Euhm er zit nu 1 kilo en vier ons bij...

Morgen maar weer eens strak aan mijn schema...
Weet je ...proacademie is leuk voor een paar maand, niet voor altijd, want zoals je me nu al kent, val ik toch altijd weer terug in mijn oude eetpatroon, tja waarom, omdat ik er aan verslaafd ben...
Wel heb ik met sommige producten die ik voor Pro, at nu niet meer zo lekker zijn...crystal clear vind ik nu mierzoet en niet meer lekker, de tuc vind ik ook geen smaak meer aan zitten...chips daar in tegen vind ik nog wel lekker, maar liefst de naturel, tja en chocolade , hm is ook nog errug lekker, als...
Als ik nu een jaar pro had gedaan...dan was ik werkelijk afgekickt...maar ja na drie maand was ik alles al beetje beu...gebakken ei...vind ik ook al niet meer zo lekker, veel te veel van gehad...mijn laatste vierde maand...was ik zelf al aan het afbouwen, naar een normale eetschema...haha normaal bedoel ik ...een gewone boterhammetje tussen de middag, ipv soep en of sla...
Deze week nog en dan is het afgelopen...ga straks weer terug naar mijn oude topic...zeg maar mijn hoofdtopic,
misschien wel gemerkt dat ik er niet meer zoveel ben...dit komt , omdat ik weer steeds aan het poetsen ben...voor de talloze kijkers die zijn geweest, de ene nog enthausiaste dan de andere...maar allemaal nog hun eigen huis verkopen ( word je zo moe van zeg) onze eerste kopers, zijn nog niet gezakt met hun huis en die krijgen het ook niet verkocht...

En heb af en toe ook geen zin meer om hier wat neer te krabbelen...komt wel weer hoor, als ik berichtje krijg van vandaag van soeffie, dan moet ik natuurlijk even kijken wie er gereageerd heeft...haha
Afgesproken, vande week kom ik nog even babbelen, sluit dan gelijk hier af...
fijne zonnige dag...
liefs,
alice