Doeltreffend vermageren met hypnotherapie

Hier kun je informatieve artikelen vinden over dieet, voeding en gezondheid. Heb je zelf een leuk artikel geschreven? Dan kun je het hier kosteloos publiceren.
Plaats reactie
Marcus Geleyn
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Doeltreffend vermageren met hypnotherapie

Bericht door Marcus Geleyn » 14 jun 2015, 13:09

Mijn naam is Marcus Geleyn, erkend naturopaat 'hypnotherapie'. Door de jaren heen heb ik heel wat ervaring opgebouwd met obesitas en overgewicht in het algemeen. Wat mij altijd is opgevallen is dat er geen enkel dieet is dat blijvende resultaten geeft. Ook pillen helpen niet. Dat komt omdat men zich nu eenmaal een bepaald voedingspatroon eigen gemaakt heeft dat meestal lekker, vettig, zoet en ongezond is. Hierdoor keert men na verloop van tijd automatisch terug naar dat oude patroon.
Met hypnotherapie kunnen we het onderbewuste bereiken en er voor zorgen dat u spontaan uit uzelf enkel nog gezond, gevarieerd en evenwichtig wil eten, enkel wanneer het etenstijd is, in veel kleinere porties dan vroeger en dat u alle suikers uit uw leven gaat bannen. Eenvoudiger kan echt niet en het resultaat is blijvend: geen jojo-effecten meer.
Te mooi om waar te zijn? Dan is dat uw eigen mening, maar ook niet meer dan een mening. Zonder het aan den lijve te ondervinden kan men niet oordelen. Er wordt ook samengewerkt met artsen, bij de behandeling van obesitas en daar zijn de resultaten ruim boven alle verwachtingen.
Er is ook geen langdurige behandeling voor nodig: één intakegesprek en twee hypnosesessies volstaan doorgaans om u een nieuw en gezond eetpatroon eigen te maken. Het afvallen volgt daarna vanzelf. Mijn werk heeft niets te maken het de hype rond de 'virtuele maagring'. Aan deze uit Amerika overgewaaide gekte doe ik niet mee. Gezond vermageren door hypnose wordt al twintig jaar gedaan, lang voor die Amerikaanse hier congressen kwam geven tegen fikse vergoedingen.

Plaats reactie

Terug naar “Informatie over Dieet, Voeding & Gezondheid”