Werkt Ketox24 Echt ?

KetoX24 Afslankdruppels. KetoX24 is een zeer bijzondere afslankformule uit Amerika, ontwikkeld in samenwerking met voedings- en sportwetenschappers die ervoor zorgt dat je lichaam je overtollig vet gaat gebruiken als brandstof zonder dat je je dus slap en futloos voelt; integendeel zelfs je bruist van de energie! Je neemt elke dag 40 druppels KetoX24 gedurende 24 dagen met een uitgekiend voedingspatroon. Dit geeft verbluffende afslankresultaten in 24 dagen. KetoX24 pakt alleen je overtollig vet aan dus geen “ingevallen toetje”. KetoX24 zorgt er ook voor dat je geen hongergevoel hebt , dit in tegenstelling tot het traditionele lijnen.
Milou.

Re: Werkt Ketox24 Echt ?

Bericht door Milou. » 27 aug 2018, 16:11

De druppels op zich geven je al een enorme boost bij het afvallen. Er zit een boekje bij met instructies en recepten. Het zijn inderdaad koolhydraatarme recepten. Ik heb de kuur twee keer gevolgd. De eerste keer zonder het boekje, toen ben ik 8 kilo afgevallen met 1 flesje. De tweede keer met de instructies en recepten uit het boekje. Toen ben ik 11 kilo afgevallen. Wat me meeviel, afgezien dat het afvallen beter ging, is dat ik minder honger had en meer energie door het volgen van de regels uit het boekje.

Maar het is dus niet verplicht.

Milou

Alida

Bericht door Alida » 28 aug 2018, 22:55

!smil72 .Ik ben in 24 dagen 10% lichaamsgewicht afgevallen met Ketox 24!! In totaal 8,5 kilo kwijt. Je krijgt ook vrijblijvende begeleiding via de mail of telefoon. Daarnaast krijg je een uitgebreid boekje met alle richtlijnen en lekker recepten t.b.v. avondmaaltijd. Ik raad Ketox24 aan iedereen aan!

Plien

Bericht door Plien » 08 sep 2018, 10:30

Ja, ketox24 werkt echt. Ik heb het nu 2x gevolgd. De eerste keer met detox booster, de tweede keer alleen de druppels. Het heeft mij enorm geholpen voor de zomer. Het resultaat is blijvend gebleken. Je krijgt gratis recepten en tips die je ook na de kuur kunt blijven gebruiken.

Absolute aanrader!

Plien
Tine. schreef:
29 nov 2017, 16:06
werkt ketox24 echt? Ik ben een jonge mama die wegens fysieke klachten en verschillende operaties geen sport kan doen.
Hierdoor is het voor mij heel moeilijk om mijn zwangerschapskilo’s te verliezen. Daarnaast heb ik al heel mijn leven last van een zware maag en daardoor ook een buikje. ketox24 zou voor mij perfect zijn om eindelijk het gewenste gewicht te verliezen en mijn zwangerschapsbroeks voor eens en voor altijd af te zweren. Hopelijk ben ik bij de gelukkige!!

Tine

Afbeelding

Ermo

Bericht door Ermo » 15 sep 2018, 08:48

ik ben begonnen met Ketox24 heb 2+1 druppes l binnen ik kan niet wachten of het echt helpt ben 5 jaar van 120 naar 90 afgevallen in ruim een jaar
met veel sporten dus echt veel elke dag 6 dagen in week 4 uur per dag ruim en groot boeking
na een jaar en nu nog steeds met kracht en uithouding vermogen + conditie weeg ik 105,5 kg dus in ruim 4 jaar langzaam ben bij begin
van alles gedaan ge probeert zonder resultaat de metingen als ze kloppen 1.80 lengte vet 33/pr water 49 pro spier 34 pro en bot rond 14 kg
dus er zit geen beweging in behalve water vocht in lichaam 2 a 3 kg heen en weer.
ik zou graag reactie willen ontvangen mensen met echt ervaring die gebruikt hebben.

Mir

Bericht door Mir » 28 okt 2018, 07:38

s’-Ochtends neem ik een shake met magere yoghurt ipv melk en daarin een halve banaan in stukjes, tevens neem ik ketox24 druppels. ;s middags een timfit shake die de eetlust onderdrukt. Hiermee houd ik het vol tot het avondeten. Tussendoor drink ik koffie een karnemelk. Ben al een week of 6 bezig en op deze manier houd ik het prima vol. -12 kilo tot nu toe.

ezther

Bericht door ezther » 30 okt 2018, 12:15

Ik let altijd al goed op wat ik eet. Gebruiken timfit shakes en crackertjes, dit helpt om de honger te onderdrukken. Verder 1x per week Sporten.

Ik heb veel steun aan het bijgeleverde boek, samen met de druppels van ketox24.

Ik heb ook een week alleen de druppels gebruikt om te kijken hoeveel ik hiermee zou afvallen.

Dit scheelt bij mij ongeveer de helft in kilo's.

PeterP

Bericht door PeterP » 31 okt 2018, 15:26

Ik ben uit Suriname, weeg 97 kg en ik moet er echt 20 kgs kwijt. Ik let al op mijn voeding, af en toe snoep ik nog wel , maar dat hoort erbij denk ik zo hardop. Ik heb mijn combi pakketje pas ontvangen en ik start per 1 april met de Kuur. Ik zal dan het snoepen achterwege houden , dus ik kijk vol verwachting naar de resultaten uit.
Ik reageer medio april weer als ik halverwege de kuur al resultaten merk, ik hoop dat het lukt ! Als ik zo alle resultaten lees moedigt het me alleen maar aan !!!

Rianna

Bericht door Rianna » 01 nov 2018, 01:01

heb het inmiddels 3 weken bijna en van het gewicht is niet zoveel (-8 kilo) af maar ik let heel goed op wat ik eet, drink . Verder drink ik ook lauw water( gaat de trek van weg)
en ben 1 kledingmaat naar beneden. in de ochtend de 40 druppels geeft me wel een zet om 1 crekker te eten. Voel me wel beter in mijn vel zitten, Als ik ( zeker in het weekend) de druppels vergeet merk ik dit wel.

Plaats reactie

Terug naar “KetoX24 Afslankdruppels Forum”