life plus dieet ervaringen

Dagelijks komen er nieuwe producten die beloven dat ze helpen bij het afvallen. Regelmatig schrijven we reviews over deze producten die je hier kunt vinden. In dit gedeelte kun je ook ervaringen uitwisselen met nieuwe producten.
Plaats reactie
noaa
life plus dieet ervaringen

Bericht door noaa » 16 nov 2015, 15:38

ik mis het life plus dieet
Dit schijnt een resetdieet voor je lichaam te zijn,minimaal gewichtsverlies van 10 kilo per 21 dagen en kost ongeveer 280 euro.

Ik zou hier graag meer over willen lezen

geloofinjezelf

Re: life plus dieet ervaringen

Bericht door geloofinjezelf » 21 mar 2016, 11:31

ik ben momenteel zelf bezig met lifeplus en ik zie het niet als een dieet, ik heb geen honger en ik heb totaal geen zin meer in suikers en vetten. ik ben in een maand 12 kilo kwijtgeraakt en mijn huid is verbeterd: geen pukkeltjes meer, de huid is strakker, de strea verdwijnt langzaam. niks hielp bij mij, totdat ik met de lifelus producten mijn lichaam gereset heb.

sher

Bericht door sher » 11 jul 2016, 22:34

hallo, kan iemand mij vertellen hoe je die 21 dagen life plus het beste kunt eten? de eerste week ben ik 4kg afgevallen, nu in de 2e week gaat het niet hard.

Mootje

Bericht door Mootje » 13 sep 2016, 10:40

Ik gebruik sinds 6weken de dailybasics en mijn darm problemen zijn echt voor 90% verbeterd,zo blij mee,blijf het echt gebruiken,heb jaren getobd

Mimimois

Bericht door Mimimois » 27 feb 2017, 22:49

Kan iemand mij vertellen of life plus werkt en je ook blijvend de kilo's eraf houdt?

IDJ77

Bericht door IDJ77 » 15 mei 2017, 14:29

Ik ben zelf enthousiast gebruiker van de Life Plus producten! Ik heb de "reset" kuur gedaan vooral uit nieuwsgierigheid (mijn collega's waren namelijk zo positief dat ik wel moest haha). Ik was niet echt te zwaar maar at wel veel suiker, na de kuur van 3 weken ben ik toch 4 kilo kwijtgeraakt en mijn erge suikerbehoefte is vrijwel nihil op dit moment. Maar daarnaast ervaar ik vooral veel meer energie en slaap ik een stuk beter (wordt uitgerust wakker). Mijn moeder heeft ook de kuur gedaan en zij had vooral naast gewichtsverlies dat ze geen last meer had van haar stijve gewrichten.

Naast een afval / detox is het dus vooral een gezondheids reset, en bedoeld om je tekorten aan te vullen. Ik ben de basis producten (o.a. de uitgebreide multivitamine) blijven gebruiken en ondertussen zit mijn hele gezin er aan. Het is meer een way of live geworden en we voelen ons er erg goed bij.

Zeer positief dus over dit product.
(Ze hebben tegenwoordig ook een sportlijn, het hele Duitse nationale elftal gebruikt het!)

Merel_vdw

Bericht door Merel_vdw » 28 feb 2019, 17:44

Dag allen,

Heeft iemand nog het boekje van de Lifeplus stofwisselingskuur? Ik wil dit boekje graag van iemand overnemen.

Bedankt

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe Dieet en Afslankproducten”