Dieetdruppels

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Esther1974
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:.1.60.. cm
Welk dieet volg jij?:Dieetcapsule
Startdatum:01-01-2012
Startgewicht:82... kg
huidiggewicht:65... kg
Streefgewicht:65 kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Dieetdruppels

Bericht door Esther1974 » 18 apr 2014, 11:23

Mijn Naam of Alias: Esther
Mijn Geslacht: vrouw
Mijn Leeftijd:39
Mijn Lengte: 1,60
Mijn Startgewicht: 82
Mijn Streefgewicht: 65
Dit Dieet volg ik: dieetdruppels
Meer over Mezelf:

Mensen zeggen wel eens pillen werken niet. En ik was ook zo iemand, totdat een klant bij in de winkel kwam en ik zag dat ze behoorlijk was afgevallen. Zij deed het dus met afslankdruppels.

ik heb toen samen met een collega van mij 1 flesje KetoX24 gekocht. En die hebben wij gedeeld.Mijn collega ging ze eerst proberen en die was in 15 dagen 6,3 kwijt.

toen had ik zoiets dat ga ik ook doen. Ik had totaal geen trek in eten.

ik was in 15 dagen 5,1 kwijt. Wij zijn beiden doorgegaan en zij is in 5 maanden tijd van 116 kg naar 78 gegaan en ik in 2 maanden van 82 kilo naar 65 kilo.

ik ben nu 2 jaar verder en ik ben nog maar 1,5 kg aangekomen. Het enige wat ik heb veranderd is dat ik nu 2 liter water of thee drink. En dat ik s'ochtend begin met eten ipv pas om 11 uur.

de bijwerkingen die ik had was dat ik 2 dagen hoofdpijn had en wel steeds een droge mond.

Maar dat had ik er wel voor over

Vind het wel vervelend dat veel mensen zeggen dat dit de makkelijkste manier is maar dat is niet zo hoor.
Want het natuurlijk niet zo dat je de hele dag maar moed gaan snaaien. Want dan werkt het natuurlijk oom jet.
Je moet er gewoon gebruik van maken dat je geen honger hebt.

Maar op het moment dat je stopt dat je ook die knop om zet en tegen jezelf moet zeggen, ik ben nu op mijn streef gewicht en dat wil ik zo houden. Dus wat jij tijdens die capsules at en dronk dat moet je dan ook doen. En niet zoals heel veel anderen weer op dezelfde voet verder gaan als dat ze voor het afvallen deden.

Denise

Re: Dieetcapsule

Bericht door Denise » 27 mar 2017, 16:28

Hallo @Esther1974
Hoe heten deze capsules die jullie gebruikt hebben? Graag hoor ik van je!
Groetjes Denise

Esther 1974

Re: Dieetcapsule

Bericht door Esther 1974 » 30 mar 2017, 12:52

Denise schreef:Hallo @Esther1974
Hoe heten deze capsules die jullie gebruikt hebben? Graag hoor ik van je!
Groetjes Denise
Het zijn geen capsules maar druppels. Die worden beter opgenomen door je lichaam en zijn daardoor effectiever. Daarnaast is het makkelijker te gebruiken omdat je geen grote pillen hoeft te slikken. Eenvoudig druppelen in water en opdrinken !smil1

Esther

Esther 1974

Re: Dieetdruppels

Bericht door Esther 1974 » 30 mar 2017, 12:53

Deze zijn het dus: KetoX24

Esther

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”