Eerste Bio HCG kuur

Schrijf in je dagboek het verloop van je kuur en volg de ervaringen van anderen
Rockstar

Eerste Bio HCG kuur

Bericht door Rockstar » 29 apr 2015, 09:45

Hi Allemaal,

Ik ben afgelopen zondag gestart met de kuur!
Gister mijn eerste dieet dag. Ging best goed. Even wennen aan het minder eten maar echte honger heb ik bijna niet gehad.
Wanneer weeg je je voor het eerst? Heb zondag voor de start gewogen, maar nu nog niet. Ik durf nog niet. haha

Eten jullie allemaal een appel als ontbijt of sla je dat over? Eigenlijk moet ik twee keer fruit van mijn begeleider, doen jullie dat ook?

Grtjes

Bianca1981

Re: Eerste Bio HCG kuur

Bericht door Bianca1981 » 03 mei 2015, 16:01

We lopen dan een beetje gelijk!
Ik neem 's morgens alleen water met citroen. Pas om 1400 rijstenwafel,soepstengel of melba toastje.
1800 weer eten.
'20:00 appel (soms ook 1600)

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 169 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 26-04-2015
Startgewicht: 80,5 kg
huidiggewicht: 77,6 kg
Streefgewicht: 70 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 03 mei 2015, 17:15

We lopen dan een beetje gelijk!
Ik neem 's morgens alleen water met citroen. Pas om 1400 rijstenwafel,soepstengel of melba toastje.
1800 weer eten.
'20:00 appel (soms ook 1600)

Rockstar

Bericht door Rockstar » 04 mei 2015, 11:35

Wat leuk, hoe gaat het bij jou?
Ik was gisterochtend 1,7 kilo kwijt na 5 dieetdagen.
Morgenochtend weer wegen.

Vind het best pittig omdat ik ondanks dat ik niet echt honger heb toch de hele dag aan eten denk.
Het is bij mij vooral het afkicken van de suikers wat zwaar valt. Maar ik hou het vol, morgen een week bezig dus ik hoop dat
ik morgen 2,5 kilo kwijt ben.

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 04 mei 2015, 11:51

Ik ben vorige week zondag begonnen met de ampullen. Nu dus 9 ampullen op. De eerste keer wegen na 3 dagen was er 2 kilo af. Daarna 1.
Ik was al bezig met opletten. Minder suiker etc. Vanaf 3 weken geleden nu iets meer dan 4 kilo eraf.
Het gaat met de dag beter qua eten en draaierig gevoel. Gister ook echt geen trek.

Lees heel veel dag mensen helemaal niet veel afvallen. Ik ben dit echt begonnen omdat ik maar weinig tot niet afviel en er iets in werking gezet moest worde,maar ook omdat er nu echt veel af moest. Woog zwaarder dan dat ik 4,5 jaar geleden met 40 weken zwanger was. Pffff

Heb alleen nog niet echt een idee hoe straks die stabiliteitsfase werkt.

Hoe bevalt het jou? Best al veel afgevallen zo.

Rockstarr

Bericht door Rockstarr » 04 mei 2015, 13:41

Oke ja ik ben zaterdag begonnen met de ampullen dus lopen echt bijna gelijk!
Leuk om te weten dat ik niet de enige ben.

Ik was ook al bezig met opletten maar wilde niet echt lukken. Ik sport best veel normaal en denk dat ik daardoor bijna alles kan eten maar is niet zo.
Wil net de laatste kilo's eraf hebben, vooral op mijn buik.
Trainen lukt me niet echt nu, te weinig energie voor dus daar ben ik mee gestopt. Ik wandel wel 3x per week nog.

Gister ook geen trek maar omdat ik bezoek had voor de verjaardag van mijn vriend toch wel lastig met al die lekkere dingen.
Het enige waar om ik doorzet is omdat ik idd echt al resultaat zie op de weegschaal.
Ik denk vaak, het zijn maar 3 weken, zo erg is het niet. Maar ik hou zo van eten en denk er wel veel aan.

Stabilisatie fase weet ik ook niet zoveel van, wat mag je extra eten straks en hoeveel extra?
Weeg jij elke dag?

Begin me trouwens nu wel een beetje slap te voelen. Heb zelfs moeite de trap op te lopen op mijn werk.
Hoe is dat bij jou?

