Dieet Pro Ervaringen 2018

Ervaringen met Dieet Pro
baps

Dieet Pro Ervaringen 2018

Bericht door baps » 23 aug 2013, 21:32

Afbeelding

Geplaatst door jackie

1 juni begonnen en 16 kilo kwijt, super trots en super spul, nog 5 te gaan. ben van een maat 44 naar maar 38 gegaan en je blijft inderdaad af en toe stil staan. dan stop ik er 2 weken mee en daarna gaat het weer supersnel. succes iedereen.

geplaatst door Tamara

Hallo Iedereen, ik ben nu inmiddels bijna 3 weken bezig en bijna 5 kilo afgevallen. Ik doe s`ochtends een shake en s`middags, tussendoor eet ik veel rauwkost.. drink bijna 2 liter water per dag incl thee. En s`avond eet ik mijn normale maaltijd, 2 x per week aardappels met groente en vlees, 2 x per week pasta met een stokbroodje met kruideboter uit de oven (4 sneetjes) en 2 x rijst met kip en groenten. Verder neem ik op zaterdag samen met mijn vriend een schaaltje met pittige krokantjes, zijn te koop bij de albert heijn en vast nog andere supermarkten, erg lekker gemaakt van o.a rijst. Ik meng mijn shakes ook met Optimel, erg lekker.. Ik heb alweer 3 nieuwe potten gekocht en daarna ga ik proberen iets af te bouwen. moet nu nog 20 kilo maar komt vast goed. succes iedereen!!

Geplaatst door Ingrid

Vandaag begonnen. Ik vind de shake erg lekker. Ik meng met dit melk. Het vult ook goed. Ik heb vanille en banaan smaak. Hopelijk houd ik het vol. Ik heb ook ooit herbalife shakes gebruikt en ik vind deze beetje hetzelfde smaken. Iets zoeter dat wel. Maar inderdaad een stuk goed koper. Succes iedereen.

Geplaatst door Nelly

In 4 maanden 20 kg kwijtgeraakt! Nu nog 4 kilo te gaan en dan zit ik weer op een gezond gewicht.

Geplaatst door Jos

In 12 weken, 14 kg kwijt!!! Toen ik in juni begon was ik 75 kg en weeg nu 61 kg. Heb er wel voor gezorgd dat ik ongeveer elke dag beweging kreeg. Fietsen, wandelen, skeeleren, zwemmen....Heb een crosstrainer aangeschaft voor de momenten dat ik er niet op uit kon! Vond het echt heel goed vol te houden, maar dat heb ik al eens eerder geschreven. Was ook erg gemotiveerd, en liet me niet vaak verleiden tot "verkeerde" tussendoortjes!! Maar bij mij heeft de combi van bewegen en shakes, met gezonde tussendoortjes dus heel goed gewerkt....!!!

Geplaatst door Tamara

He Cimberley...klik op voorbeeld voedingsschema en je hebt voor elke dag je eetpatroon. Ik hou me daar wel aan. Ben nu bijna 2 weken bezig en bijna 5 kilo kwijt. Krijg je tussendoor toch een beetje trek, eet wat komkommer, wortel of paprika, stilt de honger weer. ik drink de shake wel met water en lijnzaad, ja niet al te lekker, maar wel oke voor de stoelgang!! Suc6 iedereen!!

Geplaatst door Fenna

hoi, ik ben met pro-dieet begonnen op 22 juni en ik woog 109 kilo. vanmorgen voor het eerst op de weegschaal,....102 kilo dus dat gaat de goede kant weer op, op naar de 80 kilo, dat gaat me zeker wel lukken met pro-dieet.

Geplaatst door edith

Ik ben nu 4 weken op weg en ik voel mij slanker en strakker worden. Nog steeds geen weegschaal gekocht. De shakes smaken heerlijk en heb alle 4 de smaken in huis. Het lijkt wel bijna een verslaving, zo gemakkelijk kan ik het volhouden. Ik drink het alleen met magere yoghurt en flinke eetlepel lijnzaad. Tip als je af en toe trek hebt in iets zoets: bij de vanilleshake wat rozijntjes of krentjes mengen. Wel het zeefje uit de beker halen, ijskoud koelen. Stilt de zoete trek en je hebt wat te kauwen. Ik wil nog iets van 3 kilo en trek hiervoor nog 3 tot 4 weken uit.

