Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door soeffie » 14 apr 2018, 15:49

Hoi, ben er wel hoor, maar vind mezelf een beetje zielig. Ruim 3 kilo eraan. Jij bent goed bezig en ik duw er alles in. Chips en chocolade, boehoe. Maar goed. Heb een nieuwe dieet gevonden en ik ga maandag beginnen met, tadaa
Het 5 uurs raam dieet. Ik mag maar 5 uur eten per dag. Mijn raam gaat om 2 uur open en om 7 uur dicht. Ik ga het gewoon proberen. Moet toch wat.......
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Wandelen voor een cruise
Startdatum: 15 juni 2018
Startgewicht: 103.5
huidiggewicht: 100.9
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: 103.5
100.9

1.1 kilo er af...wauw!

Bericht door Alice » 20 apr 2018, 14:35

Lieve lezers,

!smil11 Soeffie hoe gaat het met het raamdieet, ik had er nog nooit van gehoord en dacht, soeffie heeft te veel borrels op haha..oef pas om twee uur eten?

Vertel ben je al begonnen? En was je skaaltje lief na een week?

Zeg euh...ik had me hiervoor ook volgepropt hè...met alle verboden voedsel...maaar die zijn juist zo ontzettend lekker!

Nu twee weken verder met 5:2 gaat het me steeds beter bevallen.. , maar die twee dagen om 500 kcal te eten dat is echt puzzelen, wisselen ,wegstrepen,haha ik heb er gewoon een paar uur voor nodig om precies die 500 kcal te krijgen,. Maar? Het geeft resultaat...mijn skaaltje zakt, met dagen van 500 kcal zalt het extra ,alleen gisteren zat ik er over heen ..niet veel, maar het geeft niet zo met de vrijdag van vorige week ben ik een kilo en 1 ons kwijt...

De gewone dagen ben ik een beetje bang om vette producten te eten, bang dat het er dan weer op zit...tja...even wennnen dus, kijk heb er wel een foto van
image.png
!smil79 nee daar hoor ik zekers niet bij...en samen met Tanja gaat me dat ook wel lukken..

Ook wel fijn dat ik vandaag alles mag eten èn toch let je op...zo stond ik vanmorgen bij de action bij de ( ve) eet afdeling...ik ben er gewoon langs gelopen...nee ik heb vanavond iets lekkers en een snack word ( die moet ik trouwens nog even maken ) choclade met amandelen en snufje zeezout..jammie.

Water
Water drink ik nu bij het opstaan...twee glazen en dan de rest over de dag, vandaag iets meer, tis best warm ...koffie en thee,soms wat sap..

Recepten
Er staan lekkere recepten tussen, de bieten risotto is al nummer 1 hier, ourgettepasta is ook jammie..vind het wel weer leuk om te kokkerellen, al mis ik nog steeds mijn echte oven !smil79

Kilootjes weg
Ik hoop voor 29 mei vet onder de 100 te zitten...en ipad neem ik mee op vakantie, voor mijn 500 kcal dag of ik neem gewoon rust haha en ga 13 juni weer vrolijk verder, denk dat ik dat maar doe !smil79 vakantie van mijn lieve skaaltje

Zo! Ga nog even op mijn balkonnetje zitten...

Wens jullie allemaal een fijn weekend met heul veul zon, dan heb ik het ook!
image.png
Liefs,
Alice !smil81
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Zucht.....en nog eens zucht...

Bericht door Alice » 08 mei 2018, 09:50

Lieve lezers,

Ja ja ik onthoud alles, ook waar ik aan begonnen was.maar? Whaha ook de 5:2 ging me tegen staan.

Op maandag en woensdag had ik mijn 500 kcal dagen, man o man, probeer jij maar eens 500 kcal bij elkaar te schrapen...dat is vet moeilijk en je halve dag is zo voorbij..

De andere dagen van 2300 kcal...brrrrrrr pfff...JE MOET ( MAG ) GEWOON WEL HEEL ERG VEEL ETEN.. Soms had ik wat ingevuld en dacht...tjee nog niet aan mijn kcal..vooral smorgens mocht je ook al veel hebben... !smil47 moet ik dan tegen mijn zin in,zoveel gaan eten? !smil79 dit was eum ook niet..

Ook omdat mijn weegschaal bij de 500 kcal een kilo zakte en bij de andere dagen weer omhoog schoot, WAAR BEN IK DAN MEE BEZIG???

Even het eiwit nog geprobeerd..hahaha nee ook niet!

