In 2013 heb ik mijn eerst box gehad! Nu anno 2019 ga ik weer aan de hello-fresh!
Waarom? Omdat ik geen fut meer had om wat te bedenken...wat gaan we eten..kwam een beetje op het zelfde neer en ik wist dat hellofresh altijd heerlijk recepten hadden.
Scheelt ook weer in de winkel, want had ik dan eindelijk een recept uit een kookboek, was het vaak in de winkel ..de spulletjes die er in moesten er weer niet

Morgen krijg ik als het goed is de originele box, ontbijtbox en een fruitbox, haha dacht laat ik even gek doen en alles uit proberen!
O trouwens je kunt je eigen box samen stellen, zij hebben al een box samen gesteld, maaar? Je mag ook zelf kiezen, bij sommige boxen mag je iets meer betalen, (

Vandaag kreeg ik al een berichtje op mijn telefoon, dat morgen om 14.55 uur mijn box word gebracht!
Mijn zus heeft al die jaren de. Hellofresh box wel gehouden en nu kreeg ik 25 euro korting, en zij ook 25 euro op haar volgende box...zit nog te twijfelen of ik de ontbijt en fruitbox wel krijg , er is maar 1 bedrag van afgehaald...en raad eens ze kende me daar nog , dus zit weer op mijn oude account , alleen wat vernieuwd dan..moet nog wel alles uitzoeken hoe het ook alweer ging,maar daarom ik vast wel achter.
Dus? Tot morgen dan maar...ik zal zoveel mogelijk foto’s maken ook vd gerechten (ook als ze niet lukken) zodat jullie een indruk kunnen krijgen hoe het er uit ziet.. Tot morgenmiddag,
Liefs,
Alice