welke dieetpillen helpen om buikvet te verbranden?

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
fatima

welke dieetpillen helpen om buikvet te verbranden?

Bericht door fatima » 09 apr 2014, 16:06

ik weet niet meer welke dieetpillen ik het beste kan gebruiken ter ondersteuning van vetverbranden. ik wilde in eerste instantie Garcinia Cambogia gebruiken maar dat wil ik niet meer omdat het slecht is voor je lever. en heb ook gelezen over kruidvat dieet pillen, vet vernietiger en defilliigne vetverbrander van yves rocher. weet jij welke dieetpillen goed werken? groetjes fatima

Esther1974
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: .1.60.. cm
Welk dieet volg jij?: Dieetcapsule
Startdatum: 01-01-2012
Startgewicht: 82... kg
huidiggewicht: 65... kg
Streefgewicht: 65 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: welke dieetpillen helpen om buikvet te verbranden?

Bericht door Esther1974 » 18 apr 2014, 11:33

Mijn Naam of Alias: Esther
Mijn Geslacht: vrouw
Mijn Leeftijd:39
Mijn Lengte: 1,60
Mijn Startgewicht: 82
Mijn Streefgewicht: 65
Dit Dieet volg ik: dieetcapsules
Meer over Mezelf:

Mensen zeggen wel eens pillen werken niet. En ik was ook zo iemand,totdat een klant bij in de winkel kwam en ik zag dat ze behoorlijk was afgevallen. Zij deed het dus met afslankcapsules.

ik heb toen samen met een collega van mij 1 zakje met 30 capsules gekocht. En die hebben wij gedeeld.Mijn collega ging ze eerst proberen en die was in 15 dagen 6,3 kwijt.

toen had ik zoiets dat ga ik ook doen. Ik had totaal geen trek in eten.

ik was in 15 dagen 5,1 kwijt. Wij zijn beiden doorgegaan en zij is in 5 maanden tijd van 116 kg naar 78 gegaan en ik in 2 maanden van 82 kilo naar 65 kilo.

ik ben nu 2 jaar verder en ik ben nog maar 1,5 kg aangekomen. Het enige wat ik heb veranderd is dat ik nu 2 liter water of thee drink. En dat ik s'ochtend begin met eten ipv pas om 11 uur.

de bijwerkingen die ik had was dat ik 2 dagen hoofdpijn had en wel steeds een droge mond.

Maar dat had ik er wel voor over
Vind het wel vervelend dat veel mensen zeggen dat dit de makkelijkste manier is maar dat is niet zo hoor.
Want het natuurlijk niet zo dat je de hele dag maar moed gaan snaaien. Want dan werkt het natuurlijk oom jet.
Je moet er gewoon gebruik van maken dat je geen honger hebt.
Maar op het moment dat je stopt dat je ook die knop om zet en tegen jezelf moet zeggen, ik ben nu op mijn streef gewicht en dat wil ik zo houden. Dus wat jij tijdens die capsules at en dronk dat moet je dan ook doen. En niet zoals heel veel anderen weer op dezelfde voet verder gaan als dat ze voor het afvallen deden.

Tuuk

Bericht door Tuuk » 21 mei 2014, 15:51

EFFECTEN VAN GARCINIA CAMBOGIA
De werking van HCA heeft, volgens onder andere Dr. Chen, allerlei positieve effecten:

Het zou vooral effectief zijn voor het verbranden van buikvet
Je hebt sneller een verzadigingsgevoel, waardoor je geneigd bent minder te eten
Het gelukshormoon serotonine stijgt, waardoor je minder vatbaar bent voor vreetbuien
Bestaand vet zou sneller omgezet worden naar spiermassa
Koolhydraten worden eerder omgezet naar energie en minder snel naar vet
Al deze positieve effecten kunnen ervoor zorgen dat je 2 tot 3 keer sneller resultaat kan behalen, maar wel alleen als je daarnaast gezond eet en voldoende beweegt, zegt Dr. Chen.

