Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!/ beetje van Alice
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.7
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Re: Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Bericht door Alice » 19 apr 2019, 22:13

Hoii lieve lezers,

Ik weet al jaren dat het hier stil is...ben er al aan gewend, ze lezen en kijken de plaatjes haha ...en lezen mee ...hoe wij aan het stuntelen zijn met ons EEEUWIGE AFVALLEN..
Okee typ hier meer voor me zelf ,even ratelen hoe het mij vergaat...

FC KNUDDE

HAD TWEE DAGEN (VR)EET AAN VALLEN... !smil79 ja die komen wel eens voorbij, dan laat ik het maar gaan...maar echt vrolijk werd ik dit x niet, had namelijk geen lekkere dingen in huis, dat valt dan tegen. En toch ga je op zoek..frou frou zag ik liggen ,daar de koektrommel maar wat leger gemaakt..

Ik had me verdiept in Voedingscentrum, maar vind food toch iets gemakkelijke ,maar aan de andere kant krijg je bij centrum wel advies over je dagboek en aan de andere kant word ik daar al weer een beetje gek van, want dan heb ik weer te weinig groentens gehad en te WEINIG KOOLHYDRATEN huh? Ik had die dag echt veel koolhydraten gehad (voor mijn eigen gevoel dacht ik juist te veel).

IK WERD GEK...HAHA

Afijn wilde me er eerst bij neerleggen..maar ja mij zelf kennende wil ik die 85 ...een...x ...ergens ..zien !smil88 skaaltje was 97.9 (viel nog erg mee!) na alles wat ik naar binnen gegeten heb...ben ik nog wel tevreden..

Mijn laatste week van Sonja is aan gebroken, en dan is het afgelopen en nee! Ik ga niet weer acht weken in zee...

!smil79 moet wel lachen...in die 20 weken ben ik.....TROMMELGEROFFEL... iets van VIJF KILO KWIJT ...YEAH ..nou niks te yeahen..hadden er toch minstens tien moesten zijn..maar ja ,ook dit werkt dus niet bij mij...het werd op laatst te ééntonig ,voor mij dan..en online Facebook zet ik er straks ook af..bah bah al die mensen die zoveel afvallen...en waar het bijnmij niet lukt.

IK BEN AL TE VEEL BEZIG GEWEEST MET AFVALLEN, AL BIJNA 14 JAAR..het zal wel bij me horen..dat ik tussen de 96 en 100 zit...ZUCHT...

Maar a.s dinsdag kom ik weer...met mijn food schema maken en dat echt aanhouden en niet SMOKKELEN, dat kan ik namelijk ook heel goed!

En die cruise dan?

Dat word een rubberbootje haha of ...zo iets dergelijks...sorry friends !smil50

BESLISSING

Ik ga nog door tot juni 2020 , dan zit er 15 jaar op en dan stop ik echt met afvallen, ben er dan wel klaar mee!

Nee! Tuurlijk zijn jullie me nog niet kwijt..zal af en toe wat van me laten horen , 1x per tien jaar...hahahahaha grapje

Dus? Iwijker kom a.s dinsdag weer terug allemaal fijne paasdagen en ik ga mijn konijn opeten, wilde het opeten als ik 89.9 kg ben, nou dat gebeurd never meer , eet ik haar vh weekend lekker op, anders is over tien jaar de chocolade niet meer te proemen..
6C008E0F-83DE-4438-83CF-708246C297BE.jpeg
Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 20 apr 2019, 10:05

Hoi Alice,

Jammer dat het forum zo doods is. Je zoekt toch altijd een beetje steun in de strijd om kilo's te verliezen. Die steun is niet meer aanwezig op dit forum, behalve jij dan.

Ik heb daarom besloten om mijn eetdagboekje niet meer bij te houden op dit forum. Uiteraard ga ik wel door! !smil35

Ik hou thuis alles bij in een Excel sheet en maak mooie grafiekjes van mijn gewichtsverlies, vetverlies en spiermassa toename. !smil79

Ik heb mijn motivatie weer gevonden en ga proberen dit vol te houden, totdat ik mijn streefgewicht weer heb bereikt.

Alice heel veel sterkte en succes en ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken om die 85 kilo te halen. !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Heerlijke Pasen

Bericht door Alice » 20 apr 2019, 11:08

Hoi Iwijker,

Ai ..jammer dat je weg gaat (kom je nog wel een x langs ), maar ook wel te begrijpen hoor...een jaar terug (of al wel wat langer ) was ik er ook even klaar mee! En gestopt met typen op vetvrij, haha en toch weer terug gekomen>..dit is gewoon mijn dagboek en ookal reageert er niemand ,heel af en toe komt er iemand langs en zegt wat..

