Aanmelden Obese 2018

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Brendabruil69

Re: Aanmelden Obese 2018

Bericht door Brendabruil69 » 14 jun 2018, 20:23

Ik zou heel graag in aa n werking komen . Ik heb al zo veel geprobeerd om af te vallen maar het luk maar niet.
Ik hoop dat ik met jullie heb het wel z oh lukken.

Brenda bruil

Adrie

Bericht door Adrie » 14 jun 2018, 20:31

Graag wil ik meedoen met het nieuwe seizoen van Obese. Niet gedacht dat ik dat ooit nodig zou hebben maar het lukt me niet in mijn eentje. Eerder ooit 36 kilo afgevallen met een soort van crash dieet maar langzaam aan is alles er weer bij. En het blijft bij me. :)

Ik ben 58, 168 en 112 kilo. En dat moet minder he? Ik woon nu alleen, twee volwassen kinderen de deur uit en ik wil nog lang genieten van een vrij en lichtvoetig leven, dus kom maar op, dan stort ik me er vol overgave op.

Tot ziens?

Adrie

M.Molenaar

Bericht door M.Molenaar » 17 jun 2018, 10:11

Beste mevrouw/mijnheer,

Ik heb een Zwager Bert molenaar van 36 jaar. Toen hij dertien was is zijn moeder overleden, en waren ze nog met vader en 3 zoons over. Twee zonen en de vader lopen met een enorme obese. Wij zijn bang, dat dit niet goed gaat komen. Mijn zwager heeft het zelf geprobeerd, maar dit is in vakantie vd kerst weer op zijn beloop gegaan. Hij heeft vaak last van zijn rug en ik denk dat hij wel na de 150 kg gaat als het niet meer is. Wij hopen dat u hem kan helpen om weer op een gezond gewicht te komen. We hebben vaak geprobeerd te helpen, maar t lukt ons niet.

Groeten. M molenaar

klaas

Bericht door klaas » 18 jun 2018, 16:34

Beste

ik ben Klaas en zou mee willen doen met het programma, waarom zeg ik geen graag omdat ik weet hoe moeilijk het is om af te vallen.
ik ben 198 cm lang en weeg 180 kg en ik ben 57 jaar.

heb vaak de moed verzameld om te willen afvallen en dan lukt het ook voor even maar heb dan geen stok achter de deur die zegt kom op Klaas.
ik weet niet hoe ik een overtuiging moet schrijven maar zou me wel bloot willen geven letterlijk en figuurlijk .

ik weet dat mijn vrouw het ook elke keer weer probeert om me te helpen, maar weet het is makkelijk afgeven !smil82

graag hoor ik van jullie
mvg klaas

Dinant

Bericht door Dinant » 01 aug 2018, 10:55

Hallo

Via deze weg zou ik graag m'n neef opgeven voor deze strijd tegen de kilo's. Hij is 25 jaar en zeker 170 kilo. En dit allemaal door slechte eetgewoonten en stress en diverse dingen wie er de afgelopen jaren gebeurd zijn. Hij is een echte emo eter. Dit is echt een geval van morbide obesitas, en wij hebben al diverse pogingen ondernomen om hem te helpen. Maar hij ziet het zelf nogal anders en vind het allemaal wel meevallen. Hij is me zeer dierbaar omdat hij echt een goed mens is, en altijd klaar staat voor iedereen. Maar hij vergeet zichzelf.

Help alstublieft
Groeten Dinant

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”