Pharmaxx Proefpakket Opzeggen

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
Esther Kluitmans

Pharmaxx Proefpakket Opzeggen

Bericht door Esther Kluitmans » 07 nov 2017, 17:39

Heeft iemand ervaring met Pharmaxx? In oktober bestel ik een proefpakket bij Pharmaxx te Essen. Na ontvangst probeer ik dit zonder resultaat en besluit dan ook binnen de 14 dagen een brief te versturen met opzeg van verdere leveringen. Na een tijd ontvang ik nieuw pakket ter waarde van 50 euro maar aangezien ik dit niet meer wou stop ik het in de brievenbus retour. Nu krijg ik constant brieven voor ontvangen goederen te betalen. Heb ondertussen al verscheidene mails gestuurd en verscheidene maal gebeld maar men beweert dat ze mijn opzeg niet ontvangen hebben en ik dus ondertussen 99 euro moet betalen voor ONTVANGEN GOEDEREN(ontvangen goederen, terug gestuurd en bevestigd door Pharmaxx dat ze deze terug hebben) . Omdat er een fout of een slordigheid is van Pharmaxx moet ik dus 99 euro betalen voor iets dat ik niet wil of heb. Deze praktijken komen meermaals voor zie ik op het internet, dus wat wordt er aan gedaan???? Dit is oplichting

Esther

astrid.

Re: Pharmaxx Proefpakket Opzeggen

Bericht door astrid. » 16 dec 2017, 11:21

Hoi Esther, vervelend zeg. Ik las hier een review en ervaringen met Pharmaxx, misschien dat je daar meer informatie kunt vinden.

succes!

Astrid

kemp

Re: Pharmaxx Proefpakket Opzeggen

Bericht door kemp » 06 mei 2018, 23:40

ik heb het zelfde als ester ik had ook een proef pakket en heb het terug gestuurd krijg om de haverklap een rekening van 71 euro die ik moet betalen en heb gelijk gezegt dat ik alleen het proef pakket wil hebben en verder niks meer ik bel op en reageer op hun dat ze moeten ophouden om steeds mijn een rekening te geven ik gaat het in handen geven van een instantie die mijn willen helpen om op te houden dat ze mijn geen rekening meer sturen het is oplichting wat ze doen

Plaats reactie

Terug naar “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”