is sporten verplicht tijdens het vitadis dieet?

Vragen over Vitadis
Plaats reactie
karen
is sporten verplicht tijdens het vitadis dieet?

Bericht door karen » 14 jun 2014, 10:29

Kan iemand me antwoord geven op de volgende vraag?

Het verwondert me heel erg dat het concept vitadis ‘bewegen/sporten’ nauwelijks stimuleert terwijl dit samen met een aangepast voedingsschema DE componenten zijn om af te vallen. Met enkel minder/anders te gaan eten, kan dit nooit lukken. Ook omgekeerd niet natuurlijk door enkel veel te bewegen maar hetzelfde voedingsschema aan te houden. Biedt vitadis een oplossing voor het bekende jojo-effect?

selma

Re: sporten?

Bericht door selma » 17 jun 2014, 20:24

Vitadis heeft er erg op gestuurd dat mensen dit dieet perfect toe kunnen passen op een drukke levensstijl, extra sporten en bewegen is altijd mooi meegenomen maar is niet perse nodig (heel diep ga ik er niet op in in deze reactie anders wordt dit een erg lange reactie). Toch heb ik zelf ook deze vraag gesteld aan één van de Vitadis consulenten en ik moet zeggen dat de argumenten die ze noemde naadloos aansloten bij een gezonde- en slanke levensstijl. Naast de coaching en goede begeleiding die je krijgt is het ook mogelijk uit de receptenboeken te blijven koken, wat de kans op het jojo effect echt heel klein maakt.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Vitadis”