starter

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
lolly
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ..180 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 8/10/2011
Startgewicht: 87 kg
huidiggewicht: 84 kg
Streefgewicht: ...70 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

starter

Bericht door lolly » 09 okt 2011, 00:32

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met prodimed. Wil er 17 afhebben en rond de feestdagen weer strak in het jasje zitten.
Dat gaat gewoon lukken, punt. :14:
Tot 2 jaar terug was ik nooit zwaarder dan 70 kilo, dus dat gewicht moet weer haalbaar zijn.
Het dikker worden had te maken met wat ingrijpende gebeurtenissen en emotievreten. Dat laatste deed ik al een tijdje niet meer maar ik ben wel kh blijven eten (en ook dagelijks iets van een mars of koekjes), wat ik daarvoor heel beperkt/niet deed. Dus ik zie dit dieet echt als een stimulans om weer in mijn gezonde gewoontes van voorheen te rollen.
Ik heb op dit moment gewoon een kickstart nodig en een strenge weegjuf, en gelukkig heb ik een goeie getroffen, heb ik het idee.
Sjoemelen is er niet bij, ik ga het gewoon doen, verstand op nul en die 5 zakjes eten met loads of groenten.
Vandaag ging goed, hoewel de havermout met kaneel en krentjes wel een desillusie was, maar ja.
Voordeel nu al, is dat ik weer veul groente eet, wat ik een beetje was ontwent de afgelopen periode.

Vind het wel lekker een eigen logje te hebben, denk ik. (en ik vind die tickerdame ook wel stimulerend, die moet vootuit!)
Aan iedereen die dit leest; heeeeel veel succes!!!
[url]=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wA0nQQQ/]
Afbeelding
[/url]

lolly
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ..180 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 8/10/2011
Startgewicht: 87 kg
huidiggewicht: 84 kg
Streefgewicht: ...70 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: starter

Bericht door lolly » 13 okt 2011, 15:39

Gaat super, geen honger, goed ritme, 3 kilo eraf in 5 dagen! Okee, zal wel ook spierglycogeen en vocht zijn, maar toch, motivernde start.
[url]=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wA0nQQQ/]
Afbeelding
[/url]

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”