Week 2 is begonnen
@MM ik miste het kauwen ook vreselijk de eerste dagen hoor, het is nu minder/over, het komt soms met vlagen.
's avonds kan ik het nog wel eens moelijk hebben, dan zorg ik dat ik mijn bouillon nog mag.
Vanacht heb ik voor het éérst sinds maanden 7 uur achter elkaar geslapen, uniek, of dit door het dieet komt weet ik niet hoor, maar wel apart, want ik slaap altijd maar 3/4 uurtjes dóór
miv week 3 mag ik de reep ( inpl.van een shake) en mag ik weer kauwen

, daar schijn je flink vol van te zitten zo'n reep. Volgende week zaterdag dus, kijk er nu al naar uit haha.
@Iwijker, over 3 kilo deed ik anders wel een maand (>>>>hoewel dat helemaal niet erg is hoor; wat er langzaam af gaat is prima! Alleen wilde ik nu niet langzaam maar snel resultaat, vandaar mijn keuze voor CB, en die eerste kilo's bij mij zijn uiteraard vooral vocht!<<<<<) ,maar ik merk het inderdaad aan mijn kleren en mijn broeken dan vooral, had een nieuwe broek, pas gekocht en daar moet een riem om, want hij zakt af! In geen tijden meegemaakt
Mijn buik is ook niet meer opgezet (helemaal niet meer), daar had ik altijd veel last van, een dikke buik, veel gas
Wat vreselijk van je andere paard wat je in moest laten slapen, en wat geweldig dat je oude paard in een rusthuis mag wonen, dat vindt ik echt prachtig, ik ben donateur van een rusthuis voor paarden in Ens, vindt oude paarden(dieren) zo ontroerend....
Je ziet trouwens wel aan Jess's hoofd dat het een boefje is haha