liraglutide

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Lira

Re: liraglutide

Bericht door Lira » 12 jun 2018, 01:47

Gaby schreef:
Lira schreef:Heb nog 4 dichte dozen (8 stuks) victoza over. Wilt iemand het overnemen ? €175
Ik ben nieuw hier. Ik wil het graag proberen en van u overnemen. Hoe kom ik met u in contact
Kun je je tel nr geven dan bel ik je.

Lira

Bericht door Lira » 12 jun 2018, 01:51

Nog 4 dichte verzegelde dozen a 8 stuks Victoza over. Wie wilt het overnemen? Graag tel nr erbij zetten zodat ik kan bellen.

Tamarasam

Bericht door Tamarasam » 06 aug 2018, 17:24

Lira schreef:
12 jun 2018, 01:51
Nog 4 dichte verzegelde dozen a 8 stuks Victoza over. Wie wilt het overnemen? Graag tel nr erbij zetten zodat ik kan bellen.
Beste,
Ik zou deze graag willen overkopen. Wat is de vraagprijs aub?.
Mvg Tamara

0473953647

Tamarasam

Bericht door Tamarasam » 06 aug 2018, 17:24

Sorry 0473963647

Aras

Bericht door Aras » 15 aug 2018, 15:07

Ik heb eerder Saxenda gebruikt (had een recept), maar merk dat er nu moeilijk aan te komen is? Heeft iemand tips? Een arts/endocrinoloog die het voorschrijft (mijn eigen huisarts zegt zich er niet aan te willen wagen)? Of kun je het ergens online bestellen? Een kopie van mijn oude recept heb ik nog. Of heeft iemand nog Saxenda pennen ter overname? Alvast bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”