ACCEPTEREN

Zal ik dan maar gewoon zelf accepteren hoe ik nu ben? Dikke bovenbenen en dikke zwemband? Dat is eigenlijk het enigste wat in de weg legd, de rest is aardig slank !smil79

Wat ik ook doe...buikoefeningen , beter eten, wandelen,sporten op de wiii HET HELPT GEWOON NIET! En waarom zou ik me dan zo uitsloven als het toch niet werkt!

Die keer dat ik naar het ziekenhuis was geweest voor me spataders en die me vertelde dat ik een beginnende lichte odeem had en ik maar eens op google had gekeken wat het inhield en dacht ... WAAROM IK...had ik al niet genoeg met al die ontstekingen in mijn lichaam,moest dit er dan ook nog bij op?
Ze zei me toen...goed op mijn gewicht te letten, mens ik doe dat al jaren...
Oedeem Is een overmatige ophoping van vocht in bepaalde lichaamsdeel,o.a voeten,enkels,benen,buik en longen
Een bekend symptoon is gewichtstoename..

Die woorden die ze zei...die gedachten in mijn hoofd...NEEEeeeee!! Dat heeft ze gewoon verkeerd...zou ze dan toch beetje gelijk hebben? Zou het nooit platter worden?

Doe nog steeds mijn best...begonnen met squats...maar ja nu weer last vd knie...zucht..als ik ineens te veel wandel, krijg ik weer last kwaaltje in mijn rechte been en scheenbenen ( dan word ik snachts wakker met een stekende pijn, in mijn scheenbeen, waar alleen hard wrijven helpt ( ook daar kunnen ze niks mee ) een koude ijslap doet ook wonderen ( haha maar snachts maar niet )

VOEDING

NUben ik normaal aan het eten, wat ik vroeger voor ik met dieten begon...even kijken hoe dat gaat en eigenlijk moet ik al dat zoete vermijden,maar daar ven ik dus verslaafd aan, niet meer kopen !smil79 maar er ligt hier nog wat in de kast, ga straks meer fruit eten, lekker fruitsalade klaar maken en dan in de koeling..lekker vooral met deze warme dagen.

Mijn watertank weer vullen met water en citroenen

Met dat warme weer heb je wel minder trek, dus laten we dit weer nog maar even houden.

Ananas

Na mijn vakantie ga ik vier dagen aan de ananas dit is zo lekker! Je eet gewoon een boterham en crackers,als dinner eenn soort mie,salade,risotto en sandwich...en je valt er ook nog bij af...hm even kijken ..volgende week zou ik ook al kunnen beginnen, gewoon omdat het zo lekker is...ik denk er nog over na

Druk

Verder ben ik druk met Portoboekjes in elkaar aan zetten, fotos zijn binnen, donderdag word het wat minder dan misschien de eersten af maken..

Morgen bij de buuf eten en smiddags gaan we diamond paiting..leuk gezellig! Ik heb het écht getroffen met zo'n leuke buurvrouw,zelfde intresse, haha oké bijna het zelfde.

Nu boodschappenlijst op stellen en vanmiddag lekker op ons balkonnetje zitten..
image.jpeg
image.jpeg (53.57 KiB) 674 keer bekeken
Fijne zonnige dag,
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Ananas Ananas dieet

Bericht door Alice » 11 mei 2018, 00:37

Hey hello,

Slapen jullie nu nog niet! Haha nee ik ook niet...nog even jullie hier lastig vallen !smil79 dan hebben jullie morgen vroeg weer wat te lezen.

Ik was nog aan het rondsluipen op vetvrij, even de boel in de gaten houden, of iederen alles netjes heeft achter gelaten voor ze in het weekend in gaan, jaja ze hebben van de big bose, vrije dag gekregen. Nee! Ik niet... !smil82 mij zijn ze vergeten !smil79

Met mijn wandelingetje kwam ik ook een lijst met dieten tegen, whooh! Wat zijn dat er veel geworden zeg in die jaren dat ik hier al rond loop...ik was een beetje aan het turen, ja ..die en die en och ja die heb ik ook eens gedaan! Ook wel vele dieten die ik nooit heb afgemaakt, erg zeg...foei..

..maar ik kan jullie wel vertellen dat ik het vetvrij dieet wel helemaaal tot het eind heb vol gehouden en daarna nog een paar x, tot de sla uit mijn oren kwam ...haha en ik keek verder...YES!! Die wil ik weer gaan doen.

