Waar zijn cambridge shakes en soepen te koop?

Het Cambridge Weight Plan wordt ook wel CB genoemd en is afkomstig uit Engeland. Het werkt op basis van maaltijdvervangers in verschillende varianten zoals 500 en 800.
Plaats reactie
Ginelva

Waar zijn cambridge shakes en soepen te koop?

Bericht door Ginelva » 22 jul 2010, 09:22

Hallo, ik wilde vragen of de shakes en soepen van cambridge in winkels verkrijgbaar zijn. ik ben woonachtig in almere, zijn er winkels in die omgeving waar deze producten verkrijgbaar zijn? of een consulent?

Ginelva

tito

Re: Waar zijn cambridge shakes en soepen te koop?

Bericht door tito » 12 aug 2010, 19:08

Cambridge is alleen bij consulenten te koop !Als je slim bent koop je Atkins shakes en een paar vitamine erbij (is een stuk goedkoper als cambridge )! Als je denkt dat je sneller afvalt omdat je naar een consulent gaat denk je verkeerd !Deze consulenten kosten lleen maar een hope geld !

gast

Bericht door gast » 22 aug 2010, 21:50

Het klopt dat de shakes/soepen/repen alleen via een consulente verkrijgbaar zijn. Maar de consulente is gratis. Je betaald niet voor het consult. Je kan hem/haar bellen wanneer je wilt en langskomen wanneer je wilt. Ik ga zelf 1x per week heen. Heel relaxed. Het is echt wel even een steuntje in de rug.

tito

Bericht door tito » 04 dec 2010, 22:03

Ja het klopt je betaalt niet dierekt de consultant maar het zit in de prijs van de shakes !Daarom zeg ik atkins doet precies het zelfde alleen een paar vitamine die erbij moeten en je moet niet naar zo een consultant die niet eens een opleiding heeft !Hun opleidingsprogramma bestaat uit max een week en dat is meer een verkoopopleiding !Is naturlijk makkelijk mensen die overgewicht hebben en al problemen genoeg hebben een shake te verkopen !Het enigste wat hun doen is opbouwende praatjes los telaten en hun produkt verkopen !Trouwens ze verdienen er heel veel aan(30 uur week =6000 euries). Dus het is jouw beslissing maar mijn eerlijk advies is doe atkins en bespaar je dat geld !

Gast

Bericht door Gast » 07 apr 2014, 09:05

Wat een onzin 6000 voor 30 uur in de week!
Cambridge consulenten verdienen bijna niks

anoniempje

Bericht door anoniempje » 07 apr 2014, 09:12

"Een consulent verdient 8 cent per zakje wat ze verkoopt. En het inschrijfgeld mag je houden. Maar als je de spullen besteld bij cambridge betaal je 10 euro verzendkosten, Dus eigenlijk verdien je praktisch niets. Consulent worden doe je omdat je anderen wilt helpen. Niet om te verdienen."

Plaats reactie

Terug naar “CB Cambridge Weight Plan Ervaringen”