Met resultaat behalen bedoeld zij niet zozeer gewicht verliezen, maar een gunstiger vetpercentage tegenover spiermassa. Dit is een belangrijk gegeven, omdat mensen vaak hun resultaat bijhouden op een weegschaal, terwijl het vetpercentage eigenlijk veel belangrijker is.

Aangezien spieren veel zwaarder zijn dan vet, kan het zijn dat je bij het gebruik van Garcinia Cambogia dus nauwelijks afvalt, maar wel degelijk een fitter lichaam krijgt en dit ook kan zien in de spiegel en kan merken aan je taille.

Al met al behoorlijk indrukwekkend. Zou dit dan niet hét afslankmiddel kunnen zijn, waar we met z’n alle al zo lang naar uitkijken of zien we iets over het hoofd?

nightxdark

Bericht door nightxdark » 15 mar 2015, 17:10

Heey wow dat is fijn om te horen dat zulke pillen helpen ik ben ook erg benieuwd welke pillen dat waren en hoe duur.

Trien

Bericht door Trien » 23 sep 2016, 17:19

Ik heb Garcíana cambogia besteld. Op 3 verschillende sites en 3 verschillende verpakkingen gekregen.
Wat zijn de echte pillen? Kan er iemand foto posten van verpakking?

m.oefermand

Bericht door m.oefermand » 24 sep 2016, 17:45

Trien schreef:Ik heb Garcíana cambogia besteld. Op 3 verschillende sites en 3 verschillende verpakkingen gekregen.
Wat zijn de echte pillen? Kan er iemand foto posten van verpakking?
Dit zijn de enige die goedgekeurd zijn voor verkoop in Nederland en de juiste hoeveelheden bevatten.

Afbeelding

astrid kloosterdam

Bericht door astrid kloosterdam » 10 dec 2017, 15:14

Garcinia Cambogia 75 is de perfecte bondgenoot in mijn strijd tegen de bult. Ik heb het nu al 6 maanden gebruikt en de transformatie is geweldig! Afgezien van het verlies van meer dan 32 kg gewicht (ja je hebt het goed gehoord), heeft het me ook geholpen om in vorm te blijven door de vorming van nieuw vet te voorkomen.

Lisavancauter

Bericht door Lisavancauter » 05 apr 2018, 18:38

Hey . Welke pillen waren dat dat jullie gebruikten ? Grtjs

Annabelle

Bericht door Annabelle » 07 apr 2018, 10:59

Lisavancauter schreef:Hey . Welke pillen waren dat dat jullie gebruikten ? Grtjs
Ik heb voor mijn afstudeer stage 20 garcinia cambogia preparaten getest. Op basis van zuiverheid van ingredienten en effectiviteit komt Garcinia Cambogia 75 als beste uit de resultaten.

https://youtu.be/eoWgJYiB9QU

De kracht van Pure Garcinia Cambogia 75

In een baanbrekend onderzoek in het gerenommeerde tijdschrift Journey on Obesitas laten onderzoekers de kracht van Garcinia Cambogia zien. Dr. Harry Preuss (Georgetown University) in Nutrition Research een artikel gepubliceerd waarin hij bewees dat mensen die een bepaalde vorm van HCA in namen soms wel vier keer zoveel kilo’s verloren als deelnemers die geen HCA binnen kregen. In dit geval werd HCA gebruikt in combinatie met een koolhydraatarm en vezelrijk dieet. Er wordt overigens al jaren beweerd dat de consumptie van de citrusvrucht een positieve uitwerking heeft op de hoeveelheid cholesterol in je bloed.

Dit hebben Braziliaanse wetenschappers reeds in 2008 bewezen. Zij vonden uit dat er een positief effect is van HCA op de hoeveelheid cholesterol in je bloed.

Plaats reactie

Terug naar “Pure Garcinia Cambogia Forum”