ANANASDIEET
Ook al heb ik heel wat dieten gevolgd, ook was het alleen om mijn lezers te laten zien hoe ze werken,is het ananas dieet toch wel èèn van de aller...aller lekkerste die er bestaat. Ik kan eigenlijk niks vinden dat ik daar over geschreven heb...( ik heb t veel getypt hier, dat ik het niet meer terug kan vinden, zal straks nog es zoeken, afijn dan is dat mijn nieuwe uitdaging, zo nog net voor de vakantie. En mijn mannetje doet met me mee!

Maandag beginnen we...vier dagen

Nee tis niet alleen ananas eten ...ik eet ook volkoren brood of crackers, mihoen,kip e.d
Ze zeggen dat je er vijf kilo mee kunt afvallen,hm ik heb toch iets van mezelf gelezen..( ergens ) dat ik er 3.5 kilo meee was afgevallen, jaaaà ik weet dat niet een normale eetgewoonte is en dat de kans groot is dat het er zo weer bij aan zit...ja dat kan...maar ik wil ook even weer een houvast hebben, skaaltje is echt niet lief, heb haar in de hoek gezet ( ze moet zich schamen me zo verdrietig te maken) :)

Soms denk ik wel hoe kan het...Tanja en eefje zijn me gewoon voorbij gevlogen, okee Eefje heeft dan die operatie gehad...maar toch...die 8 die ik altijd wilde zien...lukt me niet meer...nou ja de 9 ook al niet...en natuurlijk weet ik ook exht wel waarom mij dat niet lukt.

IK VIND GEWOON ALLES VEELS TE LEKKER! EN KAN HET NIET LOSLATEN,KAN HET BIET VERANDEREN,WANT WAT ZEGT MIJN HOOFD...MIJN HERSENTJES,zeggen na een tijdje....

...hoe smaakten die chipjes ook al weer? En een broodje met hagelslag..

Tja....en dan....VERKEERDE KEUZES GEMAAAKT!!

Ik leer het nooit,of ik wil het nooit leren.

Moet wel lachen, als ik dan weer mails krijg ,van personen met shakes,gezonde voeding en weet ik veel nog wat..haha !smil88 joehoe...ik wil het zelluf doen, hoe lang?

Het is nu 2018, 54 jaar..( oei wat oud al haha , zo voel ik me dus niet) 41 jaar.( toen maakte ik kennis met vetvrij)..NEE! ..o.m.g was ik...ben ik...hier al zo lang?? Okee weet het in mijn hoofd wel, maar als je dat zo hier neer typt, lijkt het veel langer..
Hohi ik wilde zeggen tot 55 jaar door te gaan, maare dat is dit jaar al...okee aan het einde dan..

Wat ten einde?
...euh mijn pogingen om dat rot skaaltje naar beneden te krijgen...

Er een DIKKE PUNT achter zetten? Maar....
...maar ik kan gewoon niet zonder mijn blogje, hier waar ik al mijn gevoelens in zet, wat rechtstreeks uit mijn hart komt, doorstroomd naar mijn aders en spieren en terrecht komt in mijn vingers om mijn verhaal te doen, met vele fouten ( haha drie jaar lagere school gehad) dit opgeven, dit alles achter laten...nee toch?

Ojee dit word wel een hele lange blog...haha , wat een gezeur ook! ( Denken jullie...dat nu? ) whahaha ik kan niet in jullie hersentjes kijken..

Ergens moet ik een streep zetten en mijn eigen ik accepteren...maar? Kan het nu nog niet...ik wil nog steeds die 85 ZIEN! Potjandorie, dat gaat me OOK lukken! Wanneer? ...tja dat is de vraag, misschien dit jaar...Zucht...

A.s maandag ga ik in ieder geval vier dagen ananas dieet doen...lees maar weer met me mee! Misschien nog we, vier er achter aan...en anders EET IK NIKS MEER...

Welterusten en tot maandag!
.
image.jpeg
:)
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Bericht door Alice » 11 mei 2018, 00:54

Ik weet alweer waar dat verslag stond ,maar dat bestaat helaas niet meer, voor ik op het forum kwam, had ik hier een eigen weblog, daar atond het in...helaas pindakaas!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Volg...> het ananasdieet met me mee!

Bericht door Alice » 14 mei 2018, 14:37

Goedenmiddag lieve lezers,

Gisteren nog uit eten geweest naar een tapas restaurant, het toetje kregen alle moeders gratis, heerlijk twee bollen pitasijs slagroom, aardbeien, framboos en banaan en oja een stukje munt er op...pfff zat goed vol, maar goed dat we nog een klein stukje moesten lopen..

