Pure Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
sylvia

Pure Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Bericht door sylvia » 28 apr 2014, 08:31

Wil je Garcinia Cambogia Kopen en afvallen met dit product? Dan wil ik je adviseren om het volgende artikel te lezen:

Pure Garcinia Cambogia

Het afslankmiddel garcinia cambogia claimt de opname van vetten te blokkeren. Daarnaast zou het hongergevoel worden onderdrukt. Deze eigenschappen zien we ook terug in vergelijkbare producten zoals Trimatol. Bijzonder is dat Garcinia Cambogia Premium voldoet aan de strenge eisen van de Amerikaanse Food en Drug Administration (FDA).

Afbeelding

Dit zien we ook wel eens anders zoals bijvoorbeeld bij het populaire afslankmiddelen zoals Relacore en Revolyn.

Tormoer

Re: Klacht Garcinia Cambogia kopen / bestellen

Bericht door Tormoer » 09 jun 2014, 09:47

Garcinia Cambogia werkt het beste met een goede detox en recepten.

Het blijkt dus dat er Garcinia in de handel is die niet werkt maar ook Garcinia die wèl werkt. Zelf heb ik goede ervaring met een Garcinia product waarmee ik 1 kg per maand ben afgevallen. Deze Garcinia beïnvloedt de werking van enzymen in de lever die verantwoordelijk zijn voor het omzetten van o.a. koolhydraten in vetten. De koolhydraten worden niet langer omgezet in vetten maar in energie, en dat merk je.
Een tweede product dat ik gebruik, op basis van o.a. Guarana, zorgt voor een versnelde afvoer van vetten.
Kortom, oriënteer je goed, er zijn zéker producten in de handel die wèl werken!

Ik heb het hier besteld

chander

Bericht door chander » 25 jun 2014, 11:49

ik heb het besteld vanaf 24 mei maar tot vandaag niks ontvangen vraag mij af of ze de boel niet belasseren .
zeggen wel is reeds verstuurd,maar vergeet het maar.

Afbeelding

Silver

Bericht door Silver » 01 aug 2014, 12:10

Hey Tormoer

Dit supplement heet GARCINIA CAMBOGIA VEDA.hier zit calcium 50mg,
Chromium 200mcg,potassium 50mg en garcinia cambogia (fruit rond)1000mg in.en bij de lucovitaal zit konjacwortel in.dat konjacwortel draagt mee tot gewichtsverlies.maar ik kreeg van deze capsules meer trek.dus met deze gestopt. de Pure Garcinia Cambogia vind ik inderdaad prima. wel iets duurder maar echt geen trek tussen door.en zonder er veel voor te doen( alleen niet snoepen tussen door) 1kilo per week afgevallen.

Ik las ook dit:

In principe kan iedereen die overtollig vet kwijt wil raken baat hebben bij Garcinia Cambogia. De manier waarop je Garcinia Cambogia gaat gebruiken om gewichtsverlies te realiseren, lijkt echter wel invloed te hebben op de slagingskans en de hoeveelheid gewicht die je met Garcinia Cambogia gaat verliezen. Als je structureel de dubbele hoeveelheid dagelijkse aanbevolen calorieën (2,500 voor mannen en 2,000 voor vrouwen) binnenkrijgt en je de hele dag op de bank voor de tv blijft hangen, gaat Garcinia Cambogia je niet binnen 14 dagen het lichaam van een model geven.

Klinische studies en onderzoek naar ervaringen op het internet schetsen het beeld dat de beste resultaten behaald worden als je niet buitensporig ongezond eet en 3 tot 5 keer per week, minstens een kwartier in beweging bent. Wandelen volstaat.

Betekent dit dan dat Garcinia Cambogia alleen werkt als je een strikt dieet volgt? Nee zeker niet, je kunt gewoon van eten blijven genieten, geen probleem. Iedere dag naar de McDonalds gaan, s’avonds nog eens 3 zakken chips en in je eentje een heel bitterballengarnituur wegwerken omdat je toch aan de Garcinia Cambogia zit, is echter weer een ander uiterste.

Garcinia Cambogia kan onder andere in de onderstaande gevallen een uitstekend middel zijn:

als je gewicht wil verliezen, maar dat met traditionele methodes zoals calorieën/punten tellen en uren in de sportschool doorbrengen niet voor elkaar hebt gekregen.
als je te druk bent of het niet lukt om strikte diëten te volgen en veel te bewegen.
als je door op je voedingspatroon te letten en frequenter te bewegen al langzaam gewicht aan het verliezen bent en dat proces een sterke stimulans wilt geven.

