Betere afslankresultaten door betere dieetcoaches

Wil je persbericht publiceren over afvallen, voeding en gezondheid? Of heb je een ander interessant artikel? Actuele berichten kun je plaatsen in deze rubriek.
Plaats reactie
sanaslank
Betere afslankresultaten door betere dieetcoaches

Bericht door sanaslank » 05 dec 2012, 20:51

Psychologie achter het afslanken

Om de kennis te vergroten worden er diverse trainingen en lezingen gegeven op het hoofdkantoor van SanaSlank Nederland waaraan alle dieetcoaches kunnen deelnemen. Sinds kort heeft SanaSlank Nederland een prettige samenwerking met psychologe Heilwine Bakker, tevens directeur van Balans & Impuls, een landelijk psychologisch trainings- en adviesbureau. Op vrijdag 30 november j.l. heeft zij een eerste lezing gegeven op het hoofdkantoor waarbij een groot deel van alle dieetcoaches aanwezig waren. Tijdens de lezing werd ingegaan op de psychologie achter afslanken en op gewicht blijven.

Je gedachten hebben grote invloed

Wat onder andere naar voren kwam in de lezing van Heilwine: Onze gedachten zijn van sterke invloed op ons gedrag. Van groot belang hierbij zijn het perfectionisme en de overdrijving waarmee wij als mens ‘gezegend’ zijn. Dit veroorzaakt veel stress waardoor we minder goed met bepaalde situaties kunnen omgaan. De grootste veroorzaker van stress is het woord moeten, we moeten gezond eten, we moeten vriendelijk zijn, we moeten er altijd zijn voor gezin, vrienden en collega’s. Door het woord moeten niet te gebruiken zul je merken dat je gevoel direct al anders is, bijvoorbeeld ‘ik zet me voor 100% in en ik doe mijn best, ik mag best af en toe een foutje maken’. Als je in staat bent je manier van denken te veranderen zul je betere resultaten boeken, ook met afslanken.

Betere dieetcoaches

SanaSlank Nederland is van mening dat wanneer je een klant niet alleen op voedingstechnisch gebied kunt begeleiden maar ook voor een deel de psychologie er achter kunt begrijpen je een betere dieetcoach bent. Dit zal uiteindelijk leiden tot nog meer positieve resultaten en meer succesvol afgeslankte klanten.

Heilwine Bakker geeft niet alleen lezingen en workshops maar heeft meerdere boeken geschreven, waaronder ‘Jezelf besturen’.

SanaSlank en MediSlank

SanaSlank Nederland staat voor kwaliteit, service en betrouwbaarheid en streeft daarom naar steeds beter opgeleide dieetcoaches van SanaSlank het eiwitdieet, SanaSlankSport en Medislank. Want uit jarenlange ervaring blijkt dat de beste resultaten bij het afslanken worden geboekt wanneer dit onder begeleiding gebeurt!

Kijk voor meer informatie over Heilwine Bakker en Balans & Impuls op de website http://www.balans-en-impuls.nl.
Voor meer informatie over SanaSlank of over de begeleiding door de SanaSlank het eiwitdieet, SanaSlankSport en Medislank dieetcoaches kijk je op http://www.sanaslank.nl, http://www.medislank.nl.

Plaats reactie

Terug naar “Media en Persberichten”