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 05 mei 2015, 13:38

Al paar keer heel stuk tekst getypt,maar het ging telkens mis!

Ik was alleen de eerste dagen slap. Nu eigenlijk heel goed!! Zelfs weinig trek. Krijg m'n 2 appels ook eigenlijk niet op.
Ik ben leerkracht en heb 2 weken vakantie. Ideaal want had er zeker in t begin niet aan moeten denken om te werken en ik vind bet fijn dat ik rustig de tijd heb om na te denken wat ik ga eten en het te maken.

Ik hou ook zo enorm van eten haha. Heerlijk op vrijdag een chipje,borreltje of stokbrood met kaasjes, Thais of Indiaas eten hhmmmm.
Maar ook snoepen. Lekker een zak m&m's. Dit is dan denk ik ook de ideale kuur voor mij. Helemaal detoxen. Had het idee dat mijn lichaam ook niet meer goed in verteren was.

Een verjaardag van je vriend? Dat lijkt me helemaal lastig! Wij hadden afgelopen za een verjaardag. Nam ik daar lekker 2 melba toastjes (stond op tafel) en 2 cola light. Dat ging dan wel. 18 mei ben ik zelf jarig. We hebben het al gevierd en die dag komt er alleen wat familie. Heb dan nog 2 ampullen. Zie wel even.

Ik heb weinig buik maar wel veel vetophopingen bij m'n benen. Dat is nu zo enorm veel minder! Daaraan kan ik goed zien dat het spul het ver aanpakt!!
Mijn buik was alleen wat bol na veel gegeten te hebben (dus eigenlijk altijd wel bol hihi) maar als ik een dag iets minder had meteen plat. Ook dikke armen! Zooo erg!

Welke kuur heb jij? Ik mardanti ampullen. Bio hcg. Heb het bij iemand besteld die ook goed begeleid. Wilde eigenlijk iemand waar je dan ook af en toe naartoe gaat,maar zat niks in de buurt. Dit werkt eigenlijk perfect en is een stuk goedkoper.

Hoeveel ben jij al afgevallen?
Mijn weegschaal doet irritant! Zondag 78,4 toen 77,8. Maandag 4x 77,4. Vanmorgen eerst 2x 76,5 (ik helemaal blij) daarna 2x 76,8. Ook prima maar daarna 3x 77,2!! Dan ben ik weinig afgevallen vanaf zondag.
Ik woog 3 weken geleden (toen weegschaal gekocht) 81,5 (voor de kuur nog 1 kg afgevallen) Alleen mijn man en schoonmoeder weten hoe zwaar ik toen was! Vroeger wilde ik nooit boven de 70. Toen ik zwanger was vond ik dit getal ook vrij heftig. 40 weken zwanger en 79,5. Dit is pas 4,5 jaar geleden dus echt wel erg!

Hoeveel wil jij ervan af?

Succes!!

Rockstar
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 175 cm
Welk dieet volg jij?: HCG
Startdatum: 28 april 2015
Startgewicht: 71 kg
huidiggewicht: 68,6 kg
Streefgewicht: 66 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 71,2
na 1 week : 69,3
na 2 weken :

Bericht door Rockstar » 06 mei 2015, 11:08

Hi Bianca,

Wat heerlijk dat je vakantie hebt. Dat is wel relax dat je lekker rust hebt en tijd hebt om gezond te koken.
Ik moet gewoon werken, maar bereid mijn maaltijden goed voor en neem alles mee naar mijn werk.

Gister eigenlijk voor het eerst geen trek gehad. Was de hele dag op een bevrijdingsfestival met mijn flesje spa blauw.
Het eten zag er heerlijk uit allemaal maar omdat ik geen behoefte had kon ik het makkelijk laten staan.

Ik besef me ook wel dat ik echt mijn levenspatroon moet aanpassen als ik op gewicht wil blijven. Alleen wil ik dan straks doordeweeks gewoon
echt streng zijn en in het weekend of op vakantie lekker genieten.. Hopelijk houdt dat alles in balans.

Ja zie je dat nu al zo goed bij je benen na die 2-3 kilo? Dat is goed nieuws! Netjes.
Ik zie het nog niet echt eigenlijk maar ik moet geduld hebben. Mijn buik is vrij strak al hoor maar ik wil het nog wat strakker hebben.
Ik heb ampullen van Sense.