Kortom, klinisch onderzoek heeft aangewezen dat de HCA uit pure Garcinia Cambogia een krachtig middel kan zijn om gewicht te verliezen. Probeer enigszins op je voedingspatroon te letten door bijvoorbeeld eventuele extremen te matigen en daarnaast indien je zeer weinig tot nauwelijks beweegt iets vaker een (korte) wandeling te maken. Dat zal het effect van Garcinia Cambogia ten goede komen!

succes ermee.

Alexannder

Bericht door Alexannder » 17 mei 2015, 14:32

Afvallen is wiskunde. De gebruikers van dit product per dag minimaal een uur achter elkaar bewegen om af te vallen.
Wat ze niet aangeven wat er gegeten wordt. Er wordt ook niet aangegeven hoe het product te gebruiken.

Het lichaam verbrand per dag in rust modus. 1200 kcal. Dat is sowieso. Hart, longen, spijsvertering calorieën verbruiken.
Nu is de kunst minder calorieën in te nemen en elke dag in de min te komen. 7000 kcal is een kilo vet.

- Zelf zou ik het product als maaltijd vervanger gebruiken. Eén maaltijd vervangen. Dat is dan 0 kcal.
- Tweeënhalf liter water per dag minimaal drinken. Na een tijd zal het lichaam minder vochtreserves vast houden. Ook verbrand je dan calorieën. De spijsvertering ermee aan de praat houden. Het spijsverteringssysteem calorieën verbruikt. En van water nul calorieën verbruikt.
- Maaltijden. Eet eiwit rijk. Kip en vis. Mager vlees. Of vervang een maaltijd met een eiwit shake. Een eiwit shake is minder dan 100 kcal. Let op hoeveelheid koolhydraten. Eet bijvoorbeeld drie aardappelen minder. Of vervang aardappel met rijst. Wanneer er in één keer veel koolhydraten worden opgenomen stijgt de suikerspiegel in het bloed. Wanneer dat gebeurd dan doet het lichaam middels alvleesklier die insuline produceert het te veel aan koolhydraten, suiker uit het bloed halen. En wordt opgeslagen als vet. Daarom wordt iemand die steeds gebak eet dikker. Er in één keer te veel suiker komt.
- Als laatste en heel belangrijk is minimaal een uur achter elkaar bewegen. En dan bedoel ik bijvoorbeeld door fietsen. Er wel moe van wordt. Dat kan fietsen zijn. Of rennen, lopen, rennen. Het gaat erom in beweging te blijven. Na een kwartier zakt het suikerspiegel in het bloed. Hartslag 120-150 proberen te houden. Hartslag wanneer lekker bezig is rond 150 per minuut is. Dit sporten doe iemand om er zeker van te zijn calorieën in de min te krijgen. Wie begint met sporten en zwaar is zal veel meer calorieën verbranden dan iemand die op gewicht is en sport. Naar mate je vordert en lichter wordt er minder calorieën verbruikt worden. De laatste kilo's het zwaarst zijn om ervan af te krijgen. Maar iemand die zwaar is kan inderdaad 4 kilo in een week verliezen. Dat is 28.000 kcal in de min. Zelf ervaren.
Elk pondje gaat door het mondje. Leeftijd ook belangrijk is. Iemand na zijn 35e jaar sneller aankomt. Nu 39 jaar. Tot me 30e jaar altijd slank. Medicijnen en alcohol maken dik. Alcohol zeker tijdens dieet niet drinken. En in overleg medicijnen afbouwen tot minima in overleg arts natuurlijk.
Succes,

Philips Yolande

Bericht door Philips Yolande » 08 jun 2015, 07:58

Heb mijn bestelling aangekregen.
In de doos zat Garcinia Cambogia, Pure Life Cleance, en Pure Green Coffee extrakt.
Maar er zat geen gebruiksaanwijzing boj.
Ben het gaan ppzoeken maar een duidelijke iitleg over de combinatie van de 3 produkten vind ik niet.
Kan er iemand me raad geven ?
Alvast nedankt.

bulterman

Bericht door bulterman » 22 jun 2015, 08:56

Op de gebruiksaanwijzing staat onder: ' Hoe werkt de niet-goed-geld-terug-garantie?', dat ik mijn reclamatie per e-mail naar jullie moet sturen, zodat ik dan van jullie het retour-adres waar die pillen naar toe moeten worden gestuurd zal ontvangen. Ik hoop snel van jullie het retour-adres te horen, zodat ik dan spoedig weer mijn betaalde geld aan jullie retour zal ontvangen.

willem.