Èn vandaag is ons ( rein wilde ook meedoen, dus zat ik gisteravond zijn sapje al te persen) ik hoop dat hij het net zo als ik vol kan houden..best wel een zware beproefing :)

Geen koffie vanmorgen voor mij en voor Rein geen thee ( had gisteren de waterkoker al verstopt !smil79 ) maar wel wennen hoor,zonder koffie, maar hey alles voor het goede doel toch?

Ik had vanmorgen wel heerlijke vers geperste sinaasappelsap,een beker vol met een cracker,boter en smeerkaas...en toen...
....en toen was het vier uur wachten...ik las nog eens de papieren ( had ze maar uitgeprint) ..o.euh ja...euh had ik dat wel gedaan?
Had ik mijn cracker langzaam en goed kauwend op gegeten? ..euh dacht het niet...gewoon normaal als altijd.

Nu zit ik aan mijn lunch, ja best laat hè, maar we eten pas tegen half zeven, dus de echte vier uur tussen lunch en dinner gaat me niet lukken, dan maar smokkelen...hahaha

Mocht kiezen tussen
& 2 boterhammen
& 4 crackers
Met boter en smeer(kaas) of magere kipfilet of
& magere kwark met schijfjes aardbei of banaan

Ik denk dat het dan een bakje is, of zou ik dat kwarkje op mijn crackertje moeten doen? Dat staat er niet echt duidelijk op ( zijn ze gewoon vergeten ) dus dan moet ik zelf maar wat bedenken.

Even mijn crackers oppeuzelen..zo terug

Oef ze zijn beetje smeuig geworden,lekt al langs de kantje heen, hmmm ik neem een hapje en kauw nu langzaam ( hoe langzaam willen ze dat hebben?) ikke niet weten
Man o man, hoezo langzaam eten, mijn buik heeft trek!, okee okee, ik ga al langzamer eten en praten ( haha dat laatste hoef niet)

Water

Ja ben nu glazen,flesjes water aan het drinken..hele kan met water en komkommer en citroen erin, in schijfjes, lekker hoor! Fris en fruitig

Ik had tussen het ontbijt en lunch wel trek, was er misselijk van...maar dat kan ook door het water komen..
Ik ben de kamer maar gaan stofzuigen en de was ophangen, dan ebt dat gevoel wel weg..

Heb mijn cracker nog niet op en ik verlang al naar het avond eten, soort mihoen staat op het menu,met kip,kippenbouillon en ANANAS, jullie zullen bijna denken ,waar blijft de ananas, nou bij het avond eten dus...oei mijn cracker is bijna op en dat was de laatste, besef ik me...dat nu tot half zeven moet wachten.
Dat word vanmiddag thee drinken en veel water

Ik overleef het wel hoor...dus geen zorgen maken !smil79

Dat honger gevoel, dat gebrabbel in je buik, gaat vanzelf wel over...ER NU NIET AAN TOE GEVEN.

Vakantie

Aankomend weekend gaan we van mijn kant op fam.weekend naar het verre Den Ham..ships heb ik net die vier dagen ananas straks achter de rug en dan... Word het denk ik BBQ,patat en chinees whahaha...disndag ga ik dan maar weer vier dagen ananas doen ( euh als me het verder goed bevallen heeft ) en dan...gaan we al op vakantie richting Toscane in Italie..nou ja ik ga het wel weer zien hoe ik dat ga doen..
Er is altijd wel wat, als ikwil afvallen...

OMG schrik me hier ineens...whaha dacht dat er iemand op het balkon stond ( dat kan niet,moet tie al op een hoogwerker staan ) er kwam een wind langs en voor het raam heb ik mijn vest hangen ( te drogen) en die waaide op...en het leek ècht net of er iemand stond..en daar schrik ik dan weer van...pff nou ben weer bijgekomen hoor! Jullie allemaal in een deuk! Haha..

( kleppert er weer een deur van de wind ..gr gr) zo maar dicht doen, eerst even hier alles afronden voordat mijn verhaal foetsie is, zal niet de eerste x zijn..

Nog even water drinken en dan kom ik vanavond de rest nog wel even vertellen..
image.jpeg
c
Fijne dag en veel liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Kilo eraf..

Bericht door Alice » 15 mei 2018, 09:36

Goedenmorgen lieve lezers,

Mwah! Dat valt me niet tegen...na een dag ...een kilo er af.

Eigenlijk heb ik best wel normaal gegeten,okee er zat geen groenten in mijn mihoen,maar wel de overheerlijke anans. Smorgens en smiddag normale ontbijt en lunch ( misschien moet ik dat daarna ook wel aanhouden.

