Niet afvallen

Vragen en Antwoorden over verschillende diëten en voedingsmiddelen.
Plaats reactie
Essie1973

Niet afvallen

Bericht door Essie1973 » 08 jun 2017, 18:19

Vraagje: ik ben 3 maanden geleden begonnen met een dieet. Ik ben 160 lang en 90 kilo. 30 kilo te zwaar dus. Ik eet zonder hongergevoel 2 crackers 's morgens en 2 's middags met 1 plak kaas. Tussendoor een schaaltje yoghurt met echte honing en s middags een smoothie van spinazie met sojamelk. S avonds geen koolhydraten, zoals carpaccio, of magere spagettisaus zonder spaghetti, 2 gebakken eieren zonder brood etc etc. Elke dag zowel doordeweeks als s weekends!! 2.5 liter water en 1 liter groene thee!! Frustratie is: 5 kilo in 3 maanden. Is dat omdat ik te weinig eet, of eet ik verkeerd? Ik zou niet weten wat ik verder nog op een dag moet eten nl. Ben redelijk voldaan met deze producten en durf niet meer te eten.

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Re: Niet afvallen

Bericht door dunga » 12 jun 2017, 10:05

Hallo.

Als ik dat zo bekijk eet jij veel te weinig! Ik zou een voedingsdeskundige eens ernaar laten kijken.
"Normaal" heb je als vrouw ongeveer 2000 kcal nodig per dag, tijdens een dieet ongeveer 1500.

Hier kom jij lang niet op! Probeer eens om de 2 a 3 uur wat te eten. zo houd je je verbranding op gang.

Succes!
Afbeelding

Bhappy

Re: Niet afvallen

Bericht door Bhappy » 21 nov 2018, 17:59

Belangrijk is om te zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel, door te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Daar lijkt me nog een hoop aan te verbeteren, als ik je verhaal lees. Ik zou zorgen voor spaghetti van peulvruchten, in plaats van hem te skippen. En een eitje met langzame koolhydraten.
Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen helpen je bloedsuikerspiegel stabiel te houden en de insulinegevoeligheid te verbeteren.

Plaats reactie

Terug naar “Vraag en Antwoord”