Bericht door willem. » 20 jan 2016, 14:45

voor het eerst een keer een vetverbrander gaan proberen Garcinia Cambogia ,ik ben gelukkig niet extreem zwaar maar er mogen wel een paar kg af,na een maand elke dag twee capsules ingenomen te hebben geen gram afgevallen wel hoest ik me al een maand het lazerus en heb ik alleen hele maand spierpijn,toeval???? ik ben eergisteren gestopt met ie zooi mijn spierpijn gaat weg en het hoesten is al een heel stuk minder o ja nog even dit ik hoest normaal bijna nooit en zeker niet zo’n lange tijd dus trek je conclusie’s

Semi

Bericht door Semi » 04 mei 2016, 00:30

Begrijp niet waarom mensen klagen, volgens mij heeft het net zoals alles in het leven anders effect op jouw dan op andere. Heb dit namelijk gedaan, gecombineerd met "geen dieet" en ben rustig 5kg afgevallen in een maand. Mijn punt is, iedereen zn lichaam is anders dus verwacht niet dat wat voor bepaalde mensen werkt ook voor jouw zal werken. Iets dat gegarandeerd op iedereen werkt is "SPORT" met name cardio gerichte dingen zoals hardlopen. Veel mensen zeiken dat dat veel te veel moeite kost maar vergis je niet, als jij gewoon een half uurtje gaat rennen verbrand je al redelijk en alsof een half uur te veel is. Iedereen heeft daar tijd voor, geen smoesjes. Sta gewoon lekker eerder op ofso. In elk geval dat is emm...

elises

Re: Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit eerst!

Bericht door elises » 25 jul 2016, 14:28

Garcinia Cambogia is een populair product om buikvet te verliezen en daarom voor veel menden de ideale tijd om te vermageren. Vermageren met Garcinia Cambogia is veilig, kent geen vervelende neveneffecten en is effectief. Garcinia Cambogia van Green Life Investment bevat 60% HCA, de hoogst- toegestane hoeveelheid HCA.

De aanbevolen dosis is 2 capsules per dag. Best in te nemen met een glas water (250ml) minimum 30 minuten voor uw maaltijd. De dagelijkse aanbevolen dosis niet overschrijden. Een voedingssupplement mag niet als vervanging van een gevarieerde en evenwichtige voeding en gezonde levensstijl worden gebruikt. Bij gekende overgevoeligheid voor een ingrediënt het product niet gebruiken. Garcinia Cambogia niet gebruiken in combinatie met opwekkende middelen of overmatig alcoholgebruik. Buiten het bereik houden van kinderen. Garcinia Cambogia koel en droog bewaren.

Rina

Re: PGC Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit eerst!

Bericht door Rina » 14 aug 2016, 11:25

Mijn hele leven heb ik ook altijd al op mijn gewicht moeten letten. Ik was niet te dik maar voor mijn eigen gevoel altijd wel altijd net iets te zwaar. Een paar jaar geleden kwam ik zonder werk te zitten en kwam doordat je geen echte vast dagindeling meer hebt in zo’n geval 5 kilo aan (80 Kilo). Ik heb in het verleden opleidingen gevolgd van Natuurgeneeskundig therapeut en Orthomoleculaire afslank consulent dus heb geleerd wat je allemaal wel en niet mag eten om niet aan te komen en gezond te leven.

Omdat ik toch iets wilde proberen om me te helpen bij het afvallen heb ik een pot detox en garcinia geprobeerd. verder een of twee shakes op een dag i.p.v. een maaltijd. Ik ben twee keer per week gaan sporten en ging alles binnen de 5 km op de fiets doen i.p.v. de auto te pakken. Ik probeerde ook te stoppen met snoepen maar nam nog wel 1x per week een patatje en op vrijdag een kop koffie met een moorkop bij de Hema. Je moet jezelf niet alles meteen verbieden want dan houd je het niet vol was mijn gedachte hierachter.