Geplaatst door Mario vd Hulst

Ik ben eind februari begonnen en ben van de 133 kilo nu naar de 96 kilo. Dus voor mij werkt het prima. het klopt dat je soms een week niet afvalt, maar dan moet je gewoon door blijven gaan en niet opgeven, dan val je de volgende week wel weer af. Ik had broekmaat 42 en nu 34, supertrots. Ik ga nog ff door, ik zou 85 willen wegen dus dat gaat mij ook zeker lukken. Het is mijn redder geweest, Super spul dat Dieet Pro.

Geplaatst door Edith

Ben nu 16 dagen verder en voel mij goed en nog beter. ben echt kilo`s kwijt. Helaas geen weegschaal maar mijn jeans is mijn graadmeter. Na 2 weken kan ik met gemak mijn skinny weer aan. TIP als je problemen krijgt met de ontlasiting: Magere yoghurt met dieet pro plus flinke eetlepel gebroken lijnzaad. Blender erop en goed koelen. Smaakt als een milkshake met nootjes! Alleen water met Dieet Pro vind ik zelf helemaal niets. Probeer dit minstens nog 3 weken vol te houden. 2x per dag

Geplaatst door Ronald

Ik ben eind mei 2012 begonnen met 2 x shake per dag en s`avonds bewust kleinere gezonde maaltijden zonder brood/rijst/pasta. Tevens gebruik ik de afrikaanse mango en ben op vakantie naar engeland geweest. Daar kon ik s`morgens een shake nemen en ik heb verder daar bewust gegeten. ben in die 10 dgn met 4x uit eten maar 600 gram aangekomen. Ben nu in totaal 13 kilo kwijt en ben van shirts XL naar net een M-tje gegaan. Nu nog 10 kilo maar ik de tijd, het hoeft niet snel weg, als het maar weg blijft. Een dieet volgen is makkelijk, maar je eetpatroon aanpassen zodat je vervolgens slanker blijft is veel moeilijker. Sterkte en blijf gemotiveerd. PS. weeg jezelf nou maar 1 x per week, veel beter voor de motivatie.

Geplaatst door malika

gebruikt 3 weken pro dieet, bevalt me prima, ben 5 kilo afgevallen, nog 20 kilo te gaan voor mijn vakantie, hopelijk dat het gaat lukken.

Geplaatst door Divera

Ik ben nu 6 dagen bezig en ben 3 kilo kwijt.... wil er minimaal 20 af, dus heb nog even te gaan. `s avonds eet ik gewoon mee met mijn gezin en tussendoor neem ik fruit/rauwkost. Het is goed te doen en de smaken (aarbei en banaan) zijn erg lekker... zowel met optimel als met melk zijn ze lekker. Ik heb geen hongergevoel maar ben wel blij als ik tijdens de avondmaaltijd gewoon mag meegenieten!

Geplaatst door Gea

Toen ik begin mei met dieet pro begon, had ik niet verwacht zo snel mijn doel te bereiken: 15 kg er af. Na het weekend (overmorgen) ga ik de lunchshake vervangen door brood. En gaat dat goed, dan ga ik ook ontbijten. Ik heb geen hongergevoel gehad, eerder een continu vol gevoel. Eigenlijk at ik voorheen overdag te weinig, en als ik dan tegen de avond thuis kwam en het nog even duurde voor we gingen eten, ging het mis. Ik kon niet meer stoppen. Voor mij is dus het belangrijkst om regelmatig te blijven eten, niet te veel in één keer en ook opletten wat ik naar binnen werk. Het zal nog wel even duren voordat mijn lichaam en geest gewend zijn aan deze manier van voeden, maar ik heb er alle vertrouwen in. Tijdens het 'shaken' heb ik me daar mentaal op voorbereid, nu laten zien dat ik het volhoud.