Als omtbijt heb ik nu een een boterhammetje met boter en kaas 30+ ( 20+ vind ik gewoon niet lekker, een halve droge zoll wat je op je brood hebt liggen),smeerkaas en dan weer lekkerde ) beetje combineren en wisselen ,zodat ik het kan volhouden !smil79

De mihoen was erg lekker! En ik was ook best zat en vol...geen trek meer ergens in gehad. Vanaf acht uur savonds mag je niks meer eten tot de volgende dag acht uur...drinken wel ( teminste daar ben ik vanuit gegaan)

Vanavond heb ik wel groente en natuurlijk ananas en pistoletje zag ik ,kunnen we daar de salade op doen, broodje gezond met ananas.
Morgen is het een soort paprijst ,maar dan met risotto,ben ik wel fan van..

Maar eerst deze dag maar weer door...

Fijne dag en tot de volgende x
image.jpeg
image.jpeg (30.51 KiB) 581 keer bekeken
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Bericht door Alice » 17 mei 2018, 22:19

Lieve lezers,

Ik zie dat ik alweer achter loop...

Dag twee hadden we savonds een heerlijke salade met veldsla,mandarijn,dressing ( eetlepel olie,eetlepel azijn, snufje kerrie,half bouillon blokje) en natuurlijk ananas. Heerlijk

Dag drie een soort paprijst ,maar dan met risotto, nou of ik dat nou echt wat vind, haha het lange koken , kreeg het maar niet gaar ,zou bijna aan de pan kleven, echte paprijst zou toch echt beter zijn...het was een enorme drap met ananas en daar werd je best wel vol van, heb zelfs wat weggemikt..pfff zat zo vol.

Dag vier, twee geroosterde boterhammen in de koekenpan wat aanbakken, daar op ( na wat afkoelen ) dikke klodder huttenkasen en een plak ananas ,als extra een pistolet ( dacht dat het te weinig was , echt niet)

Rekn had het gewoon op zijn werk verteld dat we het aan het volgen waren, die zeiden gwlijk dat er in ananas suiker zat.. !smil79 wel stoer dat hij dat aan Ijn colega's verteld heeft...maare hij wilde het niet nog eens doen...dus volgende week wat anders verZinnen..

Vier dagen is vol te houden, had dezedag wel dat mijn bloem een beetje vast zat , wel raar,heb heel wat water gedronken, het zou bijna moeten zwemmen...haha

Dit weekend een fam.weekend van mijn kant, gezellig! Maar ja dat eten...oef, zal jullie mijn gewicht laten zien na het weekend en dan naar de vakantie pas weer...dat word dus HEEL GOED OPLETTEN...zucht...

Morgen nog het eindgewicht na vier dagen anans...hoop onder de 100 ,moet gewoon...zo goed mijn best gedaan!

We zullen zien

Tot morgen
image.jpeg
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Snap jij het nog? Ik niet!!!

Bericht door Alice » 18 mei 2018, 10:32

Lieve lezers,

Pff zucht...heb ik me daar zo'n mijn best opgedaan? Kilometers water gedronken? Op èèn ding na ( eten van extra pistoletje ) me overal strikt aangehouden. Zelfs mijn koffie laten dalen naar vier kopjes per dag, het geknaag in mijn buik genegeerd?

Van die DiIKKE VIJF KILO ben ik er maar in totaal 2.1 kwijt..

En notabene de laatste dag na mijn vier dagen ananas zit er 4 ons bij..oke ik weet dat ik in vier dagen die 2.1 ben afgevallen, maar ik had wel wat meer verwacht.

En gisteren dacht ik...morgen zit ik onder de 100 !smil88 het lijkt wel of mijn lichaam niet onder de 100 wil zitten, zo raar!

!smil79 vanmorgen boos, dus gelijk twee boterhammen met pindakaas gehad ( daar had ik de hele week zin in) en nu...

...hoe verder...tja eerst het weekend maar door komen, beetje opletten ,niet te veel...zal kijken wat ik dinsdag weeg ... !smil79 vast die 2.1 er weer bij, zo blijf ik bezig..

Dan ga ik pas naar de vakantie weer verder met VALLEN EN OPSTAAN, ik wil en zal onder die STOMME HONDERD KOMEN..