Ik ben na precies een week van 71,2 naar 69,3 gegaan. Dus niet slecht. Bijna 2 kilo in 1 week.
Mijn streven is om om 66 te eindigen. Met een lengte van 1.75 is dat prima vind ik zelf.

Hopelijk lukt het want de laatste 2 dagen ben ik echt heel erg weinig afgevallen, maar 0,3 kilo.
Dus nu ben ik bang dat er meteen niks meer af gaat.

Ga nu vrijdag weer wegen om het even een paar dagen de tijd te geven.
Ik zie dat het bij jou ook erg schommelt per dag.. Daarom weet ik niet of elke dag wegen wel zo'n goed idee is.
Zeker niet voor mijn motivatie als ik zie dat er niks af is.. Aan de andere kant als ik wel resultaat zie op de weegschaal motiveert dat heel erg!

Heb je ook je maten opgenomen met een meetlint? Dat is de tip die ik kreeg, zodat je zeker weet dat het er op bepaalde plekken waar veel vet
zit echt af is.

Ja de 70 kilo is een grens waar ik ook nooit meer overheen wilde gaan maar dat is dus toch nu al gebeurd en heb nog niet eens kinderen.
Het sluipt er zo snel in. Ook niet heel raar in de tegenwoordige wereld waar bijna alles vol zit met suiker en vet.

Maar bewustzijn is het belangrijkste en waar een wil is is een weg!
Jij ook succes!

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 06 mei 2015, 13:09

Ik heb meer overgewicht dus gaat het bij mij sneller. Dat is logisch! Het gaat bij jou toch lekker?

Ik heb net ook van mijn begeleider de tip gekregen niet iedere dag te wegen.

Zo wil ik het ook doen. Doordeweeks streng en weekend loslaten. Ook zeker de vakanties.

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 06 mei 2015, 17:22

Misschien nog een goede tip... Ik masseer mijn benen om het vet wat losser te maken,zodat het nog makkelijker afgevoerd kan worden.
Een nichtje deed een ander dieet en zij kreeg dit van haar begeleider als tip. Zij deed het onder de douche met zo'n borstel. Ik heb zo'n massage apparaat voor m'n rug.

En ik neem een paar keer per dag citroen in mijn water.

Mijn begeleider belde vandaag. Zij is echt zooo aardig. Heb het bij Dianne gekocht. Veel wegen moet je niet doen. 1 of 2x in de week. Het wisselt nl altijd.
1 kilo vet moet je 7000 kcal voor verbranden en wat je nu afvalt is puur en alleen vet. Geen spieren. Die wegen zwaarder (en verbrand je wel met een ander dieet) dus dan gaat het harder.

Ik net hardgelopen. Weer dezelfde les gedaan (voor de 5de of 6de keer) maar kwam echt niet vooruit!! Al die keren gehaald,maar nu echt helemaal niet!! Spieren beginnen denk wat zwakker te worden! :(

Rockstar
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 2 weken :

Bericht door Rockstar » 07 mei 2015, 11:35

Dat is zeker een goede tip.
Ga ik vanaf vandaag ook proberen. Heb ook zo'n apparaat thuis! Ga ik mijn buik en benen mee behandelen vanavond.

Citroen doe ik ook af en toe in mijn water.
Maar ik heb tot nu toe niet echt gesport tijdens de kuur. 2x gewandeld dat wel.
Dat ga ik ook weer oppakken.

Ben weer niet afgevallen dus ik denk dat het ook wel echt komt omdat ik maandag ongesteld moet worden.
Hoor veel mensen die dan meer vocht vasthouden en zomaar 1 a 2 kilo zwaarder kunnen worden.
Dus gewoon doorgaan en niet meer wegen komende week.

Klopt ook dat het alleen vet is wat je verbrand nu, dat is ook wat ik wil.
Hardlopen was zwaar gister? Kan me voorstellen, je spieren moeten ook wennen aan deze vorm van brandstof.
Maar het komt weer goed! We zijn bijna op de helft dus even doorzetten.

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 07 mei 2015, 14:16

Mijn begeleider zei inderdaad ook dat je een kilo zwaarder bent als je ongesteld bent/wordt.
Ik heb nu voor het eerst zolang ik me kan herinneren geen hoofdpijn tijdens menstruatie. Echt bizar! Had altijd 2 dagen zware migraine!

