Soepdieet Ervaringen

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Kan beter

Soepdieet Ervaringen

Berichtdoor Kan beter » 14 Mar 2018, 09:21

Hoi,
Na allerlei diëten te hebben gevolgd ben ik na veel af te vallen terug heel veel bijgekomen! Twee jaar geleden 22 kilo af met pronokal maar ondertussen terug 18 bij! Ben begonnen in september met weight watchers maar lukt mij de laatste drie maand niet om mij te houden aan de punten. Mijn grootste probleem is mijn eeuwige hunker naar suikers! Als ik begin met snoepen kan ik niet stoppen. Ik drink ook graag en ben een echte bourgondiër!
Nu stond ik vanmorgen op de weegschaal en walgde van mezelf en het getal dat tevoorschijn kwam! Binnenkort is het lente en dan is het communie van mijn metekind ga ik met vriendinnen op reis en wil ik er toch slanker uitzien en me beter in mijn vel voelen.
Ik kwam daarjuist uit op het zeven dagen soepdieet en leek me wel iets om dat eens te proberen. Om op korte tijd toch even snel wat kilo's kwijt te zijn en dan over te schakelen op gezondere keuzes maken zoals bij WW.
Wie heeft ervaring met het soepdieet en was hier tevreden over of niet. Heeft er iemand nog andere tips.
Alvast bedankt om te reageren
Liefs

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: ANANAS DIEET
Startdatum: 14 mei 2018
Startgewicht: 102.5
huidiggewicht: 100.4
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Start : 102.5
Dag 1: 101.4 > - 1.1
Dag 2: 100.9 > - 0.5
Dag 3: 100.0 > - 0.9
Dag 4: 100.4 > + 0.4
TOtaal vier dagen > 2.1 kilo

Re: Soepdieet Ervaringen

Berichtdoor Alice » 28 Mar 2018, 17:26

Hoii,

Ben je er al mee begonnen met het soep dieet? Volgens mij heb ik dit ook ooitgevolgd, ga het even zoeken, mij beviel het wel! Denk er over na om het weer eens te proberen even een begin weer krijgen met afvallen

Groetjes,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Terug naar “Welk dieet volg jij?”