Door de weeks verving ik dus twee maaltijden en nam een gezond avondmaal (spitskool salade, groente met aardappels niet altijd met vlees en gewoon niet te vet). I het weekend nam ik 1 shake.

Mijn doel was om 1,5 kilo per maand af te vallen. Het was er geleidelijk aan gekomen dus ik moest het ook weer geleidelijk kwijtraken. In 2 maanden tijd raakte ik 16 kilo kwijt terwijl ik er niet echt veel voor opzij heb moeten zetten. Het is nu 4 jaar geleden en ik ben in die tijd niet echt veel aangekomen. Ik wil niet zeggen dat dit product de oplossing is maar bij mij heeft het gewerkt. Het is alleen belangrijk dat je verdere eetpatroon ook aan gaat passen en probeert het aantal koolhydraten dat in je voeding zit aanzienlijk te verminderen en minder ongezonde produkten. Sonja Bakker raadt iedere een evergreen aan maar een moorkop is bijvoorbeeld veel beter om te nemen (natuurlijk niet iedere dag) en lekkerder. Drink ook altijd veel water want dat is inderdaad heel belangrijk.

Hilda

Bericht door Hilda » 04 sep 2016, 19:49

Omdat ik niet tegen cafeïne kan ben ik op zoek gegaan naar iets anders. In het reformhuis heb ik Garcinia Cambogia gevonden met de volgende ingrediënten:
Garcinia Cambogia extract: 1000mg
schillen) 60% HCA
Green tea extract: 150mg
Kalium: 80mg
Calcium 80mg
60 stuks
Ik ben 4 dagen geleden begonnen en hoop 20 kg kwijt te raken.

Gezondheidsautoriteiten zoals Dr. Oz beweren dat Garcinia Cambogia veel gezondheidsvoordelen bevat. De gunstige uitwerking die deze vrucht heeft op vetverlies zit hem in de schil. Die is namelijk rijk aan hydroxycitric acid (HCA). Dit bestandsdeel heeft volgens gezondheidsautoriteiten de volgende eigenschappen:

het stimuleert het omzetten van voedsel naar energie in plaats van vet (het grootste voordeel)
het geeft sneller een vol gevoel, waardoor je dus minder voedsel tot je gaat nemen en je minder calorieën binnenkrijgt zonder hongergevoel.
het laat je serotonine niveau stijgen waardoor je minder vatbaar kunt worden voor vreetbuien.
het schijnt als een van de weinige middelen erg effectief te zijn in het verbranden van buikvet.
HCA schijnt volgens Amerikaans wetenschapper Julie Chen M.D. mogelijk zelfs de omzetting van vet naar spieren te kunnen stimuleren, wat weer een extra reden zou zijn om Garcinia Cambogia als afslankmiddel in te zetten.

Bazzy

Bericht door Bazzy » 12 sep 2016, 13:27

Kan iemand die er goed van afgevallen s mijn de goeie site geven voor het geval ik de namaak koopt !smil1

Annemieke V.

Bericht door Annemieke V. » 13 sep 2016, 04:59

Bazzy schreef:Kan iemand die er goed van afgevallen s mijn de goeie site geven voor het geval ik de namaak koopt !smil1
Hi Bazzy,

Ik ben totaal 16 kilo afgevallen. Wel wandel ik bijna elke dag met de kleine een stuk, en ben van plan weer te gaan sporten en let op m’n voeding, verder ben ik ook meteen gestopt met roken moeilijk, stoppen met roken en afvallen tegelijkertijd maar het is gelukt. In eerste instantie heb ik garcinia van de Tuinen gebruikt maar daar werd ik misselijk van (overgeven) en buikpijn. Daarna heb ik PGC gebruikt. Geen bijwerkingen en het is een Nederlands product is (goedgekeurd) en 60% HCA bevat. Ik heb het hier besteld

Annemieke

Bazzy

Bericht door Bazzy » 13 sep 2016, 12:33

Thnx Annemieke voor je snelle reactie ..ik heb hier ook van alles geprobeerd zelfs gevaarlijk spul
Beweeg veel heb zwaar werk maar geen gram gaat er af sins ik niet meer rook
Dus ben erg nieuwsgierig gr Bazzy

Plaats reactie

Terug naar “Pure Garcinia Cambogia Forum”