Geplaatst door Jos

Ben in mijn 5e week en ben al 8,5 kg. kwijt. Supergoed vol te houden deze shakes. Neem `s morgens en `s middags een shake, met een beetje magere melk en aangevuld met water, en 's morgens tussendoor iets gezonds, en `s middags 2x. Eet mee met de pot, soms in iets andere variant, en ben veel vis gaan eten, wat ik nu heel lekker vond, en vroeger niet!! Drink 1,5 liter water of Slimpie-ranja per dag, en ik eet ook gewoon af en toe een patatje of chinees. Ook `s avonds nog een stuk fruit, en beweeg ELKE dag...dat is toch ook wel een must hoor, blijven bewegen!! Je moet juist niet gaan denken, ik neem de tussendoortjes niet, want dat werkt NIET! Je moet je "kachel" brandende houden, je lichaam moet aan het werk blijven, anders denkt je lichaam. ho...ik krijg niks meer, opslaan die hap! Dus wel blijven eten....maar mager en gezond, en dan werkt het heel goed! Oh, ja en neem voor het avondeten wel de phaseolamine tabletten, dat werkt ook super, je wordt er vol van, dus eet je niet zoveel, en het verbrand je eten goed.....heb nooit meer een echt "ramvol" gevoel.....heel prettig!!! Ik ga nog even door......ben nog heel gemotiveerd.

Geplaatst door Nelly

Ben nu ruim twee maanden bezig en ongeveer 14 kg afgevallen. Neem twee keer per dag een shake, tussendoor fruit of cracker met kipfilet / ei of huttencase en eet `s avond groente + vlees/vis. Heb bijna geen hongergevoel. Nog 10 kg te gaan!

Dieet Pro

Re: dieet pro ervaringen 2013

Bericht door Dieet Pro » 26 okt 2015, 13:04

Actuele Dieet Pro Kortingcodes

Afbeelding
Geverifieerd: 1 dag geleden 3 uur geleden gebruikt
Activeer deze Dieet Pro Kortingscode

Afbeelding
Geverifieerd: 2 dagen geleden 2 uur geleden gebruikt
Acticveer deze Dieet Pro Kortingscode

Afbeelding
Geverifieerd: 1 dag geleden 5 uur geleden gebruikt
Activeer deze Dieet Pro Kortingscode

Dieet Pro

Re: Dieet Pro Ervaringen 2016

Bericht door Dieet Pro » 09 nov 2015, 12:13

Resultaat met DieetPro

door: Karin gepost op: 18-06-2015 reacties: 14
Vandaag gestart met Dieet pro. Hoop dat het gaat lukken. Ik ben nu 79 kilo en wil graag naar de 65. Zou wel wat tips kunnen gebruiken voor het avondeten. Lekkere tips natuurlijk, hahaha.

Wijnie

Ik heb een dieet nog niet eerder zo goed volgehouden. Ik vind de shakes erg lekker en heb vooral geen honger gevoel. Ben nu 4 kilo kwijt. Wel ben ik 1 week op vakantie geweest. Anders was er nog meer af geweest maar ik vind het prima zo. In het weekend pak ik altijd 1 dag zonder dieet. We gaan graag uit eten met een wijntje erbij maar ook dat gaat prima. Val toch af. Kortom voor mij ideaal

Elizabeth

Ik ben inmiddels 3 kilo afgevallen. Ik neem bij het ontbijt en luncht een shake, als tussendoor 1 volkoren cracker met een gekookt of gebakken ei of mager vlees belegt of een bakje fruit. Bij de avond eten eet ik normaal. Ik voel me prima. Ik heb nog 18 kilo te gaan.Ik ben inmiddels 3 kilo afgevallen. Ik neem bij het ontbijt en luncht een shake, als tussendoor 1 volkoren cracker met een gekookt of gebakken ei of mager vlees belegt of een bakje fruit. Bij de avond eten eet ik normaal. Ik voel me prima. Ik heb nog 18 kilo te gaan.