Ik ga het ook op wandelen houden! Snel wandelen raak je huis niet je opgebouwde conditie meteen kwijt. En ik ben straks natuurlijk
Lichter dus bouw je het ook weer sneller op!

Als je nou erg lang stil staat kun je toch ook een appeldag doen? Zou ik wel voor je menstruatie doen. Ik had het gister ook wel even zwaarder met trek enzo.

Net salade met krab. Koop dan kant en klare salade met venkel. Erg lekker en fris. En bak vaak champions. Kan verder niks in sla doen. Komkommer af en toe. Paprika mag ik niet. Wat doe jij er verder in?
Haal ook wel plakjes rosbief en doe ik op sla. Als een carpaccio. Echte carpaccio vind ik zonde zonder sausje hihi
Vis of kip in bouillon. Kip of biefstuk in grillpan. Nu 2 keer rundergehakt gegeten als hamburger. Lekker met wat munt,rozemarijn,lente-ui en sambal.

Heb jij nog eet tips? De soepjes ben ik niet zo van! :)

Rockstar
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 2 weken :

Bericht door Rockstar » 11 mei 2015, 12:00

Hi Bianca,

Hoe gaat het bij jou? Weekend goed doorgekomen?
Ik vond het weekend best wel zwaar, iig overdag niet maar zaterdagavond in de bioscoop ging het mis.
Heb de schade weten te beperken tot 2 lolly's haha maar ik had zo'n trek in alles. Nu nog steeds, echt door stomme ongesteldheid. Vreselijk.

Ga vanavond Bootcampen vanuit werk, ben erg benieuwd of ik dat trek. Voel me zwaar en heb niet veel energie.
Misschien een extra appel of sinaasappel eten van te voren.

Wat ik verder vaak doe met groentes is stomen en roosteren in de oven. Dan lekkere kruidenmix van Verstegen eroverheen.. Echt super lekker.
Verder doe ik alleen komkommer, tomaat, paprika en garnalen of kip in de sla. Best wel eentonig maar verder mogen we niet echt iets.
Gegrilde champignons is een goede tip, ga ik morgen ook eens proberen.
Ik doe wel balsamico azijn erdoor als dressing met zout en peper en soms citroensap.
Verder heb ik dit weekend rookvlees met witlof gegeten, lekkere combi.

Ik ga die hamburger van jou ook proberen! klinkt heerlijk.

Hoe gaat het je de kilo's bij jou?
Ik ben wel iets kwijt weer maar niet super veel. Langzaam gaat het, maar beter dan niks.
Zit nu op 68,6 en ik begon op 71,2. Dus 2,6 kilo eraf.

Grtjes

Bianca81
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bianca81 » 12 mei 2015, 18:55

Ik vind het idd ook erg eentonig!! En ook ik had het het weekend zwaar!!
Heb zoveel trek in iets anders!! Moet ik wel zeggen dat het niet zozeer het chocola ofzo is maar al kets simpels als rijstenwafel met pindakaas,broodje kaas al kan ik ook wel ontzettend trek hebben in lasagne of een gebakje hahaha zeker een chipje met een borrel. Naja laten we elkaar niet gekker maken dan we al zijn ;)

Ben benieuwd hoe het bootrampen is gegaan. Ik kon het hardlopen vorige week echt niet volhouden. Maarja had ook die menstruatie.

Ik had vanmorgen een super slecht moment. Een week niet op de weegschaal gestaan. Durfde ik niet ivm menstruatie. Die di begon dat en van di tm vandaag maar 0,8 kg afgevallen. Baalde enorm.
Het is al hard gegaan en je ziet het zeker maar ik baal vooral omdat ik nooit aankwam en opeens 10 kg zwaarder was dan na m'n bevalling. Heb het idee dat het ook komt doordat ik niet goed verteer. Heb veel galproblemen gehad afgelopen jaar.
Komt ook wel dat ik daardoor zo'n 3 tot 5 keer in de week min een uur wakker lag midden in de nacht dus 2 jaar slecht geslapen en heeeel veel stress gehad.

Ben nl enorm bang dat ik weer aankom als ik normaal ga eten. Als je al zo weinig afvalt met 500kcal (gister bijv 400 verbrand met wandelen) en die ampullen.

Balsamico is ook nog een idee!! Dat mag wel?

Plaats reactie

Terug naar “Bio HCG Dagboeken tijdens de kuur (Fase 2)”