Carbuloss en Lipo 13

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
demiW

Re: Carbuloss en Lipo 13

Bericht door demiW » 31 aug 2014, 14:24

Bij mij werken afslankpillen wel.. En sorry, wat iedereen hier benoemd als 'gezond eten' is nmi gewoon normaal eten hoor. Bijvoorbeeld brood: nee niet zo gezond, Spelt brood: ja. Melk is niet goed voor elk. Nee en dan vooral geen magere. Als je gewoon je boerenverstand gebruikt en alles eet wat niet verpakt of verwerkt is, dan zit je al aardig in de goede richting. En bij mij hielp dietiste niet, die kon niks met mij, en van Sonja Bakker al helemaal niet, want ik eet al echt gezond en puur natuur, veel superfoods alles biologisch en zo uit de eigen moestuin en af en toe eens een sapvastenkuur (het ging om 6 kilo na 3de zwangerschap wat ik er echt niet af kreeg) dat mijn lichaam dus al zo gewend is aan gezonde levensstijl dat t gewoon stabiel bleef. Ja dan kan een afslankpilletje wel helpen. Ik gebruik trouwens Forskohlin (is gewoon een kruid als afslankpil), dus wat lipo 13 doet zou ik niet weten, kwam hier terecht, maar moest gewoon even reageren op onderwerp 'gezond eten' Ik kon t niet laten..

Gast

Bericht door Gast » 02 sep 2014, 13:31

Ik heb deze pillen ook gekocht maar dan de groene koffie pillen en cleanse capsule, komt op hetzelfde neer.... je valt geen gram extra af. Niet doen dus.

Gezond eten

Bericht door Gezond eten » 12 sep 2014, 09:02

Lieve iedereen,

Ontzettend uitnodigend als deze producten zijn (lekker makkelijk een paar pilletjes per dag en hoppa gewoon die vette burger er weer in) heb ik besloten die potentiele 200 euro te steken in de groene winkel.

Het verbranden van vetten en blokken van carbonaten kan namelijk ook anders.
Een spoel kuurtje met groente sappen (bieten zuurkool of groente mix) zit vol met de melkzuren die nodig zijn je datmen schoon te maken en te activeren. Hierbij lijnzaad( prikkelt de darmen) en spirulina ( gedroogd en geperst zeewier vol met gezonde mineralen en chlorofiel(stof voor herstel en opbouw van lichaamscellen) zorgen voor een schoon en optimaal aktief gestel. Max 50 eu advies: de flessen zijn los ook te kopen. Test wat je het lekkerst vind.

Hierbij voor de dames een 1000 cal en heren een 1500 cal per dag. ( in het pakket zit volgens mij een receptenboekje en wees anders creatief) Eet kleine porties verdeeld on de 2/3 uur samen met een glaasje sap en een lichte avondmaaltijd en het resultaat bij stilzitten is ongeveer 4kg per week.

Met gezonde beweging kan dit meer of zelfs minder zijn. Vet verbranding en spieropbouw heffen elkaar op. Omdat vet relalief lichter is dan spier kan je smaller worden maar toch zwaarder, dus staar je niet dood op het gewicht.

Zoals bij iedere verandering in levensstijl: wat er niet in gaat hoeft er niet af. Maar ook: blijf genieten van wat je lekker vindt. Als ik helemaal weg ben van macdonalds of burgerking en dit zeven dagen drie keer per dag eet ( kijk d film supersize me maar eens) snapt het meerendeel wel dat dit wellicht niet gezond is.

Boodschap wees eerlijk tegen jezelf. Let goed op hoeveel vet suiker en koolhydraten je eet. En eet dan eerst eens de helft als je het lastig vind te minderen.

Tot zo ver pas 50 eu uitgegeven aan speciale dingen. De rest besteed ik aan gezond, verantwoord lekker voedsel.

Zo.. Genoeg moraalridder gespeeld. Succes iedereen,,

carin

Bericht door carin » 16 okt 2014, 12:19

Ik ben zeer ontevreden over deze pillen. Heb ze nu een maand gebruikt en er is geen gram af !smil31 . Terwijl ik genoeg beweeg, iedere avond een half uur op de cross trainer en daarnaast nog oefeningen doe ter verbetering van mijn figuur. Ook mijn eetpatroon is al maanden vetarm en bevat weinig calorieën. Heb het gevoel dat dit misschien voor mensen is die overgewicht hebben, te veel eten en te weinig beweging hebben. Ik wilde er 4-6 kilo af hebben. Voel me nu alleen in de portemonnee lichter. !smil47
Maar mijn geld zal ik wel niet terug krijgen, voel me dus belazerd......

Gerrie jacobs

Bericht door Gerrie jacobs » 21 okt 2014, 22:53

Ik heb lipo-13 4 maanden gebruikt. De eerste 2/3 weken geen resultaat maar daarna begon het te werken. Ik ben in ongeveer 3 maanden 12,4 kilo afgevallen. Ik raad het iedereen aan!!

anna_31

Bericht door anna_31 » 05 dec 2014, 22:35

Hallo allemaal. Ik vertrouw aan geen enkele afslank spullen meer( behalve verschillende theesoorten voor afvallen inc groene thee) .sinds 9 weken geleden ben ik begonnen met ziekenhuis dieet maar met een kleine beetje eigen draai er bij gegeven.ten eerste: moet je aan niemand vertellen (dat jij ermee bezig bent,dat helpt).ten tweede :weeg je zelf een keer per week op het zelfde dag.ik doe het op dinsdag. Misschien geloofd niemand mij maar ik ben inmiddels 16 kilo afgevallen, serieus. Zonder te sporten, alleen half uur naar muziek luisteren en bewegen maak niet uit hoe gwn bewegen. Vanaf maandag ga ik sporten want ik wil 60kilo wegen en ik moet dus nog 31 kwijt raken. Mijn lengte is 170 en ik weeg nu 91. Gr en veel succes mijn lotgenoten.

joyce83

Bericht door joyce83 » 14 mar 2015, 23:47

Bij mij ook. 27 kilo afgevallen in 1 jaar.

emma388
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 171 cm
Welk dieet volg jij?: 55
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: 55 kg
huidiggewicht: 55 kg
Streefgewicht: 55 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door emma388 » 07 mar 2016, 09:07

Thermacuts Dieetpillen - http://thermacuts.nl Ik heb de bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen werken fantastisch.

Lisa9311
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 171 cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Lisa9311 » 20 aug 2019, 13:15

Vermageringsdruppels van KetoX24. Zonder zware inspanningen raakte ik 9kg kwijt.

Plaats reactie

Terug naar “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”