Jackie

16 kilo kwijt super trots en super spul nog 5 te gaan ben van een maat 44 naar maar 38 gegaan en je blijft inderdaad afentoe stil staan dan stop ik er 2 weken mee en daarna gaat het weer supersnel succes iedereen

Gea

Toen ik met dieet pro begon, had ik niet verwacht zo snel mijn doel te bereiken: 15 kg er af. Na het weekend (overmorgen) ga ik de lunchshake vervangen door brood. En gaat dat goed, dan ga ik ook ontbijten. Ik heb geen hongergevoel gehad, eerder een continu vol gevoel. Eigenlijk at ik voorheen overdag te weinig, en als ik dan tegen de avond thuis kwam en het nog even duurde voor we gingen eten, ging het mis. Ik kon niet meer stoppen. Voor mij is dus het belangrijkst om regelmatig te blijven eten, niet te veel in één keer en ook opletten wat ik naar binnen werk. Het zal nog wel even duren voordat mijn lichaam en geest gewend zijn aan deze manier van voeden, maar ik heb er alle vertrouwen in. Tijdens het `shaken` heb ik me daar mentaal op voorbereid, nu laten zien dat ik het volhoud.

Esther1

Ik volg Dieet Pro al een aantal maanden en ben tot nu toe al 20kg kwijt. Sinds kort gebruik ik deze shakes en die bevallen het beste de prijs is goed en de smaak is ook prima. En ik heb er al heel wat geprobeerd. Het begin is zeker moeilijk en ik adviseer dan ook om om de 2 dagen een maaltijd te vervangen met een shake tot dat je op je aantal shakes per dag zit . Zo kun je er wat rustiger aan wennen. Het duurt een goeie week dat het gewoon moeilijk is maar daarna zul je merken dat honger gevoel verdwijnt en het steeds makkelijker word. Ik moet nog 30kg dus ben bijna op de helft en wil iedereen hier veel succes wensen.

Yvon

Hallo ik heb vandaag de shakes besteld en hopelijk zijn ze deze week binnen . Slikken Julie ook vitamine erbij of iets dergelijks ?

Loes

Gebruik het nu 3 wk. Kilo`s valt mee, maar er hoeft ook niet zo heel veel af, dus dat gaat langzamer. Maar ik ben al wel buikvet kwijt en dat is super, want dat vind ik het meest lastige van afvallen. Verder totaal geen hongergevoel. Vergeet soms een tussendoortje te nemen, terwijl ik voorheen altijd om de 2 uur wat nam wegens hongergevoel. Ik ben tevreden over Dieet Pro!

Janny

Hartelijk dank voor de snelle levering. Ik ben gister begonnen en zowel de aardbei als vanille zijn prima. Ik ben net begonnen, dus kan niet zeggen of het werkt maar ik merk wel echt dat ik vol zit van zo` shake dus dat gaat wel goed komen denk ik. Ik zal de resultaten hier plaatsen!

Manin

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan....4 kg kwijt! Ik voel me prima. en heb geen honger. Ik heb zelfs het gevoel dat ik veel mag/moet eten... Ik werk in de zorg en doe dus lichamelijk best zwaar werk, maar ik voel me absoluut niet slap o.i.d. ik ben benieuwd wat de komende weken me gaan brengen, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Vlinder

Ben erg tevreden over de shakes's! De smaak banaan vind ik het lekkerst, en mix ik altijd met kokos optimel drinkyoghurt. Ik ben zeker tevreden over het effect van pro dieet. Het hongergevoel is er niet. Ook de tips en maaltijden perfect. Ik vind het zeker aan te raden.

Dees

Ben nu 3.1 kilo afgevallen...Lees dat er mensen zijn die gewoon 1.5 kilo per week afvallen... pak 2 x per dag een shake en s avonds pro beer ik geen rijst of pasta te eten... wel lekker m n tussendoortjes... hoe komtt dat het vrij langzaam gaat? Heeft nog iemand er ervaring mee... Wil niet zoveel afvallen 8 a 10 kilo... Misschien komt t doordat ik niet zoveel kwijt hoef?

