De bijlage 0C71AB73-800C-4ABC-B5F4-1F5FA4A5A025.jpeg is niet meer beschikbaar

- 0C71AB73-800C-4ABC-B5F4-1F5FA4A5A025.jpeg (16.96KiB)758 keer bekeken
Lieve lezers,
15 jaar geleden om 17.10 uur kwam ik op vetvrij terecht...door enkel een klein verfrommeld papiertje van mijn nichtje Corrie, waar op stond > www.vetvrij.com...sinds die tijd was ik bijna elke dag te vinden op deze site.
En ik ben mijn nichtje wel dankbaar, ik heb zulke lieve mensen ontmoet ,waaronder Hans en Natas, Tanja en Chrissie en vele anderen , waar is de tijd toch gebleven.

Ik schroef er nog wel even 5 jaar bij aan of misschien nog wel tien en dat ik dan in 2025 écht stop..dan hoop ik toch echt mijn streefgewicht hebben gehaald..
15 jaar lang lief en leed gedeeld, er was verdriet maar ook blijdschap , vele doorzettingsvermogen (en nog steeds ) zal in het kort vertellen wat ik beleefd heb,
Ik begon met een nicknaam
want niemand hoefde te weten hoe ik écht mijn naam was en ik had ook nog geen foto vanmezelf maar een hondje .
Voordat ik hier echt op het forum kwam ,heb ik een weblog gehad ( Hans? Die mis ik nog steeds ) je kon de kleuren ,letters en van alles aanpassen..geweldig haha en dan snapte ik er weer niks ...
In 2007 ontdekte ik het forum,

je kon (zie rechts onder mijn foto) sinaasappeltje verdienen, hoe meer je reageerde op berichtjes hoe meer sinaasappeltjes kreeg, whaha ik heb destijds een waarschuwing gehad ,dat ik te veel ineens over al reageerde.

Oeps! Maar heey wie wil mij nu hier kwijt haha
Ik kan jullie vertellen dat ik écht heel veel diëten heb uit geprobeerd en de beste methode is toch wel van Sonja bakker ,de online methode dan (daarmee was ik heel dicht bij mijn streefgewicht ,waar helaas de prednison roet in mijn eten gooide..)
Onder de crash diëten vind ik ..het ananasdieet het lekkerste (en misschien dat ik die nog wel een x doe ,als de ananassen in de reclame is mmmm)
Alles heb ik uit geprobeerd ,dus vraag me maar..want die zal ik vast wel gedaan hebben.
Hier op het forum heb je ook een café,

ik dacht in begin dat ze over een echt café hadden , hihi ,leuk café trouwens, ook maar eens weer bezoeken> hebben ze trouwens heerlijke slagroom soezen.
Vele topics op mijn naam staan, soms ook met anderen samen gedaan , waaronder met Tanja ...
Ik heb zelfs in de Libelle gestaan met foto , dat was een leuke dag ,ergens in het land in een villa werd je opgemaakt en kreeg je een fotoshoot (dat van mij was maar een klein kiekje ) afijn was wel erg leuk.
Boekpresentatie bij gewoond (waar ik de naam niet van kan zeggen , omdat degene dat niet wil ,dus? Mag je wel ergens op vetvrij kijken ,daar staat het wel ) een meet en great met Sonja Bakker

- 75161EF7-33E1-4A58-BCE7-7E858DE9E4A0.jpeg (60.72KiB)758 keer bekeken
geweldig mens ,gewoon normaal gebleven ,heerlijk geluncht,nadat ik heel Amsterdam had gezien, wat ik kon het niet vinden...whahah
Wat als Corrie mij dat papiertje niet had gegeven?
Dan had ik dit alles gemist , misschien was er wel een rede voor en misschien is dat ook de reden ,waarom het zo lang duurd voor ik mijn streefgewicht van 85 heb ,dus ik leg me erbij neer en ga vrolijk verder met ontbijt en lunch van Sonja en savonds van hellofresh en een beetje van mezelf kom ik er echt wel
2005> 104.6 kilo
2020> 92.7 kilo
Toch nog 12 kilo er af ,vind ik wel top! En nu op weg naar de 85 ..die er ook wel komt...
Omdat het een beetje feest is, mogen jullie vandaag allemaal een taaartje pakken en er lekker van genieten. , ik ga zo een cakeje uit de airfryer makelen neem daar vanmiddag een plakje van en proost op mijn jubileum
Tot de volgende babbels
Liefs,
Alice

- D2C29FDD-E47F-4943-AADE-93874A657C1F.jpeg (16.96KiB)758 keer bekeken