Dagboekje cruisefase

Tijdens de Cruisefase zul je stap voor stap kilo’s blijven verliezen. Zit je in de cruisefase? dan kun je hier ervaringen uitwisselen.
Plaats reactie
Herfstblaadje

Dagboekje cruisefase

Bericht door Herfstblaadje » 18 mei 2011, 10:30

Ik begin een nieuw topic hier, om bij te houden hoe het gaat tijdens de cruisefase. Reacties zijn natuurlijk welkom. Ik heb net 8 dagen aanvalsfase eropzitten en de laatste 2/3 dagen bleef het gewicht redelijk gelijk. Na nog eens een keer alles goed doorgelezen te hebben denk ik dat ik de (magere 0% vet) fruityoghurt voortaan maar achterwege laat.

De zuivere eiwitdagen en de zuivere eiwitdagen + groenten ga ik afwisselen 1 om 1. Vandaag begin ik met de eiwitten + groentedag. Ga zo meteen boodschappen doen. Heb besloten om ook maar te beginnen met de haverzemelen.

Gr

Bellechouffe
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 163 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 20/2/11
Startgewicht: 80,300 kg
huidiggewicht: 63,500 kg
Streefgewicht: 65 kg

Re: Dagboekje cruisefase

Bericht door Bellechouffe » 18 mei 2011, 11:41

Hallo herfstblaadje ,

U moet een s goed kijken op de verpakking van de 0% vet fruityoughurt . Ik heb er al gezien in de winkel waarbij dus suiker is verwerkt , staat bij de ingredienten .Vele light youghurts en pudding bevat suiker maar geen vet . Vooral de suikers moeten geweerd worden . Ik heb er nu in de aldi gevonden met zoetstof . Maar eigenlijk mag je pas fruit tijdens de stabilisatie periode dus niet in de cruise . Opletten daarmee en echt voor alles lees ik eerst de ingredienten , zitten er suikers in dan laat ik dat staan . Zelfs de mosterd waarmee een dressing wordt gemaakt bevat suiker . Ik heb er nu gevonden in de suikervrije afdeling .
Grtjs Bellechouffe.

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Cruise Fase 2”