Shangri la Dieet

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
cindy80

Re: Shangri la Dieet

Bericht door cindy80 » 21 mar 2009, 03:24

hallo iedereen,

ik ben cindy en ben met mijn 83 kilo bij 1.72m te zwaar :eek:
ik vroeg mij af of dit dieet ook werkt als je helemaal geen snoeper of snacker ben (wil me niet voor niets volgieten met olie hahaha). zijn er ook mensen die dit combineren met weight watchers? volgende week ga ik daar namelijk mee beginnen en ben wel benieuwd of het te combineren is.
groetjes!!!

jo-jo

Bericht door jo-jo » 20 apr 2009, 23:35

Hoi Allemaal
ik zou graag willen beginnen met het shangri la dieet maar welke olie is het beste en moet je het voor iedere maaltijd 1 eetlepel wanneer je meer dan 10kg wil afvallen en een theelepel als je rond de 10kg wil afvallen.
wie heeft ervaring met het suikerwater gaat dit beter of maak het niet uit :2:

groetjes en ik hoop antwoorden te krijgen voordat ik ga beginnen want ik zie een beetje tegen het innemen op wat is jullie ervaring jo-jo

Lin

Bericht door Lin » 19 jun 2009, 21:13

Hey, zijn er nog wat mensen actief hier, lijkt me leuk om 't hierover te kunnen hebben met iemand! Ik had eergister ochtend een lepel olie genomen .. nouja, een lepel AH olijfolie traditioneel. Ik had eerder gelezen dat AH olijfolie mild heel goed was .. maar die zou ik op dat moment niet in huis. Maar werkt normale (dus traditionele) olijfolie ook? Of is 't beter je neus er dan bij dicht te houden om zeker te weten dat je geen smaak ervan binnenkrijgt?

Ik zal in ieder geval wat gegevens van mezelf neerzetten!
Ik ben Linda, ben 20 jaar, ben sinds een tijdje vegetariër en vanaf datzelfde moment is 't opeens veel makkelijker voor me om koekjes, chips etc. te laten staan! Ik ben dan ook vanaf de dag dat ik vegetariër werd 3 kilo afgevallen (ik weeg me iedere ochtend). Weet niet of dat komt vanwege 't laten staan van de chips en koekjes, of dat 't komt omdat ik geen vlees meer eet. Ik eet trouwens ook geen vis en geen normale boter (wel sojaboter) en drink geen melk maar sojamelk. Hoop dat 't jullie niet afschrikt! 't Is namelijk helemaal niet zo heftig als 't misschien klinkt voor iemand die nog nooit vegetarisch heeft gegeten! Ik ben 't ook pas net .. maar ik vind 't echt heel makkelijk, ookal hou ik van de smaak van vlees. In ieder geval ..

Ik had dus eergister een lepel olie genomen, weet niet zeker of ik effect ervan merkte .. maar dat lijkt me ook wel een beetje snel. Maar ik ga morgen weer beginnen met de olie, heb heel veel zin om 't te proberen na 't lezen van 't topic tot nu toe. Ik zie veel positieve reacties tot nu toe, vandaar! Ik zal ook laten weten hoe 't gaat!

Succes iedereen!

Lin

Bericht door Lin » 14 jul 2009, 12:50

't Is al een tijdje terug dat ik hier heb gepost .. en sowieso dat er iemand hier heeft gepost! Maar ik wilde even melden dat 't Shangri La dieet toch wel veel makkelijker is dan de meesten denken .. en dat 't voor mij ook echt helpt! Des te minder je hoeft af te vallen, des te langzamer 't gaat, maar ik vind 't toch nog redelijk snel gaan! Ik wilde maar zo'n 5 kilo kwijt, waarvan nu al 2 .. in 2 weken! Ik wilde ook zeggen, als iemand meer informatie wil over 't Shangri La dieet, moet je zeker even kijken op de site van Seth Roberts: http://www.sethroberts.net/ en 't forum op diezelfde site: http://boards.sethroberts.net/

Er zijn zoveel succesverhalen ondertussen, dat moet toch aanmoediging genoeg zijn ^^

Merle

Bericht door Merle » 22 jul 2009, 19:02

Ik ben vandaag begonnen, zijn er nog mensen die het volgen? Ik ben benieuwd of het op de lange termijn ook werkt.

Wish me luck girls!

Merle

Lin

Bericht door Lin » 24 jul 2009, 14:43

Hee Merle!

Ja, ik doe nog steeds Shangri-La! Dit is een dieet die juist op de lange termijn heel goed werkt.
Een dieet waarbij je veel minder mag eten zorgt ervoor dat je heel veel honger krijgt wat je op
een gegeven moment niet meer volhoudt .. door 't Shangri-La dieet krijg je minder honger, en
ook minder interesse in voedsel (wat niet betekent dat 't minder lekker wordt hoor ^^)

Misschien kan je 'ns een kijkje nemen op de site van 't Shangri-La dieet (is een Engelse site):

http://sethroberts.net/

Een goed begin voor je Shangri-La is om de Success Stories te lezen! Ik ben zelf ook lid van 't
forum van de site:

http://boards.sethroberts.net/

Er zijn zoveel mensen met dit dieet bezig, maar het is nog heel onbekend in Nederland. Maar ik
ben blij dat ik ermee ben begonnen, want voor mij werkt het wel heel goed! Zou goed kunnen dat
je me tegenkomt op 't forum. Ik heet daar Ainsprid, ik heb ook een eigen 'SLD Page' waarop ik
bijhoud hoeveel ik al ben afgevallen etc. Hoop dat ik je daar 'ns tegenkom ^^

Succes!! Hou me op de hoogte of 't voor jou ook werkt!

babe

Bericht door babe » 05 aug 2009, 19:23

hoi
kunnen wij es emailen? ben reuze benieuwd naar je resultaten
grtjs!

babe

Bericht door babe » 05 aug 2009, 19:24

ja sorry iets te snel :)
op [email protected]

Dorethy

Bericht door Dorethy » 22 aug 2009, 11:08

Hallo daar ben ik weer, ik zit met het volgende probleem
Na de vakantie pas begonnen, de vakantiekilo's was ik snel kwijt was 93 kilo nu 91.

