een kwast alle randje aan het in kwasten ..ook onder de wastafel en daar voelde ik de eerste steken, maar wilde mijn eigen kamertje sausen ..

Dus begon ik toch met de muur..ik had net genoeg verf en de laatste lagen heel snel gedaan , alles neergelegd en op een stoel gaan zitten...bah waarom lukt me het nou niet ..stom lichaam ook! Vier jaar geleden kon ik nog een hele keuken van lichtblauw naar wit verven...en nu voelde ik me hopeloos,verdrietig ,boos ...

Eerst goed uit rusten met kussen in mijn zij...en later kon ik lichte dingen doen..ongewoon werk ,daar kan mijn lichaampje niet meer tegen , acceptatie dat het niet meer wil zo als ik wil...maar we blijven positief, de hele zondag niks gedaan , alleen de was...dus? Nu gaat het alweer wat beter ( oja gisteren ook nog wat dozen ingepakt )

De dozen staan al klaar in de gang , tja we wilde een verhuiswagen, maar die kunnen alleen nog maar op 31 okt en dan is de overdracht al van het huis , dus mogen we zelf een bus huren ...

Met al dat werk in het huis val ik zomaar af...vanmorgen zei mijn skaaltje een 93.9 huh? Ja zo dacht ik ook, kan er straks wel weer op zitten hoor..dus ik houd mijn gewicht toch elke week even hier bij.

O jakkie ik mag nog strijken ..zo maar even doen ,anders vergeet ik het straks en dan heeft mijnnmannetje geen overhemd voor zijn werk !smil79

Vanavond gaan we even weer naar het huis toe kan ik gelijk kijken hoe ver ze zijn ( heel stiekem hoop ik...dat ze mijn rotmuur gedaan hebben, maar dat zal wel niet..arme ik ,op die andere kamer hadden ze dubbelzijdig plakband op de muur, kreeg het er niet af, was er ook helemaal klaar mee, dan hang ik er wel een schilderij over, ja mooi opgelost toch?

Ga er weer van tussen-n,maar kom af en toe wel even babbelen hoe het gaat..
C34AF5B4-FEB6-4840-917E-24A34DC1D1D6.jpeg
Liefs,
Alice

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”