Amy

Hallo, Ik ben nu zo`n 3 weken bezig en het gaat heel lekker. Ik vervang het ontbijt en de lunch door Dieet Pro en `s avonds eet ik normaal. Tussendoor rijstewafel, fruit, groente. Ik weeg me niet omdat ik dan teveel met de cijfertjes bezig ben. Ik voel me goed en dat is het belangrijkste. Ik heb geen hongergevoel meer en dat vind ik al heel wat! Ik doe het niet in combinatie met een koolhydraat-arm dieet. Ik heb een hele tijd het South Beach dieet gevolgd en dat is goed te doen, maar wanneer je weer een beetje "normaal" gaat eten dan kom je weer aan. Je lichaam is toch koolhydraten nodig en zo gauw je ze weer toe gaat voegen, ook al is het een beetje dan slaat je lichaam op hol. Alles met mate zodat je als je ooit helemaal van de shakes af bent niet gelijk de eerste week weer 5 kg aankomt, is mijn idee. Het belangrijkste van Dieet Pro vind ik dat ik dus geen hongergevoel heb en dat ik gewoon nog genoeg energie heb en dat is met andere dieten wel anders geweest.

Navjot

Hallo, ik ben nu (aangepast door redactie) dagen bezig. Het is nog wel een beetje zwaar maar het resultaat is terecht. Ik ben al 3kg verloren. Naast de shakes ga ik ook 3x per week naar de sportschool. Cardio-oefeningen en krachttrainingen. Krachttrainingen helpen veel bij afvallen. Na een cardiotraining is je lichaam 2-3 uur bezig met het ´herstellen´. Na een krachttraining kan het lichaam wel 24-48 uur nodig hebben voor herstel. En die herstel is niks anders dan Calorieën die verbrand worden. Meer spieren is dus meer energievreters (vetvreters). Dieet pro + Sport is een goeie!

jansje

Ben in (aangepast door redactie i.v.m. wetgeving) begonnen en heb er nu 20 kilo af. Ik had er al meer af kunnen hebben, maar ik heb het in de vakantieperiode op een laag pitje gezet. Nagenoeg niet aangekomen. Ben nu weer volop bezig. Moet er gewoon aandenken om mijn tussendoortjes te nemen, anders krijg je te weinig en val je ook niet af. De motor moet wel brandstof krijgen om te werken toch. Het bevalt met prima, ben er ook zeer tevreden over. Voel me anders heb veel meer energie. Wat bij mij een hele fijne bijkomstigheid is, dat mijn migraineaanvallen behoorlijk zijn verminderd, Ik heb er tot nu toe nog maar 1 gehad en dat was in het begin. Hoop dat dat zo blijft. Heb al zoveel diëten geprobeerd, maar dit is het voor mij. Heb nog een lange weg te gaan. moet nu nog 42 kilo. Het eind is dus nog niet in zicht. Maar we gaan stug door.

kristel.

Bericht door kristel. » 25 feb 2016, 20:16

Fruit wordt in veel dieeten afgeraden vanwege het gehalte fruitsuikers, maar fruit bevat ook veel vitamines, mineralen en vezels die een belangrijke rol spelen in het lichaam (ook bij het afvallen). Daarnaast heeft fruit een sterk ontzurende werking op het zuur-base evenwicht in het lichaam. Suiker, alcohol, stress, vet eten, maar ook eiwitten hebben een verzurende werking in het lichaam. Een te hoge zuurgraad in het lichaam belemmert het afslanken. Een lange periode achter elkaar te veel verzurende producten te eten kan er dus voor zorgen dat je niet afvalt. Vandaar dat je met Dieet Pro twee stuks fruit per dag kunt nemen. Rauwkost zoals komkommer, tomaat, wortels, sla en paprika werkt nog sterker ontzurend en bevat geen fruitsuikers. Rauwkost heeft dus eigenlijk de voorkeur.

Er staat wel vermeld dat u 2 stuks fruit per dag kunt nemen maar er staat niet hoeveel rauwkost. Mag je dat gewoon onbeperkt?

mvg Kristel

Melissa..

Bericht door Melissa.. » 27 feb 2016, 07:56

Hallo allemaal!

