Aanmelden Obese 2018

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Gast

Re: Aanmelden Obese 2015

Bericht door Gast » 07 feb 2016, 19:26

Jeanine Lindeboom
Morbide obesitas

billiejean

Re: Aanmelden Obese 2015

Bericht door billiejean » 20 feb 2016, 11:53

Goedemiddag...
Ik weet dat dit programma al afgelopen is.
Maar wilde mijn verhaal graag kwijt.

Ben diabetes 2 en let heel goed op mijn eten. (spuit insuline)
In 2010-2011 heb ik verschillende tia's gehad.
2012 tot 2015 heb ik het heel zwaar gehad.. ik heb een 3 bypass gehad, tijdens herstel van mijn hartoperatie,
kreeg ik een borstoperatie omdat er ontstekingen in mijn borsten zaten

Kort daar na heb ik 2 hersenbloedingen gehad.
Heb een half jaar in een rolstoel moet zitten als ik buiten wou.
Ik werd dikker en dikker.. en bloed laten prikken, kwamen ze er achter dat mijn schilklier traag is.
Dus weer medicijnen.
Ja ik heb een engeltje op mijn schouder zitten, dat zeiden de doktoren in het ziekenhuis ook al.
Ik ben een kleine vrouwtje.. die 55 jaar oud is. Let op mijn eet gewoonte.. Sporten kan ik niet betalen ( ben daar eerlijk in)
Ben te zwaar.. weeg nu tussen de 75-77 kilo...
Te hoge bloeddruk... te hoge cholesterol ( zit in de familie)
Ben al 5 jaar gestopt met roken.
Waarom niet een programma dat mensen willen afvallen en dat ze dik zijn geworden door wat hier boven staat.

Dank je wel voor het lezen..

Vriendelijke groet,

[email protected]

[email protected]

paulmarkerink

Re: Aanmelden Obese 2017

Bericht door paulmarkerink » 11 jun 2017, 18:49

Heey ik ben paul markerink ben 28 en heb erg last van overgewicht heb al bij een diëtiste gelopen en al veel diëten geprobeerd en nog steeds geen succes dus lijkt me dit de uitgelezen kans om me aan te melden voor obese

AshleyDobbelaer

Bericht door AshleyDobbelaer » 18 jun 2017, 18:30

Wat zou ik deze kans graag pakken!
Ik ben 25jaar, 1.69 m en weeg 95 kg dat betekend dat mijn BMI 32,9 is! Behoorlijk hoog!!
Ik zou graag met hulp de kilo's eraf willen trainen en zorgen dat ze eraf blijven!
Van binnen Ben ik goed ongelukkig met mezelf!
Het wordt tijd voor een gelukkige en trotse meid!!

Stenna

Bericht door Stenna » 18 jun 2017, 19:09

Ik wil graag afvallen omdat het me niet zelf lukt
Ik heb dat maar probleem reflex en moet afvallen
Ik probeer het zo lang maar lukt mij niet

Help mij als u blief
De internist zegt daarbij moet afvallen

Maar lukt mij niet
Ok heb echt hulp nodig
Help mij

Stenna
Mijn nummer is 0651584655

Troela

Bericht door Troela » 18 jun 2017, 19:30

Hallo,

Ik ben een vrouw van 26 jaar en weeg rond de 100 kg. Ik ben 1.63 m.
Ik heb al van jongs af aan overgewicht, als kind ben ik altijd al te zwaar geweest en vanaf mn 3 jaar ging ik al naar de dietiste. Hier jaren gelopen maar helaas weinig resultaat. Al vanaf 12-13 jaar flink aan het lijnen, allerlei soorten dieeten, shakes, op me eten letten, sporten enz. 13 kilo afgevallen, 20 bijgekomen, 15 afgevallen, 20 bijgekomen, 30 kilo afgevallen, 30 kilo aangekomen en ga zo maar door. Ik wordt dr moedeloos van, ik voel me niet prettig in mn eigen lichaam, niet prettig in mn kleding en ga zo maar door! Ik wil er zo graag iets aan doen maar dit lukt mij niet! Ik ben al 4 keer weggeweest voor een maagverkleining dit was voor mij echt mn laatste redmiddel maar helaas kom ik hiervoor niet in aanmerking omdat mijn bmi net geen 40 is! !smil82 ik hoop hiervoor in aanmerking te komen om toch een gezond gewicht te bereiken en mezelf weer prettig te voelen in mn eigen lichaam en in kleding zonder dat ik mezelf moet verstoppen in mn kleding!

Jessevisser

Bericht door Jessevisser » 22 jun 2017, 09:17

Hallo ik ben Jesse Visser.

Ik heb al jaren last van zware obesitas. De laatste maanden probeer ik echt af te vallen met weinig succes. Ik zou graag mee willen doen om mijn nare verleden te vergeten, want ik ben namelijk in mijn jongere jaren gepest er mee. Als ik nu over straat loop word ik nog vaak nageroepen vanwege mijn uiterlijk en gewicht. Ik kan dit niet langer.

Mvg, Jesse Visser.