IK WEET DAT IK HET KAN, MINDER OF HELEMAAL NIET SNOEPEN,GEEN CHIPS E.D ,DAN ...JA DAN KOMT HET WEER GOED MET MIJ...EN MEER BEWEGEN,dat zit er nog niet in,maar het moet, hoe minder ik weeg hoe minder mijn klachten in mijn en rondom mijn lichaam...ja ik weet een hele lange weg ga eum bereiken, weet alleen nog niet wanneer !smil88

Zonnig weekend
image.jpeg
image.jpeg (34.65 KiB) 528 keer bekeken
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

platte buik in vier weken?

Bericht door Alice » 27 mei 2018, 15:39

Lieve lezers,

Nog even wat typen hier voor we op vakantie gaan, we hebben daar geen wifi..maar houd alles wel bij in een soort dagboek,als ik zin heb om te schrijven. !smil79

!smil88 oei ik zie jullie kijken...wat gaat ze na haar vakantie doen...platt buik in vier weken? Yep...ik heb nog mijn twijfels hoor...zag het op facebook voorbij komen en ik lezen en ook mensen met ervaringen...en ...

...en ik heb gedrukt voor het ebook en boekje ( krijg ik binnen twee werkdagen thuis èn ik ben er niet) moet alles nog lezen...ga ik op vakntie doen..en dan vol goed moed na de vakantie er mee beginnen..tja een mens moet toch wat!

Waarom mij het zo aan sprak?

Nou die buik hè,

Mijn buik is vreselijk! Ik had nog jurkje van vorige jaar , tja het kan wel,volgens mijn man...maar ik maar in de spiegel kijken, alle kanten bekeken, wat aan mijn jurk gezeten wat gekreukeld...buik inhouden...grote strakke tentbroek eronder...nee ook niet...strak hemdje voor over mijn buik...kan allemaal, was mooi glad geen bobbels, maar wel een uitsteeksel, straks gaan mensen denken dat ik zwanger ben...pff zucht.
Nou daarom heb ik aan geklikt en..

Als ik toch eens van de pijnkwalen af kan komen...mijn rechte been heeft de laatste maanden pijn, mijn heupen na een verre wandeling, af en toe mijn nek en de knieen
Daarom heb ik gedrukt

Voor de energie, me weer slank voelen, weer lekker kunnen bewegen, niet mer aan mijn zwemband hoeven te denken..
Ook daarom heb ik gedrukt.

Maar dat betekend wel....

Dat ik mijn eetpatroon anders moet instellen, ga ik dat wel redden in vier weken? En dan? Ga ik daar mee door of zegd mijn hoofd weer, yo ga dat weer eens proberen, zolang niet gehad.. !smil88

Maar wat is vier weken...ik moet wat doen...kleding gaat al niet meer passen...en ik hoef echt geen m van kledingmaat, l vind ik ook goed, nu xl. !smil88 zit ook bewegingdingen bij...zag ik in de vluggerheid nu plank hangen.

Afijn 14 juni ga ik beginnen met week 1 dag 1 tot en met dag 7 en ...jullie ..jullie mogen dan mijn saaie verslagen weer gaan lezen :)

Ik wens jullie nog twee zonnige weken en zie jullie na de vakantie..
image.jpeg
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

ff chillen

Bericht door Alice » 10 jun 2018, 13:00

Lieve bewoners van vetvrij !smil79

Vergeet dat stuk hier boven maar...ik heb zo'n beetje het ebook doorgelezen en wat ik ooit jullie vertelde was dat ik geen powerfood e.d wilde kopen...er staan wel andere leuke tips in en die ga ik zekers gebruiken.

Mijn koffie voor iets anders inruilen? Omdat je dan fitter zou voel ...toettoet...ga ik ook niet doen, drink gewoon mijn eigen bonen koffie en mijn eigen pickwick thee, de lekkerste...zo!

Tja wat ga ik dan wel doen?

Mijn super best doen want..

...ik heb een deal met Rein....

Mijn ipad is beetje sloom ,komt uit 2011 uit de usa in New_York gekocht...en is aaan vevanging toe ( komt door dat vele typen op vetvrij hahaha )
Als ik over een jaar 85 kilo ben, doet hij de helft er bij voor een nieuwe ipad.wauw...dan doe ik natuurlijk super mijn best toch?

Veel nagedacht deze vakantie ( zitten nog een paar dagen dicht bij San Ramano, nu ff chillen en straks gaan we naar een park ,als het een park is )

Ga mijn eigen ikke doen...tuurlijk kom ik af en toe hier even zeuren over van alles en nog wat.altijd gezelllig tegen jullie aan zeuren..