Ik ben heel erg aan het dubben of ik ga beginnen met DP. Eerder 18 kilo afgevallen dmv een voedingsconsulente alleen deze helaas weer dubbel en dwars aangekomen nadat ik daarmee stopte. Nu klinkt de DP mij helemaal top in de oren, alleen ben ik bang wanneer ik mijn doel bereikt heb en stop met de shakes, ik nooit meer dingen alles pasta enzo kan gaan eten omdat ik dan bang ben hier weer van aan te komen. Hoe denken jullie hierover, of wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Melissa

lobke

Bericht door lobke » 29 feb 2016, 09:08

Hallo, ik ben nu een week bezig met Dieetpro op de manier zoals jullie in de dagmenu's aangeven. Ik ben in deze week niks afgevallen.. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik ben in mijn hoofd best veel bezig met voeding en het afvallen dus een soort van stress is wel een meespelende factor. Maar ik geloof niet dat dit het enige is waardoor het niet lukt. Hebben jullie tips?

lobke

Emm123

Bericht door Emm123 » 06 mar 2016, 21:07

lobke schreef:Hallo, ik ben nu een week bezig met Dieetpro op de manier zoals jullie in de dagmenu's aangeven. Ik ben in deze week niks afgevallen.. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik ben in mijn hoofd best veel bezig met voeding en het afvallen dus een soort van stress is wel een meespelende factor. Maar ik geloof niet dat dit het enige is waardoor het niet lukt. Hebben jullie tips?

lobke
Dat zelfde probleem heb ik met Be-slank. Ben nu ruim twee weken bezig en nog geen gram afgevallen. Vandaar mijn intresse in DP. Ik weeg nu 75kg en moet <65kg wegen om een gezonde bmi te hebben. Ik hoor graag of je nog door DP bent afgevallen

Georgia

Bericht door Georgia » 16 mei 2016, 13:31

Hallo, ik ben nu precies 1 week bezig en al 4,8 kg afgevallen!! Was 87,5 nu 82,7!!!
Ik neem twee shakes per dag.
Wil naar de 70 kg, en als het in dit tempo doorgaat is het zo klaar!! Maar dat is wel erg optimistisch.
Laat volgende week wel weer weten hoe het gaat.
Succes iedereen!
Groetjes Georgia

kimberlyyyyyyR

Bericht door kimberlyyyyyyR » 21 mei 2016, 15:28

Ik ben nu met mijn derde pot dieet pro bezig en ben nu 5 kilo afgevallen

NatasjaVG

Bericht door NatasjaVG » 24 mei 2016, 18:09

Gaat super! Neem nu 10 weken lang 's ochtends en 'smiddags Dieet Pro shake en 's avonds een koolhydraatvrije gezonde maaltijd en ben al 17 kilo kwijt. Voel me superfit, heb geen honger en zelfs mijn hoofdpijnproblemen van voorheen zijn volledig verdwenen. Echt een aanrader!

Jodi01

Bericht door Jodi01 » 30 mei 2016, 13:09

Hallo allemaal,

Ook bij mij gaat het goed.
Ik ben nu 2 maanden bezig en ik ben 12 kilo kwijt. 's Morgens en 's middags neem ik een shake en 's avonds ook een koolhydraat arme maaltijd. Daarnaast neem ik nog 2 of 3 tussendoortjes (ook koolhydraatarm). Ik drink veel water en groene thee.
Ik wil nog 5 kilo kwijt voor begin juli. Ik verwacht dat ik dat wel ga redden. Na de vakantie kijk ik of ik door ga met 2 shakes per dag of 1 shake.
Soms heb ik nog vreetbuien en dan neem ik een tussendoortje extra. Heel af en toe eet ik ook gewoon patat met snack en mayonaise. Dat gaat goed in de zin dat ik niet gelijk weer aan kom. Ik sta dan langer stil.
Daarnaast probeer ik ook 2 tot 3 keer per week te sporten.
Ik merk het heel goed dat ik al zoveel kilo's kwijt ben. Echt heerlijk gewoon!

