Cambridge 2018

Het Cambridge Weight Plan wordt ook wel CB genoemd en is afkomstig uit Engeland. Het werkt op basis van maaltijdvervangers in verschillende varianten zoals 500 en 800.
Levensgenieter

Re: Cambridge 2018

Bericht door Levensgenieter » 10 jul 2018, 20:36

Hoi,
Ik heb jullie berichten gelezen. Doet me goed verhalen van mede doorzetters te lezen.
Ik begrijp dat velen van jullie “verhuist” zijn naar facebook.
Graag zou ik daar ook mee praten. Ik ben sinds zaterdag bezig en heb vrijdag mijn eerste weegmoment.
Petra van Os-Keuter Haaften

Jen Positive

Bericht door Jen Positive » 08 aug 2018, 10:34

Hallo,

Ik ben bezig in mijn tweede week Cambridge stap 1. Bezoekt er nog iemand dit forum en is er nog een plek in de FB groep? 😬 Jen Positive (fb naam)

Irma Pieschel

Bericht door Irma Pieschel » 20 aug 2018, 13:44

Hi hi ik ben Irma Pieschel zou fijn vinden om ook in Cambridge fb te komen. Is er nog plek? Ben nu bezig met stap 2;)

Jlyyn

Bericht door Jlyyn » 27 aug 2018, 08:48

Hoi! Ik ben 6 weken geleden begonnen in stap 4 en heb behoefte aan kletsen met lotgenoten hihi! Mag ik ook in de Facebook groep? Jolyn van Heijst uit Enschede

Juud1982

Bericht door Juud1982 » 22 okt 2018, 15:16

Hallo! Heb ooit in het verleden Cambridge gedaan, 25 kg afgevallen. Helaas wegens operaties weer 20 bijgekomen en wil toch wel weer gaan beginnen. Graag zou ik in Facebook groep toegevoegd worden als er nog plek is :)
Mijn naam is Judith Boertje-Faro

Broodje

Bericht door Broodje » 28 okt 2018, 19:07

Hallo allemaal.
ik volg nu 4 weken cb. Het is niet altijd heel gemakkelijk. Het is zeker heen sociaal dieet ik ben nu 7 kilo kwijt op 4 weken. Voor mij gaat het niet snel genoeg. Maar we blijven ons best doen. Ik las via vorige berichten dat er een fb groep is. Bestaat deze nog? Zo ja wilt u mij toevoegen?
Mijn naam Anke helsen

Femke132

Bericht door Femke132 » 24 nov 2018, 20:28

Ik ben woensdag begonnen met stap 1. Er moet ongeveer 23 kilo af. Vind zo'n fb groep ook wel fijn. Kan iemand mij toevoegen.
Femke Eggink ....

Als vast bedankt

Lenneket

Bericht door Lenneket » 06 dec 2018, 19:28

Hey, wil iemand mij toevoegen in de fb groep? Ga volgende week of januari beginnen Lenneke Teders Lattrop

Guti

Bericht door Guti » 09 jan 2019, 19:02

Kun je mij ook toevoegen? Luis Gutierrez uit Hilverdum. Net begonnen en wil graag meningen en ervaringen uitwisselen

Dikkiedik

Bericht door Dikkiedik » 10 jan 2019, 10:42

Dag allemaal,

Mocht de Facebook groep er zijn zou ik het ook leuk vinden toegevoegd te worden: Nathalie Quint

Ik ben afgelopen maandag begonnen in stap 1 en wil er zeker 20 kilo af. Tot nu toe gaat het super. Ook ik ben al wel eens eerder afgevallen met Cambridge en nu dus helaas weer te dik.. hoe komt het toch dat we telkens weer terug grijpen naar een crash dieet terwijl ik stiekem wel weet waar het gewoon mis gaat bij mij... maar goed, ik voel me goed hierbij en hoop snel maar ook veel af te vallen en wil dan echt eens álle stappen doorlopen en het er dan af zien te houden! !smil44

Veel succes voor allen die ook bezig zijn!!

Lousepoes

Bericht door Lousepoes » 10 jan 2019, 14:24

Hey Dikkie dik,

Het kan nog erger hoor, helaas ik heb cb al ik denk een keer of 10 gebruikt gestart weer gestopt na de zwangerschappen wel 2x 30 kilo afgevallen.
En nu was het plan om 1 jan. Echt te beginnen maar ook dat ging bij dag 3 al mis. Stom!!
Nu dus 8 jan. Weer begonnen want toen kon ik pas komen wegen en 100.7 kg bij 1.77 dus ook ik weer een BMI van 33 en er moet weer ruim 30 kilo af zucht.... nu op dag 3 dus pas en nu moet ik volhouden de eerste 6 weken echt zonder smokkelen en opgeven ik wil niet weer een zomer dik zijn op het strand met 3 vet ribbels op mijn rug en een komt zo dik als een bolwling bal...
Maar ik weet hoe moeilijk het is heb zelfs als consulet gewerkt en alleen in die periode kon ik op gewicht blijven omdat ik er elke dag mee bezig was en als basis koolydraatarm richtlijnen gebruikte maar dat zegt dus niks dus hier gaan we er maar weer voor helpen we elkaar?

Groetjes

Nozha

Bericht door Nozha » 13 jan 2019, 12:12

Hoi,

Mag ik ook nog in de Facebook groep ? Doe momenteel stap 4, was begonnen in 3 op 7 januari maar dat ging niet. Eerder succesvol afgevallen met CB maar door niet op te bouwen, nu weer helemaal terug bij af ☹️. Mijn naam is Nozha el Azzouzi

Groetjes

joy26

Bericht door joy26 » 17 jan 2019, 13:41

Hoi allemaal,
Leuk en motiverend om alles te lezen wat hier geschreven word!

Na een tip van een collega die in haar eerste week 3.3 kilo kwijt is, ben ik weer gemotiveerd om wat aan mijn lichaam te doen.
Na heel veel pogingen verschillende diëten, hoop ik dat dit iets is, vanmiddag eerste afspraak bij de consulente.

Voor extra motivatie zou ik ook op jullie Facebook pagina kunnen komen? mijn naam is Joy van Delden.

Brechtje

Bericht door Brechtje » 28 jan 2019, 18:05

Hallo, ik ben vandaag begonnen met Cambridge stap 1. Ik zou ook graag toegevoegd worden in de fb groep😃 mijn naam is Brechtje bossink

Gast

Bericht door Gast » 13 feb 2019, 09:21

Hallo, ik wil ook graag in de besloten facebook groep kan dat? Mijn naam is Hitty Dijkstra

Plaats reactie

Terug naar “CB Cambridge Weight Plan Ervaringen”