Is Katja Callens een oplichtster?

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
helge

Re: Is Katja Callens een oplichtster?

Bericht door helge » 12 jul 2017, 22:17

ja zeker is een oplichtster.
eens ze jouw gegevens van bankkaart hebben halen ze er geld af.
fraude noemt men dat toch ?
telefoonnummers bestaan niet of zijn afgesloten.
adressen zijn van huizen die te koop staan.
de hoofdzetel zit in Spanje, onbereikbaar.
en enkel mails worden beantwoord.

GTI

Bericht door GTI » 07 sep 2017, 15:35

ik heb 1,35.- overgemaakt via Ideal voor recepten.
nu krijg ik een mail dat het 2 termijnen zijn.
Is niet gemeld en dat ik het 2e termijn 57,00.- moet betalen.
nou lekker hoor dit stond dus nergens vermeld
dus dit noem ik dan toch echt wel oplichting.
bank gebeld en dat geld die 1,35.- ben ik kwijt
maar als ze een automatische incasso doen van die 57,00.-
dan kan ik die wel terug halen.
lekker zootje toch.

Christine

Bericht door Christine » 18 sep 2017, 12:32

Nadat ik negatieve reacties gelezen had dat mensen hun bankrekening geplunderd werden na aankoop van het Mentale Dieetplan stond ik in twijfel om het wel aan te schaffen. Uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om dit te bestellen met het idee in mijn hoofd dat ik alles 3x zou nalezen voor ik een bestelling zou plaatsen. Op deze manier zou ik niet ongewild aan een maandelijkse vaste vergoeding of extra kosten kunnen vast hangen.

Zodoende heb ik na de aankoop van het Mentale Dieetplan ook de € 1 aanbieding van het Turbo Plan besteld.
Nergens iets te lezen van bijkomende betalingen, alles 3X nagekeken en toch wil men nu een bijkomende betaling van € 57.

Gelukkig zag ik de komende betaling bij de uit te voeren betalingen in mijn bankprogramma de dag voor het bedrag van mijn rekening zou gaan via automatische betaling en heb ik deze geblokkeerd.

Nu krijg ik dreigbrieven dat er een incassobureau wordt aangesteld om het bedrag te innen.

Verder kan ik enkel melden dat er zoveel tegenstrijdigheden in de boeken staan (zeker de weekschema's) dat ik beslist heb deze niet te gebruiken.
Ook plukt ze haar receptjes van het web. Dat kan ik zelf ook wel en dit zonder ervoor te betalen.

Daarom mijn advies: Blijf ver weg van deze bedriegerij.

Ik zal niet beweren dat het dieet niet werkt, zeker niet, maar als men een eerlijke business runt kan deze verdoken geldklopperij niet.

Mvg, Christine

marijke oorthuis

Bericht door marijke oorthuis » 09 nov 2017, 19:26

Ja zij is een oplichtster!

Zij adverteert met 1.35 euro dat je moet overmaken naar Paypall voor meer info etc.
Ik heb mij helemaal niet geabonneerd op dat dieet omdat ik dat NIET kan betalen qua mijn inkomsten en toch wil zij 57 euro af gaan schrijven via Paypall.

Terwijl ik niks gekregen heb voor mijn 1.35 euro!

Ik heb de automatische betaling teruggeboekt en geblokkeerd bij de bank en nu krijg ik een betalings herrinering!!

Ik weet nu verder niet wat ik hiermee aanmoet??

Dus kijk uit met je gegevens door te geven!!

Marijke Oorthuis

Bericht door Marijke Oorthuis » 17 nov 2017, 14:32

Ennnnnnnnnnnn, ja hoor krijg nu een aanmaning dat ze een incassobureau gaat inschakelen !! !smil5

Wat kan ik hier nu aan gaan doen????

Graag meer info????

nog dik

Bericht door nog dik » 20 feb 2018, 22:18

K Callens houd je zolang mogelijk aan het lijntje en als je op een correcte manier wil stoppen met de coaching omdat je niks bent afgevallen moet je vaststellen dat je verder wordt opgelicht omdat ze bvb je emailadres niet terugvinden bij de administratie en ze bijgevolg je abonnement niet kunnen stopzetten. Pure oplichterij

Verbeeck Hilde

Bericht door Verbeeck Hilde » 26 feb 2018, 15:18

Ik heb hetzelfde probleem qua Paypall...ik ken dit niet eens en plots is er 37 euro van mijn zicbtrekening!! Ik heb idd 1 euro gestort voor meer info en heb 2 boeken gedownload met recepten die naar mijn mening gratis waren!! Dit vind ik wanpraktijken. Voor de rest wekelijks mails sturen met reclame etc...maar dan zonder enige info of mail...geld van kemand zijn rekening halen...en ik weet niet eens waar ik die 37 euro voor heb betaald!!! Gangsterpraktijken...zijn dat

Yolande gilissen

Bericht door Yolande gilissen » 31 mei 2018, 10:09

Beste
Voor mij is alles heel eerlijk verlopen .Kon niet alles in pdf zetten en ik werd meermaals geholpen door inge de assistente .Durf enkel geen potten bestellen omdat je je rekeningnr moet geven en dat doe ik niet .Wel jammer had ze heel graag gebruikt .Het dieet werkt zeker als je het juist volgt .Yolande

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”