Hey lin,
Ik lees sinds net pas het verhaal over het shangri la dieet, klinkt allemaal wel spannend en logisch.
Ik vraag me alleen nog een paar dingen af:
haha zoiezo als eerste werkt het? we willen tenslotte allemaal (vooral ik) snel en makkelijk afvallen.
Op zich ben ik niet veel te zwaar, liefst toch ruim 10 kilo eraf,maar met 5 zal ik al tevreden zijn, en vooral met wat ik las, afslanken, maakt mij niet uit hoeveel kilo, als die buik (altijd weer die buik) maar wat minder word.
Ik heb hiervoor aan weight watchers gedaan echt succesvol, 7 kilo kwijt in ? ik denk mss 4 weken ofzo, alleen door het beeindigen van me relatie was ik ermee gestopt, en inmiddels zit die 7 kg er alweer aan
Euh, tijdens die shangri la dieet, mag je alles eten wat je eventueel wilt? ik snap dat je minder honger heb en dat je echt geen zakken chips of chocola weg moet werken, maar moet ik qua voeding nog ergens op letten?
en ik moet gewoon (het klinkt zo simpel) sochtends 1 eetlepel olie innemen smiddags 1 eetlepel en savonds 1 etlepel ofzo?
en dan ff spoelen met water (dat mocht wel he?) en dat is het hele dieet?
Welke olie kan je me aanraden? behalve dan een lichte? Ik ga meestal naar de AH dus als je er van daar een weet hoor ik het graag,....
En dan nog het volgende: ik rook, er staat een uur voor en na niet roken, maar ik denk: iedereen die rookt,rookt in die twee uur toch ook wel?
Ik geloof in het dieet, naja eerst bij mezelf zien en geloven, maar ik geloof het wel, alleen die tijd niet roken gaat bij mij echt niet werken.Zeg eerlijk (als je het weet) kan je gewoon roken? whahah vooral sochtends MOET ik roken.
En als ik niet kan roken, gaat dit dieet helaas niet werken voor mij en moet ik toch weer gaan weight watcheren.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes