KetoX24 Gebruiksaanwijzing (gratis download)

KetoX24 Afslankdruppels. KetoX24 is een zeer bijzondere afslankformule uit Amerika, ontwikkeld in samenwerking met voedings- en sportwetenschappers die ervoor zorgt dat je lichaam je overtollig vet gaat gebruiken als brandstof zonder dat je je dus slap en futloos voelt; integendeel zelfs je bruist van de energie! Je neemt elke dag 40 druppels KetoX24 gedurende 24 dagen met een uitgekiend voedingspatroon. Dit geeft verbluffende afslankresultaten in 24 dagen. KetoX24 pakt alleen je overtollig vet aan dus geen “ingevallen toetje”. KetoX24 zorgt er ook voor dat je geen hongergevoel hebt , dit in tegenstelling tot het traditionele lijnen.
Veerle.

KetoX24 Gebruiksaanwijzing (gratis download)

Bericht door Veerle. » 29 nov 2017, 16:06

ik ben op zoek naar de ketox24 gebruiksaanwijzing waar kan ik deze vinden? Ik heb overgewicht. Véél: exact 35%. Ik ben een levende jojo, al mijn hele volwassen leven.

Na mijn laatste succesvolle afvalpoging (gedurende 1 jaar) – koolhydraatarm – heb ik mijn 36 verloren kilo’s er terug bijgekregen. Oorzaak? Stress. En die stress heb ik jammer genoeg niet in de hand.
KetoX24 zie ik als mogelijke ondersteuning van een koolhydraatarm dieet, dat het enige dieet is dat werkt voor mij. 36 kilo kwijtraken is een hele opgave. Ik ga nu starten met KetoX24 met online coaching van Dianne.

Veerle

Afbeelding

nikki p

Re: KetoX24 Gebruiksaanwijzing (gratis download)

Bericht door nikki p » 10 dec 2017, 15:08

Ik heb KetoX24 besteld en dankzij de combinatie van natuurlijke druppels, gratis recepten en uitstekende begeleiding ben ik sinds vorige week dinsdag al 5 kilo afgevallen. Dat lijkt mij toch wel goed.

Essie.

Bericht door Essie. » 15 jun 2018, 10:20

Hire deselfde regarding, den dubbele kuur -16 kilo zinder problemen. Super blue en trots!

Plien

Bericht door Plien » 08 sep 2018, 10:31

de handleiding met tips, recepten krijg je gratis (boekje) bij je bestelling. via https://shop.ketox24.com !smil44 !smil1

Plaats reactie

Terug naar “KetoX24 Afslankdruppels Forum”