Garcinia Cambogia 95% HCA

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
Plaats reactie
Martijn158
Garcinia Cambogia 95% HCA

Bericht door Martijn158 » 07 okt 2016, 21:59

Hallo allemaal,

Een aantal dagen terug heb ik een artikel gelezen over Pure Garcinia Cambogia, dit schijnt een soort pil van een vrucht te zijn waardoor je gemakkelijk kunt afvallen. Geloofde er eerst niks van, maar na het onderzocht te hebben en veel reviews gelezen te hebben lijkt het me toch op z'n minst het proberen waard. Nu is mijn vraag: Wat is de beste plek om Garcinia Cambogia te kopen? Prijzen verschillen van 7,00 euro tot 30,00 euro en heb eigenlijk geen idee wat het verschil is. Lijkt erop dat alleen de 60% HCA van belang is en dat hebben zowel de Garcinia Cambogia van 7,00 euro als die van 30,00 euro.

Wat zouden jullie aanraden? En wat zijn jullie ervaringen met het product? Ben erg benieuwd!

Alvast bedankt!

Gr,

Martijn

garcinia

Re: Garcinia Cambogia

Bericht door garcinia » 09 feb 2017, 16:35

ISLAND's Miracle 95% HCA IS EEN VAN DE ENIGE WARE 95% HCA GARCINIAS - Kijk maar naar de ingrediënten - als het zegt 95% HCA Garcinia Cambogia - dan is het een nep 95%, dat is eigenlijk slechts 80 tot 120 mg HCA. Deze 95% HCA door Miracle Island's - echt is 95% HCA met een effectief 475mg van PURE HCA per capsule vertegenwoordigt!

START het smelten van de centimeters amost ONMIDDELLIJK naar Slim & fantastische uitstraling - hoe spannend en motiveren zou het zijn om te beginnen het wegwerken van hardnekkige buik vet zonder radicaal veranderen uw dieet? Zou het niet spannend slot passen in die kleren die je niet kon passen in Voordat? Zou het niet leuk zijn om hoofden te draaien Again Like You Used To ... Nou, toen het eerste gebruik van Garcinia Cambogia, bereid je voor op Complimenten Van het andere geslacht!

JE MOET NIET ZELF verhongeren om gewicht te verliezen - Stel je voor eten van slechts enkele beten en het gevoel helemaal vol - of door een diner Time Niet honger At All ... Maakt die krachtige Hunkeren dat je gewoon kon het niet laten in het verleden! Dit gloednieuwe 95% HCA Pure Garcinia Cambogia Extract Dr Aanbevolen Formule Opstanden Hunger Pains zonder beperking van calorieën of het wijzigen van uw dagelijkse gewoonten!
Geen bijwerkingen - De meeste gebruikers melden Zero Side Effects. Geen Jitters. Geen Misselijkheid. Geen hoofdpijn. In feite, met onze 95% HCA Garcinia Cambogia Extract Pure, mensen zijn eigenlijk het melden van een toename van de energie & Velen zien een verbetering in hun Mood (mogelijk als gevolg van de stabilisatie van de bloedsuikerspiegel)!

100% geld terug garantie - We brengen Real Value door er te zijn met u elke stap van de manier! U krijgt deze exclusieve, gepatenteerde formule 95% HCA Pure Garcinia Cambogia Extract dat niemand anders beschikbaar heeft, krijgt u ook het e-boek "Hoe om gewicht te verliezen met Garcinia Cambogia" stap-voor-stap Daily Action Guide, World Class Customer Care, en onze Exclusive - Lose Weight 100% tevredenheidsgarantie!

Re: Garcinia Cambogia 95% HCA

Bericht door cita » 15 apr 2017, 09:36

Hallo ik ben nu nu ruim 4 weken bezig en ben nog geen 1 ons afgevallen dus voor mij hoef het niet meer Gr !smil7

Re: Garcinia Cambogia 60% HCA

Bericht door cita » 15 apr 2017, 09:42

Hoi heb net gerageerd maar dat was de Garcinia Cambogia 60% en niet die van 95% Gr

bea pol

Bericht door bea pol » 10 dec 2017, 15:14

Ik gebruik Garcinia samen met een basis sportroutine nu slechts 3 weken en de resultaten zijn geweldig! Ik heb al 3 kledingmaten verloren en mijn buikvet lijkt snel weg te smelten. Zelfs mijn zwembandjes zijn verleden tijd! Ik beveel dit product sterk aan voor iedereen die op zijn gewicht wil letten.

EstherB

Bericht door EstherB » 23 jan 2018, 16:51

Ankie, hoeveel tabletten neem jij?
2x per dag 1 capsule voor het eten? !smil30
Esther

ankie.

Bericht door ankie. » 25 jan 2018, 09:48

EstherB schreef:Ankie, hoeveel tabletten neem jij?
2x per dag 1 capsule voor het eten? !smil30
Esther
Hoi Esther,

Ik gebruik 2x per dag garcinia75 en 1x per dag detoxultra (de eerste week 2x per dag detox ultra) dit zorgt voor de ontgifting. garcinia versnelt het afvallen.

ankie

ankie.

Bericht door ankie. » 25 jan 2018, 09:49

inderdaad voor de (hoofd) maaltijden. Dit wordt ook duidelijk in het bokje beschreven.

Plaats reactie

Terug naar “Pure Garcinia Cambogia Forum”