Mijn ervaringen met ProAcademie

ProAcademie, jouw persoonlijke online lifestyle coach. Effectief afvallen onder begeleiding van een professionele lifestyle coach!
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>
Re: Mijn ervaringen met ProAcademie

Bericht door Alice » 15 mei 2017, 16:25

Heey Soeffie,

Euhm er zit nu 1 kilo en vier ons bij... !smil45 verjaardagen gehad, begon op drie mei, die van mijn zus en die had van allerlei lekkere taartjes gemaakt, en overal natuurlijk wat van geproefd, afgelopen vrijdag , smiddags met Rein met de trein naar Amersfoort , daar op een terrasje heerlijk van de zon genoten en van een zelfgemaakte appeltaart met slagroom, !smil30 wel erg lekker, veel gelopen en in Utrecht aan het water bij de griek savonds gegeten, zaterdag was onze dochter jarig , en tja de heerlijke zelfgemaakte taarten ook gegeten natuulijk, chips en... Moederdag, bij schoonmoe vruchtentaart gehad...foei

Morgen maar weer eens strak aan mijn schema...

Weet je ...proacademie is leuk voor een paar maand, niet voor altijd, want zoals je me nu al kent, val ik toch altijd weer terug in mijn oude eetpatroon, tja waarom, omdat ik er aan verslaafd ben...

Wel heb ik met sommige producten die ik voor Pro, at nu niet meer zo lekker zijn...crystal clear vind ik nu mierzoet en niet meer lekker, de tuc vind ik ook geen smaak meer aan zitten...chips daar in tegen vind ik nog wel lekker, maar liefst de naturel, tja en chocolade , hm is ook nog errug lekker, als...

Als ik nu een jaar pro had gedaan...dan was ik werkelijk afgekickt...maar ja na drie maand was ik alles al beetje beu...gebakken ei...vind ik ook al niet meer zo lekker, veel te veel van gehad...mijn laatste vierde maand...was ik zelf al aan het afbouwen, naar een normale eetschema...haha normaal bedoel ik ...een gewone boterhammetje tussen de middag, ipv soep en of sla...

Deze week nog en dan is het afgelopen...ga straks weer terug naar mijn oude topic...zeg maar mijn hoofdtopic,

misschien wel gemerkt dat ik er niet meer zoveel ben...dit komt , omdat ik weer steeds aan het poetsen ben...voor de talloze kijkers die zijn geweest, de ene nog enthausiaste dan de andere...maar allemaal nog hun eigen huis verkopen ( word je zo moe van zeg) onze eerste kopers, zijn nog niet gezakt met hun huis en die krijgen het ook niet verkocht... !smil82

En heb af en toe ook geen zin meer om hier wat neer te krabbelen...komt wel weer hoor, als ik berichtje krijg van vandaag van soeffie, dan moet ik natuurlijk even kijken wie er gereageerd heeft...haha

Afgesproken, vande week kom ik nog even babbelen, sluit dan gelijk hier af...

fijne zonnige dag...
liefs,
alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte:.167. cm
Welk dieet volg jij?:17 dagen dieet
Startdatum:3 mei 2012
Streefgewicht:64,9

Bericht door soeffie » 18 mei 2017, 21:05

Nou ik vind dat je goed bezig bent hoor, ik heb dat ook steeds, ben ik goed bezig en dan spring ik weer uit de band..... Maar daarna pak ik het weer op en zo hou ik het gewoon vol. Hoeft ook weer niet te snel gaan.
Op naar de laatste 5 kilo.

Ik zit te denken om vanaf 1 juni te gaan Sonja bakkeren, haar laatste boek, bikini proef ziet er goed uit. Is 4 weken. Ik heb via Sonja bakkermaatjes op fb het eerste weekmenu gezien, die ga ik dan proberen, als dat bevalt koop ik het boek.

Succes weer deze week.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 23 mei 2017, 12:27

Lieve lezers,

Mijn Proacademie is afgelopen! Tien er af en een maatje minder....maar?...

Maar? na een weekend Limburg, OEPS AANGEKOMEN! Niet zo veel, maar vijf kilo whahhahaha ...GRAPJE...wel twee en half ...man o man...

Comunnie van dochtertje van Tanja! we ( Eefje en ik ) zijn al een dagje eerder vertrokken, we hadden een b&b gevonden dicht in de buurt, zaterdag avond gezellig bbq ,echt die spiesjes heerlijke gekruid, gemengde salade jammie,

De volgende dag de comunnie , wat zag haar dochtertje er mooi uit! en mamma zelf ook, je ziet het goed hoor, dat ze al heel wat kilootjes kwijt is en daaarbij rent ze ook nog...petje af, trots op haar.

Na de comunnie luncht !smil88 !smil88 ik heb rijstenvlaai gehad, helemaal gek op! broodjes met zalm en kroket , smiddags, omg wat een vlaaien , we konden gewoon geen keuze maken, eentje met kruisbes gehad en een krokant laagje , hemels en ik wilde nog wel meer proeven, maar was al zo zat...savond een heerlijke dinner buffet, heerlijk...

!smil88 allemaal vetvrij en proacademie free....hihi echt niet...sorry sorry...maar ja ik heb al eerder aangegeven, normaal eten daar versta ik onder , af en toe piepertjes, groente vlees vis ( ook af en toe ) brood, crackers, beschiuit, yoghurt,sinaasappelsap , melk ...maar dat neemt niet weg, dat ik wel trots op mijn coahe ben...al hoewel ik het zelf moest doen natuurlijk,

De begeleiding was goed...hm had wel een soort feedback gegeven en niet echt antwoord op gehad, euh helemaal niks...dat is wel jammer..

Nou geef ik hier mijn feedback wel even, misschien dat iemand het nog leest van Proacademie!

Als je bezig bent met afvallen, dan wil je niet twee x in de week het zelfde eten en ook niet als je de week er op weer het zelfde krijgt, dat werkte op een gegeven moment niet bij mij...dan ga je zelf al wat anders pakken, En zo heb ik af en toe wat anders gepakt...in begin was ik streng voor mezelf...maar werd daar steeds gemakkelijke in...

Tot drie maand is het goed vol te houden, maar dan kwakkel je af...je ( euh ik dan ) snakt naar al die lekkere dingen die je hier voor ook at....en ik denk dat je dat bij mij er niet uit krijgt...nu ...

Nu volg ik trouw mijn food app...kuch kuch, alleen het afgelopen weekend niet leef nu bijna op ratsoen... over twee dikke weken vertrekken we richting Sicilië, twee weken bij komen...haha, we gaan eten bij de plaatselijke bevolking...wie weet kunnen we onze italiaans nog opkrikken...

pff vanmiddag nog kijkers, en morgen ook nog twee...hoop toch echt dat daar een koper tussen zit....ben alles een beetje beu dat gepoets...bleeh..vandaag met de franse slag door het huis heen gegaan...we zien wel weer en wachten weer af...

ga broodje eten...oja...ik ga weer verder op mijn oude topic, daar kun je dan kijken euh lezen hoe het verder met me gaat...https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 05#p118681 zie ik jullie daar weer?

Tot dan!
288d38adaae90b7db886c316d28cdd7c.jpg
Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Plaats reactie

Terug naar “ProAcademie”