Ik ga er voor!

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
birdies
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 171 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed -> WLS Proteïnedieet
Startdatum: 11 oktober 2010
Startgewicht: 122,4 kg
huidiggewicht: 71,6 kg
Streefgewicht: 70 kg

Re: Ik ga er voor!

Bericht door birdies » 05 apr 2011, 23:04

Eerste week fase 1 is prima gegaan. Gewoon weer lachend 1,6 kilo eraf! Heeeeeeeeerlijk al die vis..... :9:
Afbeelding

jojo1967
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 januari 2009
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg

Bericht door jojo1967 » 09 apr 2011, 12:11

Hallo Birdie,

Ik heb je een PB gestuurd , maar ben net nieuw hier en hoop dus dat het goed gegaan is....

Groet jojo

birdies
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door birdies » 09 apr 2011, 20:18

Ja hoor, ik heb hem ontvangen :8:. En beantwoord...

Groetjes!
Afbeelding

birdies
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door birdies » 15 mei 2011, 19:29

Beste mensen,

Jawel, ik zit bijna om mijn door mijzelf gezette streefgewicht. Maar ik ga nu voorlopig even stoppen. En niet alleen omdat al mijn collega's zitten te mekkeren ("je krijgt nou wel een ingevallen bekkie hoor, je moet nou stoppen...") :8:, maar vooral omdat mijn neefje over 3 weken gaat trouwen en ik van de week een super mooi strak (jawel!!) jurkje daarvoor gekocht heb ik in daar over 3 weken niet in wil zwemmen! :14:. Nou, en 2 weken daarna ga ik op vakantie, dus ik was toch al van plan dat aangepast aan te pakken. Ik neem WLS producten mee om daarmee te ontbijten en een 3-uurtje te nemen, en dan doe ik de lunch (wat toch meestal op salade neerkomt) en het diner gewoon. Ik zal niet helemaal los gaan, maar ik wil toch gewoon af en toe ook een stukje pizza of wat patatjes bij m'n entrecôte nemen. Poeh, ik zou niet eens meer een hele pizza op kunnen! Zal hoogstwaarschijnlijk niet verder dan een kwart komen :10:. En na de vakantie.... ga ik kijken wat ik van mezelf vind en of ik die laatste paar kilo nog af wil vallen. Want eerlijk gezegd zitten die laatste paar kilo volgens mij gewoon in overtollige huid. Ik heb wat los vel op m'n bovenbenen en bovenarmen, er zit een extra rol op m'n buik en m'n borsten zijn van binnen wel maatje 80D, maar de buitenkant weet het nog niet... :1:. Dus daar ga ik over 2 maanden nog eens over nadenken. Ik ben nu versneld overgestapt op fase 3 (vanwege de jurk, nooit gedacht dat ik zo snel wat zou vinden, maar alles staat nu gewoon goed hahaha) en dan moet ik zo gauw mogelijk de laatse fase in. Woensdag een afspraak met de diëtiste, eens kijken wat voor tips zij mij nog mee kan geven.

Groetjes!
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”