ketox24 de tuinen

KetoX24 Afslankdruppels. KetoX24 is een zeer bijzondere afslankformule uit Amerika, ontwikkeld in samenwerking met voedings- en sportwetenschappers die ervoor zorgt dat je lichaam je overtollig vet gaat gebruiken als brandstof zonder dat je je dus slap en futloos voelt; integendeel zelfs je bruist van de energie! Je neemt elke dag 40 druppels KetoX24 gedurende 24 dagen met een uitgekiend voedingspatroon. Dit geeft verbluffende afslankresultaten in 24 dagen. KetoX24 pakt alleen je overtollig vet aan dus geen “ingevallen toetje”. KetoX24 zorgt er ook voor dat je geen hongergevoel hebt , dit in tegenstelling tot het traditionele lijnen.
annemarieke

ketox24 de tuinen

Bericht door annemarieke » 21 mar 2018, 18:40

zijn de afslank druppels van ketox24 ook te koop bij de tuinen / holland & barret of body&fitshop ?

karrina

Re: ketox24 de tuinen

Bericht door karrina » 23 mar 2018, 23:51

ketox24 is op dit moment uitsluitend online te koop. Wel op veel verschillende plaatsen:

koop ketox24 op ketox24.com
koop ketox24 via de webshop van ketox24
koop ketox24 op bol.com

karrina

Nieuwsgierig

Bericht door Nieuwsgierig » 10 okt 2018, 22:12

Maar ben je verplicht een dieet te volgen bij deze druppels? Of kan je gewoon innemen en werkt het dan ook.

Want als je toch moet gaan diëten en sporten? Dan vind ik het onzin de druppels te gaan gebruiken .

Dus dan maar diëten en sporten en blijft het geld in je zak. Want zijn best prijzig.

Esther.

Bericht door Esther. » 12 okt 2018, 14:26

Nieuwsgierig schreef:
10 okt 2018, 22:12
Maar ben je verplicht een dieet te volgen bij deze druppels? Of kan je gewoon innemen en werkt het dan ook.

Want als je toch moet gaan diëten en sporten? Dan vind ik het onzin de druppels te gaan gebruiken .

Dus dan maar diëten en sporten en blijft het geld in je zak. Want zijn best prijzig.
Het volgen van een dieet is niet verplicht. Ik heb alleen de druppels genomen en ben met een dubbele kuur (detox ketox24 druppels) totaal 14 kilo afgevallen.

Es.

Nieuwsgierig

Bericht door Nieuwsgierig » 14 okt 2018, 11:06

Dankjewel voor je reactie Esther. Ik zal enkel de druppels gebruiken 2x en kom hierop terug. Ik eet niet heel veel en ben genoeg in beweging op mijn werk. Dus ben benieuwd naar de werking.

Malissa

Bericht door Malissa » 27 okt 2018, 21:26

Werkt enkel door de druppels te gebruiken, maar met het gratis boekje nog beter!.

Wondermiddel is uitgevonden met ketox24
Pilletje om het vet om te zetten en zo uit je lichaam te krijgen werken niet, deze druppels wel.

Nog sneller afvallen? volg de instructies in het boekje!

Plaats reactie

Terug naar “KetoX24 Afslankdruppels Forum”