Zo even versturen bah kan niet selecteren, weet niet of het goed gaat,, zul je net zien datde verbinding weg is

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Bericht door Alice » 10 jun 2018, 13:12

Yep het is goed gegaan..

Trouwens het is hier prachtig, euh ons twee sleurhut niet, we hebben ècht 5 dagen lawaai van de electrische heggenschaar en andere maaidingen gehad....echt niet leuk meer, rein wel met de resiorganisatie gebeld, gemaild, vragen ze ons voor een oplossing, wij terug naar de kust,zeggen ze later dat ze er niks aan kunnen doen omdat het bij de buren is... !smil58 nou die man stond echt te onippen bij een sleurhut hoor...deze oragnisatie gaan we ook niet meer boeken.

En als je dan bijna twee dagen op bed ligt ( ja ik weer) met een zeurende pijn in mijn zij, was het wel fijn een beetje rust te hebben, de pijn in zij gelukkig weg naar twee dagen ,maar mijn nek...ook eerst zeurend ,nu na dikke week, gevoelig,gisteren dacht ik dat het over was....maar helaas tijdens de afwas kreeg ik weer last.
en elke morgen denk ik...nu is het weg..nee bah..vervelend,maar gaat wel weer over...als ik straks thuis ben..durf bijna niet meer op vakantie te gaaan, op zoek naar een goede zalf of zoiets ...

Ondanks de ongemakken veel gezien en gelopen, Lucca,Florence,livorno,Pisa ,Cecina,siena,volterra...prachtige steden

A.s dinsdag gaan we weer terug, dan heeft rein woensdag nog een dagje vrij...en dan begi t het gewone leven weer...

Zie jullie donderdag wel tjouw..
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Bericht door Alice » 10 jun 2018, 13:16

Hoe is het trouwens met Soeffie en Monique? Zijn jullie al bij jullie streefgewicht? Of doen jullie het zelfde als mij...hahaha

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Maandag toch wat nieuws proberen! :) zucht...

Bericht door Alice » 15 jun 2018, 10:31

image.jpeg
image.jpeg (20.53 KiB) 393 keer bekeken
Lieve lezers,

Okee ik ga jullie wat vertellen en jullie denken en zeggen misschien wel hardop ..WAT IS ZE NU WEER VAN PLAN?

!smil88 ik snap eigenlijk ook niet dat jullie deze verhalen van mij nog lezen, ik ben de laaste maanden zó aan het veranderen, maar ja daar is natuurlijk wel een reden voor....IK VOND DAT ALLES MAAR NIKS, OOK NIET OM VOL TE HOUDEN!

Ja tuurlijk word ik wel eens gek van mezelf, kom mezelf zo vaak tegen in de spiegel :) er waren ook dagen dat ik gewoon suf aan het piekeren was, natuurlijk wil ik die kilootjes er gisteren er al af hebben, zo denken jullie ook! Ik weet het zekers !smil79

Het is ook een strijd...ze klagen dan wel eens over die sigaretten dat ze daar ziek van zijn geworden, dan denk ik...hallo ,je begint er toch zelf meee! Net zoals ik met al dat lekkers op eet, moet ik dan de voedselketen ook aanklagen? Dat ze het veels te lekker hebben gemaakt? Sigaretten is maar één doosje, die zou je ( denk ik ) beter kunnen laten liggen, dan al die lekkernijen waar wij dol op zijn, dat zijn 100 doosjes, als het niet meer is.

Mensen die niet hoeven te strijden tegen kilootjes hebben hun voordeel al klaar! Zeggen dan...dan koop je ze toch niet? Tss maare wat dacht je van verjaardagen en feestjes, de verleding is altijd veel groter en je wilt ook niet telkens nee zeggen ( haha vooral die al 12 jaar aan het afvallen is)

Ik durfde niet eens meer op het skaaltje te gaan staan, toch gedaan! SCHRIKKKKKKK!! In die twaalf jaar bijna op mijn beginpunt.zucht zucht..

Neee! Ik heb niet stil gezeten...van Jesse word voor mij het echt niet, ik gruwelijk al smorgens vd gebakken eitjes met spinazie, wel lekker hoor, maar de laatste maanden te veel ei gehad! Oke je valt er wel mee af...maar dat houd ik mijn verder leven niet vol...en als ik het al las.br...nee!