!smil24 nu ben ik weer alleen ...snif !smil82 ( niet zo dramatisch doen Alice,je kunt het ook goed alleen af) ja dat klopt !smil79 .

Voor alle lezers die nog wel lezen en rond kijken en neuzen hier op vetvrij...ik ga nog even door tot...6 juni 2020 17.10 uur ,want dan is het precies 15 jaar geleden dat ik hier begon aan mijn strijd tegen de kilootjes . In die tussen tijd heel erg veel gebeurd...

Ik zou dinsdag pas terug komen, maar ik zag berichtje van Iwijker en moest even reageren...ja mensen komen op je pad en gaan weer...
Toch wel blij dat ik op vetvrij twee lieve vriendinnen heb overgehouden, ( hoe doe ik dat toch? Alle twee over ver) Tanja en Chrissie en allebeide een goed contact mee.

Chrissie was ook beetje aangekomen en gaat net als Tanja en mij dinsdag beginnen met de strijd tegen onze killootjes..al hoe wel hun over de app en ik typ hier nog wel even wat er allemaal gebeurd in mijn leventje...

Enne die fase...is die er al?

!smil79 die komt er aan...nog even geduld...eerst alles uitzoeken ,ik denk over een maandje of zo... !smil79 SPANNEND HÉ??

Dus? Blijf lezen en jullie zullen mijn fase vanzelf zien..(tuurlijk mag je ook over een maand terug komen, wat jij wilt ,ik typ wel door)

Iwijker? Ik wens je veel succes! Maar dat gaat jou wel lukken, je hoeft niet meer zoveel als mij en ik...ik hobbel er wel achter aan...laat me weten als het gelukt is ( tenminste als je dat wilt natuurlijk, niks is hier verplicht )

Zo genoeg gebabbeld ,onder tussen elf uur, schoenen aan en even naar de Hema en supermarkt...en dan even hier op het balkonnetje zitten uit de wind, anders heb ik weer twee weken last van mijn nek. Nu last van mijn heup/onder rug (denk verkeerd gelegen , ach ja kan er ook nog wel bij)

Fijne paashaas dagen.
F6D6F0E7-6284-4B45-B7F4-154BA97DBD18.jpeg
Liefs,
Alice

Pst
40863A86-8236-4D65-84AE-0D10EE615F6C.jpeg
40863A86-8236-4D65-84AE-0D10EE615F6C.jpeg (31.52 KiB) 2508 keer bekeken
hiervan ga ik het vrouwtje met Pasen oppeuzelen...jammie

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

maandag weer van start met Sonja

Bericht door Alice » 02 mei 2019, 23:25

Lieve lezers,

Was even alles beu...van het padje gevallen, en ik heb vorig weekend ook mijn paashaas op gegeten, schade, chocolade broek, haha trok mijn broek smorgens aan en dacht huh wat zijn dat van bruine vlekken, erg zelfs op mijn trui, dus hoppa alles weer in de was..

Okee er spelen meer dingen mee! Maar denk altijd kan ik daar wel op afschuiven?
Dus? Schuif ik al die probleempjes maar van mij af en moet het zelf onder controle houden...komt wel goed...denk ik hoop ik..

Afijn ik heb maar weer meegedaan voor de boeklancering van Sonja, misschien dat ik nu wel op tijd kom ( heb de helft gemist de vorige x) nu mag je iemand mee nemen..en als ik er niet tussen zit ,jammer dan...( o ..dan komt dat nieuwe boek nog langer niet, of wel )

Omg waar heb ik het boek van Sonja neer gelegd, toen ik nog online bezig was,,het in de handen gehad en weg gelegd..en nu ga ik er maandag mee beginnen kan ik het niet vinden//grgr ,nou ja anders liggen er nog wel andere boeken van haar..

WAT HEB IK GELEERD VAN ONLINE AFVALLEN¿

nou best wel veel...ik kan niet meer zoveel eten, als mijn buik zegt, stop, dan moet ik ook echt stoppen...anders krijg ik last, zere maag en misselijk. Vooral smorgens ( drie dagen achter elkaar) hoe ik dat weet? Haha omdat het gebeurd is..niet leuk!

Elke dag wandelen doet goed ,ookal is het soms een half uur, ik merk het aan mijn kleding dat alles losser zit, moet alleen nog meer water drinken, doe mijn best
-5 afgevallen..maar die blijven er wel af._dus? Dat is ook weer goed, zal weldoor mijn leeftijd komen dat het langzamer gaat..maar ik ga er weer tegen aan maandag en zal het hier weer van mij af typen, zodat jullie weer wat te lezen hebben.

IK MOET EN ZAL DIE 89.9 GAAN HALEN EN DAARNA MIJN TWEEDE STREVEN ...85 EN DAN ....79.9

WE ZULLEN WEL WEER ZIEN...

