Lieve lezers,
Wat ik al dacht, kom ik bij de internist heb ik niks...
Dinsdag belde ze al vroeg of ik niet een uur eerder wilde komen ,dan werd ik door een Ko-asisitent onderzocht, natuurlijk mag dat..
Pff zit je daar alle vragen te beantwoorden (lijkt wel sollicitatiegesprek) ja een beetje of veel ..Pff gezeur..afijn hij heeft mijn hart en longen weer beluisterd ,op mijnnbuik gedrukt en geklopt ( raar hoor ..er deed niemand open ..haha ) bloeddruk was goed ,heel iets omhoog, zeg ik tegen die ko..komt vast door jou

haha ik zag hem nadenken en hij zei, u heeft vast wat zenuwen (ik? Echt niet haha )
Ook nog op de weegschaal staan , euh moet ik de schoenen niet uit doen, nee hoor laat maar aan ..93 kilo (en ik dacht nog die ziekenhuis weegschalen zijn altijd zwaarder )
Weer naar de wachtkamer ,hij ging overleggen met internist , word ik geroepen, die man zit me aan te kijken en ik zeg: zegt u het maar, ik mankeer niks en ben super gezond en ik kan wel weer gaan.
Nou...de huisarts stuurt u niet zomaar hier naar toe ,dus Alice mocht weer vier buisje bloed aftappen en over 14 dagen zou ik meer horen..we zien wel weer ,ik voel me top ,alleen af en toe moe ..
%%%%
Hello freshbox
Vanaf volgende week heb ik weer een box, aangevuld met ontijt en fruit box (even uit proberen ) rein heeft altijd yoghurt met creusli en dan neem ik zijn ontbijtje wel als lunch ,mooi opgelost toch?
Ik zat nog in hun systeem, ze waren blij mij weer te zien (dat krijgt vast iedereen ) okee ik heb hier op de site ooit een topic gemaakt over hellofresh en die zal er vast nog wel staan ,denk dat ik daar weer verder met de box ga en hier blijf ik uiteraard ook typen,hoe het afvallen verder gaat..begon ik niet volgende week vrijdag (wat een stomme dag zo net voor het weekend!),misschien moet ik gewoon die donderdag ervoor beginnen als mijn box er is, ja dat ga ik doen...
Cruise
De cruise word een paar jaar opgeschoven, eerst het huis voor elkaar! Mogen nog heel veel kopen in woonwinkels..leuk! En als dat klaar is ga ik voor een cruise sparen ,volgend jaar lekker met Tanja weg 15 jaar friends op vetvrij (ja ze loopt wel ergens ) en wie weet hebben we ons streefgewicht ,dan hebben we dubbel feest..yeAH!!
Weegschaal
Zal morgen eens kijken wat ze zegt ..soms zo aan het schommelen
Huis
Ik maak heel wat stappen in ons huis nou, de buffetkast hebben we koeken in gelegd, haha dat is best wel ver lopen en als je dan op de bank zit heb je geen zin om daar helemaal naar toe te lopen...goed opgelost toch? Als de bel gaat (gelukkig nog niet zo veel ) is het ook een heel end lopen voor je bij de deur bent.
Haha ben aan het stofzuigen ,alleen hier het zitgedeelte nog en dan is de kamer en keuken klaar, de sl.kamers volgende week..elke dag wat doen.
Pff ik moet nu weer scheiden,dat is even weer wennen,maar komt wel goed, heb gewoon twee extra bakken nodig, want haha naar ...de bakken is een vét eind lopen..even wennen allemaal hier.
Fruit
Je zult het wel bijna niet geloven...ik eet elke dag fruit, voorheen niet, misschien omdat de schaal beter in zicht is...water drinken schiet er weer bij in, maar mijn flesje is weer schoon,dus die straks weer op het aanrecht zetten dan komt het goed (hoop ik)
Genoeg weer gebabbeld, verder met het huishouden tot ongeveer drie uur en dan heeft Alice lekker vrij
Bij jullie alles ook nog goed? Niet te veel aan de pepernoten zitten hoor...och ik vind die met CHOCLADE helemaal niet meer lekker! Haha dat is alleen maar toppie toch?
Fijne dag
Liefs,
Alice