Jeffrey

Bericht door Jeffrey » 16 jul 2017, 19:44

Hallo Obese, ik ben een jonge man van 33 jaar 194 lang 153 kilo ik ben al jaren aan het afvallen het jojo effect. Nu de laatste jaren klamp ik met blijvende overgewicht er gaat wel een paar kilo af maar niet genoeg en blijvend. Ik heb bij een diëtist gelopen maar ook dat mocht niet helpen misschien niet de juiste schema of voeding of te veel voeding geen idee ...... wat ik wel weet is dat hulp nodig heb omdat ik zoveel verdriet heb en dan alles maar weggaat eten als ik me zo voel graag wil ik met de kinderen eens zwemmen voetballen zoals hun dat graag hebben ipv me eigen schamen voor alles en iedereen en met 2 gezichten lopen het breekt me op van binnen. Ook het kijken naar stoelen waar ga ik zitten of past dat wel kleren hetzelfde pas ik dat nee ik moet weer naar de grote maten .... ik probeer het steeds te verstoppen... ik wil gewoon een normale gezonde jongen man zijn ik weet me geen raad meer! Ik kom in aanmerking voor een maagverkleining maar dat wil ik liever niet ja als laatste red middel maar zou zo graag met jullie programma mee willen doen!! En de gezonde toer op te pakken wat moet ik eten etc etc ook dat is lastig omdat ik een baan heb met ploegendiensten. Aub Obese ik zou een gat in de lucht springen als jullie mij kiezen!!!!! Dit is een droom van me slank zijn zoals ik ooit was! Graag hoor ik van jullie. Weet niet hoe jullie ons kunnen benaderen vandaar me tel groetjes Jeffrey

Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn » 23 jul 2017, 19:08

Ik ben een meisje van 17 jaar (in november 18), ik heb zwaar overgewicht en ik wil er wat aan doen heb het zovaak geprobeerd maar het lukt mij niet. Ik ben erg onzeker over mijzelf. Ik haat het om te gaan winkelen omdat ik altijd weer bij de grote maten moet kijken, ik hoef geen top model figuur ik wil gewoon lekker in mijn vel zitten, en in leuke winkels kunnen shoppen met een maatje 40 misschien wel. Ik hoop dat ik een kans krijg van jullie om gezond te kunnen leven.

Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn » 23 jul 2017, 19:12

Hallo ik ben gwendolyn 17 jaar (in november 18), ben 1.85 en weeg 115 kilo en ik wil er wat aan doen heb het zovaak geprobeerd maar het lukt mij niet. Ik ben erg onzeker over mijzelf. Ik haat het om te gaan winkelen omdat ik altijd weer bij de grote maten moet kijken, ik hoef geen top model figuur ik wil gewoon lekker in mijn vel zitten. Ik wil gewoon een gezond leven kunnen leiden, ik hoop zo graag dat jullie mij die kans willen geven dat ik weer gezond kan gaan leven en weer in leuke winkels kan gaan shoppen met maatje 40 misschien wel, ipv 46/48.

Gwen Lamers

Bericht door Gwen Lamers » 30 jul 2017, 18:44

Ik zou heel graag samen met mijn vrouw meedoen. Ik ben 190 cm en weeg 115 kg , mijn vrouw 167cm en 110 kg. Wij willen een voorbeeld zijn voor onze zoon en hebben beide geen doorzettingsvermogen voor langere tijd. Please help ons!

Mark van de Beek

Bericht door Mark van de Beek » 30 jul 2017, 19:11

Ik wil graag mijn beste vriend opgeven. Ik ken hem al sinds de kleuterschool en hij is zelfs mijn getuige geweest bij mijn huwelijk. Hij heeft een hart van goud maar heeft altijd al een probleem gehad met zijn gewicht.
Ik probeer hem wel te ondersteunen door samen met hem te sporten maar steeds als hij weer aardig wat kilo's kwijt is heeft hij een terugval moment en komt hij zo weer 20-25 kilo aan. Hij is 1,96M en ruim 180kg...
Hij verdiend het om hulp te krijgen...

Nynnie

Bericht door Nynnie » 10 okt 2017, 13:31

Mijn vriendin heeft morbide obesitas, wat moet ik doen?!

Jacky300

Bericht door Jacky300 » 17 okt 2017, 08:42

Wij willen heel graag onze zoon opgeven. Hij weegt ruim 160 kilo en is net 18 jaar geworden. Hij wil heel graag afvallen maar weet gewoon niet waar te beginnen heeft inmiddels type 2 diabetis gekregen hierdoor. Jullie zouden hem ontzettend helpen als jullie hem een nieuwe start kunnen geven en niet meer gespest wordt.

Mvg
Jacqueline

willy busch

Re: Aanmelden Obese 2018

Bericht door willy busch » 11 jun 2018, 13:31

als eerste zal ik me zelf voorstellen ik ben willy, moeder van drie grote meiden en al ruim 25 jaar getrouwd met marc. ik ben nogal klein van stuk en dus ook veeeeeel te zwaar. ook mijn jongste dochter is veel te zwaar. ik ben 11-2-1965 geboren te amsterdam en opgegroeid in renkum en ik woon al zo,n 25 jaar in Arnhem. ik heb wel een probleem want ik kom echt niet graag met mijn hele hebben en houden op de t.v. maar ik heb me bedacht als ik en mijn dochter weer een gezond gewicht kan krijgen moet je er wel wat voor over hebben. met vele diëten is het gezonde gewicht er nooit van gekomen alles mislukt en een jaar of tien geleden heb ik me maar er bij neer gelegd dat ik nooit slank zou zijn. het gevolg is natuurlijk als je het helemaal los laat dat er gewoon weer 10 k bij komt. bewegen is niet meer leuk. en ach, ik ben het verhaal van vele anderen. niks nieuws onder de zon. verhalen van anderen herken ik vaak, maar om dan de discipline weer op te brengen valt me niet mee. een extra motivatie is nu wel dat ik zie dat mijn jongste dochter net 18 geworden (vroeger als baby een open hart operatie ondergaan) de zelfde kant op gaat. en wat ik ook zeg ook niet de discipline op brengt om er wat aan te doen. De t.v. blijft wel een dingetje, pfff, een foto is al lelijk maar ja, mijn moeder zei vroeger al wie mooi wil zijn moet pijn lijden hihihi mijn pijn is dan misschien met mijn kop op t.v

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”