ervaringen Momentum dieet

Vragen en Antwoorden over verschillende diëten en voedingsmiddelen.
Klarijn

ervaringen Momentum dieet

Bericht door Klarijn » 12 mar 2015, 10:12

Dag allemaal,

Mijn naam is Klarijn,

Ik hoor de laatste tijd erg goede verhalen over de Momentum afslank kuur. Diëtisten, voedingsdeskundigen en artsen schijnen dit produkt ook aan te raden en zelfs voor te schrijven. Helaas ken ik niemand in mijn omgeving die dit zelf geprobeerd heeft. De site zelf geeft veel informatie en momentum bestellen is deze maand in de aanbieding begreep ik. Ik ben geneigd het te proberen maar zou graag toch eerst ervaringen uit de praktijk willen horen. Wie van jullie kent dit product of heeft Momentum al gebruikt om af te slanken? Is er echt zo snel resultaat als men beweert? Ik begreep ook dat alles onder begeleiding gaat. Hoe werkt dat precies? Zelf probeer ik mijn overtollig vet al jaren weg te werken. Graag wil ik minder dan 80 kg wegen.(Is nu 100) Ik heb al veel geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Binnenkort wil ik dan ook starten en toch dan momentum bestellen, want ik heb gelezen dat afvallen met deze kuur relatief eenvoudig is. Dus nogmaals:Wie kan me meer informatie geven over ervaringen met dit product? En kun je het inderdaad herhalen als je teveel overgewicht hebt. Dus in fasen zeg maar.

Ik hoop snel van jullie ervaringen met momentum te horen.

Hartelijke groet,
Klarijn

Madeleine

Re: ervaringen Momentum dieet

Bericht door Madeleine » 21 jun 2016, 13:09

Hoi Klarijn,

Ik zag toevallig je verhaal en wellicht ben je inmiddels al geholpen met informatie. Maar anders kan ik je kort vertellen over mijn ervaring met de Momentumkuur.
Ik heb de momentumkuur gekocht op http://www.bio-hcg-kuur.nl, mede omdat ik dit van een vriendin gehoord had dat ze daar een goede aanbieding hadden. Dat klopte, en daarnaast boden ze ook online support aan. Je krijgt een inlog van de website en daar kun je gemakkelijk dagelijks je gewicht bijhouden, zodat je ook goed kunt zien hoeveel je afvalt en hoeveel je eigenlijk zou moeten afvallen.

Ik vond het overall een erg fijne afslankkuur, ik wil al langer afvallen maar kon het niet volhouden. Nu met deze kuur had ik een houvast om me aan de dagelijkse recepten te houden, en met de begeleiding heeft mij het goed geholpen bij het afvallen. Ik ben 9 kilo kwijt geraakt!

Of je de kuur kan herhalen weet ik niet, maar dat zijn typisch vragen die je aan de klantenservice van bio-hcg-kuur.nl kan stellen. Bij mij antwoorden ze altijd binnen een dag als ik een vraag had.

Succes met afvallen!
Groetjes, Madeleine

Plaats reactie

Terug naar “Vraag en Antwoord”