Marcel

Bericht door Marcel » 23 nov 2016, 15:33

In 4 maanden tijd ben ik 13 kilo kwijtgeraakt mede door Dieetpro. Ik heb nu weer een gezonde BMI, weeg wat ik al zo'n 15 jaar meer gewogen heb, en kan weer broeken aan die ik niet meer aan kon die ik in de hoop van ooit nog eens af te vallen weer aan kan.
Voor mij was het altijd moeilijk om af te vallen omdat ik onregelmatig werk (vroeg, laat en nachtdienst) en dus onregelmatig eet. Meerdere pogingen gedaan, maar nu met de Dieetpro eindelijk echt resultaat. De combinatie met 4 a 5 x per week sporten heeft er uiteraard ook aan bij gedragen. Maar ook weet wat je eet! ik nam bijvoorbeeld 's ochtends altijd een plak ontbijtkoek (mega veel suikers weet ik nu).
Ik geef toe eerst maand is niet makkelijk, je moet anders gaan denken, ondanks mijn onregelmatigheid plannen van eet momenten en alle spullen meenemen naar het werk. Ook had ik in het begin moeite om de shake weg te krijgen, heb meerdere magere melk merken geprobeerd tot ik de gene vond die bij mij paste. Ik heb nu lang houdbare magere melk en laat die uit de koelkast. Toen ik in het begin de melk uit de koelkast pakte vond ik de smaak echt niet lekker, totdat ik een keer vergeten was deze in de koelkast te zetten en het niet gekoeld veel lekkerder vond.
Na een maand ongeveer gold voor mij "ik weet niet beter". Ik was gewend aan de dagelijkse twee shakes met tussendoortjes, naar de sportschool of hardlopen werd standaard onderdeel van mij dag programma en zo verliep het voor mij prima.
Ik heb de shakes aangevuld met vitamine pillen en visolie pillen en later ook korrels 's ochtends door de shake voor de ontlasting want die werd op zeker moment erg hard en problematisch.
Ook ik heb af en toe wel momenten dat ik behoefte heb aan "snaaien" maar enerzijds weet ik waar ik het voor laat en anderzijds doe ik af en toe bijvoorbeeld in het weekend wel wat chips eten en 1 biertje erbij, Ook tussendoor een keer een patatje mee eten met de rest van het gezin kan geen kwaad en was voor mij ook wel een manier om het vol te houden. Als ik alleen maar 100 % zou moeten diëten houdt ik het niet vol. Zonder die af en toe een keer "" zondigen"
was het misschien nog iets sneller gegaan, maar had ik het misschien niet volgehouden.
Ik ben trots op mijn behaald resultaat van 13 kilo in 4 maanden tijd, nog een paar kilo extra en dan ben ik tevreden en verwacht ik door mijn veranderde eet patroon, de suiker uit de koffie verbannen, geen ontbijtkoek meer en kleinere porties eten. Het sporten houdt ik ook wel vol ik mis het min of meer als ik een een dag niet geweest ben.
Ik ben blij dat ik het gedaan heb en zover gekomen ben met Dieetpro!

Marijke56

Re: Dieet Pro Ervaringen 2018

Bericht door Marijke56 » 07 jan 2018, 17:41

Dag, zelf ben ik nu 2 kg afgevallen. Gebruik ook de phase2 voor het eten. Mijn vraag, heb nu drie keer, tussen de maaltijden een hypoglycemie aanval gehad, heel beverig, koud zweet, beroerd voelde ik mij. Moest iets zoets nemen om mij beter te goelen. Heb geen suikerziekte. Kan dit door de phase2 komen?

Afbeelding

Anneke00

Re: Dieet Pro Ervaringen 2018

Bericht door Anneke00 » 13 jul 2018, 19:31

Helemaal fantastisch. Ik ben in 5 weken 5 kilo afgevallen. Dat was mijn doel en dus met plezier behaald. Dieet pro is mij erg goed bevallen. Lekkerste smaken vond ik aardbei kersen en banaan. Ik heb hierbij natuurlijk ook calorie arm gegeten (avond eten) en tussendoor eens een magere cracker of banaan/appel en 5km gelopen elke dag. Voel mij heerlijk en lekker in mijn vel. Ik kan het aanraden en het scheeld nog eens tijd ook. (Was in 1 minuut klaar met mijn ontbijt en lunch) succes voor de nieuwelingen. Groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Dieet Pro”