Ik heb alleen het idee dat ik een beetje stil sta.
Ik ben op zoek naar het boek in het Nederlands, maar is nog niet te vinden, op de officiele site kan je wel de vertaling in het NL gebruiken maar nog niet een duidelijk antwoord gevonden.

Ik neem 's ochtends (06.30) op mijn nuchtere maag 3 eetlepels Olijnfolie (Bertolli classico) een klein slokje water en na een half uur een kopje koffie. Ik ontbijt dan meestal (rond 08.30 uur) met een eigengemaakte smoothie van magere yogurt, banaan, beetje sinaasappelsap en wat cruesli.

Rond 13.00 lunch van of bruine boterhammen met 20+kaas, soms crackers, soms roggebrood etc.
Ik merk dat ik absoluut minder eet, 's Avonds heb ik wat meer trek, maar eet een kleinere portie .

Kan ik niet beter de olie inname verspreiden, dus bijvoorbeeld 1 eetlepel 's morgens, rond 11.30 de 2e en de 3e zo rond 16.30 uur of voor het slapengaan.

Lin

Bericht door Lin » 28 aug 2009, 13:30

Dorethy,

Je kan beter een uur voor en na de olie geen smaak meer hebben, dus ook geen koffie.
Water kan wel, maar koffie heeft toch smaak. Een half uur lijkt mij toch iets te kort.
Ik smokkel ook wel eens hoor, maar nooit minder dan 45 minuten.

Ik ben ondertussen al ongeveer 3 kilo kwijt (wil er totaal ongeveer 8 kwijt dus het gaat
niet zo snel) maar ik heb ook wel eens een week dat 't stilstaat. Gewoon gezond blijven
eten, 't gaat echt vanzelf weer verder! Op het forum van SLD is een aparte sectie over
deze zogenaamde 'plateaus'. Succes ^^

Dorethy
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 174... cm
Welk dieet volg jij?: shangrila
Startdatum: 2 augustus 2009
Startgewicht: 94... kg
huidiggewicht: 88... kg
Streefgewicht: 76... kg

Bericht door Dorethy » 28 aug 2009, 16:33

Lin schreef:Dorethy,

Je kan beter een uur voor en na de olie geen smaak meer hebben, dus ook geen koffie.
Water kan wel, maar koffie heeft toch smaak. Een half uur lijkt mij toch iets te kort.
Ik smokkel ook wel eens hoor, maar nooit minder dan 45 minuten.

Ik ben ondertussen al ongeveer 3 kilo kwijt (wil er totaal ongeveer 8 kwijt dus het gaat
niet zo snel) maar ik heb ook wel eens een week dat 't stilstaat. Gewoon gezond blijven
eten, 't gaat echt vanzelf weer verder! Op het forum van SLD is een aparte sectie over
deze zogenaamde 'plateaus'. Succes ^^

Waar staat die sectie???!!!! :7:

Dorethy
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Dorethy » 06 sep 2009, 12:28

Hoi allemaal,
Ik hoor niets van van de hierbovenstaande dieetsters???!!!! Doen jullie het nog??? Gaat het goed????
Ik hoop reacties te krijgen.

Nog bedankt Lin voor je reactie, ik neem nu 's ochtends 1 eetlepel en 's avonds 1 eetlepel en het gaat goed!!!!!!!
Niet snel maar dat hoeft niet.
:8:

Dorethy
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Dorethy » 12 sep 2009, 09:16

Hoi Allemaal,

Hoe gaat het met jullie???? Ik ga nu lekker mijn kapper zag gisteren dat ik was afgevallen!!!! Dat is kicken!!! ik ben nu 5 kilo kwijt. Het gaat niet snel maar ik heb nogal wat etentjes (neem alleen maar een hoofdgerecht) en met het mooie weer een lekker wijntje maar toch val ik af.
Ik kan ook erg genieten van 1 bruin pistoletje, snij ik in 4 stukken en beleg ze met verschillende dingen. Hier heb ik dan genoeg aan, voorheen werden het zeker 2 broodjes.

Ik eet absoluut minder, heel gevarieerd en voel me een stuk lekkerder.

Ik ben benieuwd of jullie ook lekker gaan.....
Groetjes
Do :10:

Dorethy
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Dorethy » 01 okt 2009, 07:28

Hoi, Ik hoor niemand meer, ik stop maar met dit forum.

Ik ga wel door met de 2 eetlepels olie per dag, het helpt, ik voel me er goed bij.

Ik laat nog wel eens wat horen als ik mijn streefgewicht heb bereikt. :3:

Lin

Bericht door Lin » 30 okt 2009, 14:56

Hey Dorethy,

Sorry dat ik niets meer van me liet horen! Ik ben veel meer op 't andere forum, maar ik had beter moeten opletten, want ik help anderen graag hiermee.

Ik ben zelf ook nog steeds bezig met Shangri-La, gaat heel goed, hoef nog maar iets minder dan 2 kilo en dan ben ik op m'n streefgewicht! Hoeveel wil jij nog? En maak anders 'n account aan op 't forum van de officiele site! Hoeft niet eens in 't Engels als je dat bijvoorbeeld moeilijk vindt!

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”