Angela Groothuis Afslankpillen (waarschuwing)

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Angela Groothuis Afslankpillen (waarschuwing)

Bericht door Sanne » 06 okt 2016, 19:37

Op dit moment circuleert de onderstaande reclame van Angela Groothuizen waarin ze Afslankpillen aanbeveelt op facebook.

Afbeelding

Deze reclame is FAKE en Angela heeft zelfs de onderstaande waarschuwing op haar facebook geplaats:

facebook Angela Groothuizen
[quote]Er is weer een nep-advertentie over afvallen in omloop met mij in de hoofdrol. Ik zou pillen van een of ander obscuur Amerikaans nepmerk hebben gebruikt om af te vallen . Deze pillen zijn gevaarlijk! Geloof het niet! Ik gebruik GEEN pillen en hopelijk jij ook niet. AUB delen![/quote]

Afbeelding
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

ThvdL

Re: Angela Groothuis Afslankpillen (waarschuwing)

Bericht door ThvdL » 05 jan 2017, 16:43

Ik ben er in getrapt. Heb de pillen voor 0 eurocent besteld. Moest portokosten betalen. Deed ik. Zou € 3,95 zijn. Kreeg direct daarop weer de mail dat ik de portokosten alsnog moest betalen. Op mijn creditkaart was 2,95 afgeschreven. Dus ik begrijp nu dat het oplichters zijn. Van zo'n klein bedrag val je geen buil. Maar 10.000 x dat bedrag is een kapitaal en ze komen er mee weg.

loelav

Bericht door loelav » 25 jan 2017, 14:56

Heb ik ook gedaan...Zo dom. Nu sturen ze mij steeds pillen. Elke maand 80 euro. E-mail adres klantenservice is fake. Telefoonnummer klantenservice in het buitenland en retouradres niet compleet. Help!!!

Lily

Bericht door Lily » 02 feb 2017, 22:28

Mijn ervaring: Een keer portokosten betalen en dan gaan ze 2 weken later om de 2 dagen geld van je bankrekening stelen. Ik heb meteen mijn creditkaart laten blokkeren. Dus voor iedereen die hier ingetrapt is, snel je creditkaart laten blokkeren.
Ik heb deze pillen al een paar keer eerder gebruikt. Samen met een goede eetgewoonte draagt dit zeker bij tot gewichtverlies, langzaam maar zeker. Wel bij een betrouwbaar bedrijf kopen , gewoon in Nederland

coleta bressers

Bericht door coleta bressers » 09 feb 2017, 15:36

Had het proefpakketje gratis met alleen de porto kosten besteld met mijn creditcard.
Nu tot 4 x toe mijn creditcard gebruikt voor 4 zendingen (die ik niet ontvangen heb) met 4 bedragen die open staan.waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Ik zou de kleine lettertjes niet gelezen hebben.
Mijn card is geblokkeerd. Het na heel veel telefoontjes gelijk gekregen Alle 4 de bedragen zijn geannuleerd. Moeilijke gesprekken aan de telefoon, alleen engels sprekende mensen, die heel snel hun verhaaltje afdraaien.
Niet in trappen dus.
coleta bressers

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2017, 15:41

Het te gebruiken email adres is: [email protected]

succu

Bericht door succu » 09 feb 2017, 17:36

Heb gesproken met Eric Nys die wel nederlands spreekt. tel. nr. 0858880321
volhouden ik heb alles ongedaan kunnen maken. Dreigen met de consumentenbond, en je card laten blokkeeren

Funnie

Bericht door Funnie » 11 feb 2017, 11:19

Heb net nr. 0858880321 gebeld, krijg alleen een Engels talige dame eraan,
die zegt dat ik beter kan ophangen.
Dat ik mijn tijd verdoe.

Help.

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2017, 19:53

Vol blijven houden, tel. gesprek wordt niet verbroken, blijven luisteren!!!

Willy

Bericht door Willy » 01 mar 2017, 15:08

[email protected]com

Stuur hier een email heen om op te zeggen.

Plaats reactie

Terug naar “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”