tussendoortjes

Uitleg, vragen stellen en ervaringen uitwisselen over het Dr. Dukan Dieet
lietwiet

tussendoortjes

Bericht door lietwiet » 04 sep 2012, 12:23

Hey allemaal.

Ik ben nu 8 dagen bezig met het Dukan dieet en het gaat me op zich goed af. Heb de eerste fase 6 dagen gedaan en nu 2 dagen bezig met de tweede fase. In totaal al 3,7 kg afgevallen, dus ben heel tevreden.

Ik heb alleen 1 probleempje. Ik werk in de thuiszorg en zit daarom steeds in de auto. Mijn ontbijt eet ik gewoon thuis, maar als ik wacht totdat ik mijn lunch weer kan eten, zit hier een te lange tijd tussen, krijg ik honger en vreetbuien. Ik zoek dus iets lekkers dat ik in de auto kan eten als tussendoortje. Yoghurt oid gaat niet echt, omdat ik deze niet koel kan houden. Mijn haverzemelen eet ik als pannenkoekjes bij de lunch, omdat ik op deze manier 's middags minder vreetbuien krijg, wat kan ik 's ochtends rond een uur of 10/11 eten?

Succes aan iedereen die met het dieet bezig is!

Marty

Re: tussendoortjes

Bericht door Marty » 15 nov 2012, 17:24

lietwiet schreef:Hey allemaal.

Ik ben nu 8 dagen bezig met het Dukan dieet en het gaat me op zich goed af. Heb de eerste fase 6 dagen gedaan en nu 2 dagen bezig met de tweede fase. In totaal al 3,7 kg afgevallen, dus ben heel tevreden.

Ik heb alleen 1 probleempje. Ik werk in de thuiszorg en zit daarom steeds in de auto. Mijn ontbijt eet ik gewoon thuis, maar als ik wacht totdat ik mijn lunch weer kan eten, zit hier een te lange tijd tussen, krijg ik honger en vreetbuien. Ik zoek dus iets lekkers dat ik in de auto kan eten als tussendoortje. Yoghurt oid gaat niet echt, omdat ik deze niet koel kan houden. Mijn haverzemelen eet ik als pannenkoekjes bij de lunch, omdat ik op deze manier 's middags minder vreetbuien krijg, wat kan ik 's ochtends rond een uur of 10/11 eten?

Succes aan iedereen die met het dieet bezig is!
Goed bezig ik zou zeggen verder doen!!! Ik heb zelf meer dan en jaar de dukan dieet gedaan e nu nog, spijtig genoeg heb ik het voor 4 maanden mijn dieet stop gezet maar ik heb het kunnen herpakken... de tussendoortjes zijn van extreem belang zoals in elke dieet,in de dukan dieet zijn er mensen die met een yoghurt er mee toe komen maar anderen wat minder.. en ja in de auto is de yoghurt echt niet handig ahaha.. u kan misschien de dukan koekjes maken die zijn echt niet slecht als tussendoortje met chocolade of met citroen aroma en zijn handig om in de auto te eten.. of als u thuis bent en pudding in plaats van suiker tagatose van damhert gebruiken of canderel suiker maar ik persoonlijk vind ik damhert beter... of chocalade mousse ook met pure chocolade van damhert of van cereal altijd puur die zijn te verkrijgen in alle grote supermarkten.. als u honger hebt altijd eten zeker 6 keer per dat dan krijg je die buien niet meer en is de dieet veel aangenamer... :) rond en uur of elf kan u ook kippenfilet eten of philadelphia light eten of magare kaas.. of soep als u tijdgebrek heeft voor de soep te maken zijn er al soepjes klaar altijd light.. dan drinkt u koffie met magere melk of een thee, hopelijk heb ik u kunnen helpen en succes!

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Uitleg en Ervaringen”