WAT DAN WEL? ( die zwemband moet toch eens slinken)

In mijn vakantie had Tanja mij wat gestuurd over Project gezond ( maar de verbinding was soms ver te zoeken) dus? had het nog biet echt goed gelezen en eigenlijk bij thuiskomst vergeten, tot ik op facebook aan het neuzen was naar berichtjes, kwam ik VIND IK LEUK tegen van Tanja.
Hm wat vind ze dan leuk dacht ik? Aha project gezond..ik natuurlijk er ook op klikken en doorlezen... Kwamen gewoon stukken voorbij dat ik ook had..

Ik had ook al vele dieten geprobeerd!
Ik was het eiwit,koolhydraat arm e.d ook zat
Enz

Het kwam me allemaal zo bekend voor...zou dit dan de oplossing voor me zijn?

Ik las verder en kwam bij de rode knop...de rode knop om een boek van 27 euro te kopen ( met verzendkosten ) met tien week menuutjes en heerlijke recepten.
Even hoorde ik een twijfel in mijn hoofd....zul je het wel doen, moest ik het toch niet nog een x lezen? Ja..

Ja...las het nog eens door, bekeek ook de verhaaltjes van andere mensen, keek op hun facebook site...en mijn hersentjes werden steeds meer vrolijke...dit was geen dieet...dit was lekker eten ,maar toch afvallen..

DE RODE KNOP

IK HEB GEWOON OP DIE RODE KNOP GEDRUKT EN BETAALD EN ALS HET GOED IS LIGT ER VANDAAG EEN BOEK IN ONZE BRIEVENBUS EN BEN ONTZETTEN NIEUWSGIERIG...JULLIE VAST OOK.?

En omdat het de verandering vd dag is deel ik jullie mee...dat ik dan maandag met die boek begin....en nu allemaal de vingers gekruist, hier moet het mee lukken...haha en anders bedenk ik weer wat nieuws. Zag dat ze ook online wat hadden , maare dat vind ik zelf te duur...dus ik houd het eerst bij het boek!
zodra die binnen is laat ik jullie eum zien...

Blij dat ik weer wat gevonden heb...maandag gelijk ook mijn wandelapp weer instellen...ook leuk! En motiverend !smil81

Zo dit was het voor vandaag tot nu...foto volgt nog...

Oooooo zou de post al geweest zijn? Hahaha komt hier volgens mij smiddags pas...wachten duurd lang !smil79

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
100.9

Bericht door Alice » 15 jun 2018, 19:46

image.jpeg
Yes het boek lag in de brievenbus, man o man wat een dik pakket.

Snel naar boven en vervolgens haalde ik dit mooie boek > zie foto er uit...alleen de voorkant is al mooi, maar binnen in...nog mooier , wauw dat hebben ze er goed ingezet en wat een heeerlijke gerechten staan erin..

Haha ik ...wilde eigenlijk gelijk kijken bij de menu weken, maar...ik heb toch maar het eerste gedeelte gelezen ( had al bmi berekening gedaan online en daar kwam ik op de 1500 kcal uit, deze ga ik volgen...

In de tweede week zag mijn oog...mmmm nachoschotel staan en daarvoor op internet een foto van dit lekkernij al gezien, waar ik al aan watertanden was...afijn ik begin echt in week 1.

Tjee dat boek ruikt gewoon nog nieuw...nu nog straks ruikt het na mijn eten, nu nog nieuw straks zitten er vast dikke klodders op..net zo als....bij al mijn kookboeken ,word het wel gebruikt toch?

Ik wil jullie wel meer laten zien, maar helaas...dat kan ik natuurlijk niet maken, zou niet eeerlijk zijn,het beste is om ook het boek te bestellen... !smil79 of?

...of mijn topic te lezen, hoe en wat ik er van vind...wel of niet lekker , ( na de recepten te kijken en te lezen kan dat alleen maar lekker zijn ) ik zal proberen er mooie foto's van te maken wat ik zelf heb klaar gemaakt,ookal is het in elkaaar gezakt...haha, want daar ben ik super goed in...

Maandag ga ik me wegen, mijn taile opmeten, foto maken van mijn... ikke...helemaal, voorkant en zijkant...en over vier weken weer en dan zet ik ze hier in mijn topic, eens kijken of we dan verschil zien..( moet ik wel vier weken volhouden !smil88 !smil45 )

Nou ik heb er weer zin in...zoals altijd...

Ga boodschappenlijst maken ( pff wat een lijst, doe eerst wel voor drie dagen, anders word mijn fiets ziek !smil79 ) morgen maar even ophalen.

Zie jullie a.s maandag...teminste als je het nog aan durfd met mij...denk dat het nu goed is, maar ja dat weet je nooit met mij..

Fijn weekend en veel liefs,
Alice !smil81

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”