Lieve lezers,
Zo> nu even tijd..
Nou ik ben maar weer met wandelen gestopt ,,,tenminste met zoveel , ik had maandag al last van mijn linker been , tja hoe leg je zo iets uit, beetje stijving been en knie en scheenbeen, > ja hoor, zal ook niet, net nu ik de smaak weer te pakken heb ,wat nu...>maar weer op,mijn fiets geklommen en kijken of mijn been over gaat (ging al af en toe door mijn knie heen >daar zal het dan wel aan liggen denk ik> stom gedoe ook allemaal> nog stommer ...ik troost me met Engels drop...>ga ze wel steeds minder lekker vinden> zoveel heb ik er dus al op.
Kijken jullie ook obeese?
Ikke wel...en dan denk ik> wel knap hoor,zou ik me ook opgeven?> dan denk ik...Hm kom niet voor in aanmerking en wil ik dat wel ,sportschool óbleeeh bah nee!! Mij zie je nooit meer in een sportschool, maar goed dan maar dat ik er niet voor in aanmerking kom, of ik ben niet te zwaar of ik ben te lang _>model , hahaha te lang en te ...aangezet
Nou die 85 kilo volgende week gaat het niet lukken > uitje samen met Tanja...ga er ook niet meer op focussen ,want dan word het niks, stomme weegschaal ...kan het beter weg gooien , ik blijf in de 93 hangen , lukt me niet om er onder te komen > ja of je gaat minder drop eten >dat is waar >moet ik ook niet kopen> staat niet mooi in de pot> gewoon verleidelijk> pfff
Echt waar!
Volgende week maandag ga ik voor de zoveelste x mijn best doen, weet alleen nog niet waarmee, laatst noemde iemand mij nog fitchef, ja jó allemaal wel leuk, maar ook daar moet je weer voor dokken, wil geen menuutjes meer volgen , misschien toch maar weer foodapp volgen en dan de hele buis er op wat ik altijd wilde wegen en daar dan een x goed aan houden.
Wat wil ik dan?
Nou ja gewoon mijn streefgewicht eens halen , kom wel steeds dichter bij...maar ja dan komt er weer een kink in de kabel en kan ik weer overnieuw beginnen zo’n gedoe allemaal ...maar ik kan ook niet stoppen.
Waarom kun je dan niet stoppen?
Ja...daar zeg je me wat, waarom kan ik nu niet gewoon stoppen..loslaten >weggooien, weet je waarom niet?
Omdat ik gewoon dat wil halen ,met heel veel vallen en op staan .
Wat is het plan dan ?
21 sept begin ik weer...eerst > nee niet eerst, gewoon hoppa met de foodapp, ,zal ik dan voor de volle of halfvolle gaan > wat zeg je ? Je snapt me niet? Nou ik bedoel voor de 100% > 79.9 kilo dat wild ik al vanaf 2005 of voor de 50% en dat is eerst die 85 kilo> halve kilo per week en dan op,normaal eten >je kunt ook nog op koolhydraten of eiwit zetten . Maar ik heb mijn bruine boterham nodig >anders willen de bloempjes niet zo goed.zit ik weer uren op het bloempotje> dat wil je niet en ik al helemaal niet. Ga denk ik eerst voor de 85 Weet je wat ga straks even op onderzoek uit en laat het jullie morgen weten >goed idee toch?
Én sporten dan ?
Zucht ..sporten ...bewegen hoort erbij toch? (Wie heeft dat toch uitgevonden , ze zijn niet goed snik

) euh...laat me even denken ..de Wii , ja ga de Wii er weer bij pakken , dan moet ik daar van mezelf op staan vanaf 21 sept > elke dag

zit me nu te bedenken ( ja zo ineens ) ga ik me daar elke maandag op wegen en juist de maandag (dan moet ik het weekend mijn best doen ) als ik tegen mijzelf zeg >dat moet je doen> dan denk ik...dat ik mezelf maar niet tegen spreek.
Wat ga je op de Wii doen dan, ben beetje nieuwsgierig al..
Euh , ik heb er Wii dansen op staan , deze op de woensdag morgen te benutten, de step> maandag en de rest balans spelletjes een loop programma’s, >laat ik jullie dan elke dag een foto van zien wat ik heb gedaan of ga doen okee?
Ach dan moet het toch goed komen met mij...duim maar goed vanaf 21 sept tot 21 sept 2021 >Pff een jaar

- AFAC7445-6AC0-409C-A813-14986529CD17.jpeg (14.08KiB)963 keer bekeken
Tot de volgende babbels , fijne avond en liefs,
Alice