Fijn weekend en tot maandag (ga nog maar even op zoek naar het boek! )

Liefs,
F82AA759-9B92-48C0-9D55-505645940A58.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

toppers! Bij Sonja Bakker!

Bericht door Alice » 07 mei 2019, 17:10

Lieve lieve lezers,

Hier ben ik dan weer, vol zelfvertrouwen ga ik er weer tegen aan...dankzij Kiona (zit in team Sonja Bakker) .

HOE HET VOOR AF GING

Ik zat al een tijdje niet lekker in mijn vel met afvallen, was alles ook ineens beu (ach ja ik heb wel meer van die dagen,dan lukt het niet ,motivatie weg)en dan heb ik ook geen zin om te typen, oké heb het ook beetje druk gehad (met niks doen !smil79 )

Even slokje koffie nemen ,anders is het weer koud.

VRIJDAGMIDDAG

Vrijdagmiddag word ik door een onbekend nummer gebeld op mijn mobiel (hm die heeft al eens eerder geprobeerd,) dus neem ik op..met wie? (Rein is net bezig koffie te zetten en dat geeft me een lawaai, aha hij sluit de keukendeur ) oo Kiona..van euh Sonja..(ik denk nog waarom zou ze bellen, zou ik wat gewonnen hebben, já kan toch.. nee! niks nada !

Ze belde me ...(lief) hoe het met mij ging, al een tijd niks gehoord en online op Facebook groep ook niet (slik ) maar ik had er net die ochtend (dacht ik ) een stuk getypt ,eerlijkheid hé..kreeg daar wel lieve antwoorden op, Lon zei ,wat moeten we zonder jou en dat ik haar toen zo goed geholpen had met plaatjes en zeggen komt goed..( weet niet meer precies...maar zoiets ) toen dacht ik al...hm misschien toch weer terug komen..

Afijn ik ga even weer terug naar het telefoon gesprek (ik dwaal ook weer af, haha sorry) ze wilde me heel graag helpen zodat ik ook bij mijn doel kwam en cruise kon maken ..(écht dit is zo super lief en ik doe niet eens meer online) het was een mooi gesprek en ze ging me wat per mail sturen met tips en advies.

Ik kan je wel zeggen dat water drinken er gewoon bij hoort (wel heel vaak en veel naar de bloempot, maare dat doet wel goed ) ik dronk ja niks...flesje water stond op het aanrecht en savonds dacht ik...oeps waterflessen staat er nog. Ook advies even geen vruchtensap e.d te drinken..3x in de week zonder koolhydraten ( ik dacht eerst nog 3 x? Tot 4x? gaat niet lukken .....dus wel!)

Mijn tweede dag zonder koolhydraten ( ik moest vanmorgen even spieken, omg dit gaat goed zo...vrijdag word mijn vaste weegdag,dus nu er niet meer op staan en wachten tot vrijdag )

Gatsie (sorry mijn koffie is alweer koud ...bah

Vanavond ga ik nasie maken van bloemkool rijst (kant en klaar ) heb nog extra wokgroenten er bij..kijken of het lekker is..och en ik zag zoveel lekkere recepten koolhydraat vrij, (ik zal vast nog wel een boek tussen al die kookboeken hebben staan,morgen maar eens uitzoeken en lekkere recepten opzoeken)

Ook als je afvalt kunnen lekker eten..gewoon even uitzoeken...

Morgen wilde ik bloemkool pizza eten ,maar die bewaar ik voor zaterdag ,morgen ben ik in mijn up , ga zoete aardappel gevuld maken, zag ik ook ergens voorbij komen..en ik wild de zoete aardappel spaghettie nog maken en doperwten pasta en...zucht er zijn zoveel lekkere recepten.

Lieve Kiona...ik ga al je tips en adviezen in me opnemen en lees het al geregeld door..je hoort nog van me...als ik op onze cruise sta !smil50

NIEUWE BOEK SONJA BAKKER!

Natuurlijk ook besteld, écht wat een prachtig boek! En wat een heerlijke recepten ( daar staat dus ook de bloemkoolbodum pizza in) én ooo die jurken wat ze aan hebben, die wil ik ook! Waar zouden ze die vandaan hebben, whooh!! Écht toppers...boek moet nog even wachten..eerst de tips van Kiona ondernemen..

Gisteravond had ik het idee dat mijn buik ineens al dunner was...dacht nog dat Ian vast niet,zal wel verbeelding zijn, (ik heb trouwens wel heel wat bloemen in de bloempot gelegd, niet normaal ,dacht steeds moet ik nu alweer bloemen? En al dat water wegbrengen..) zou ik een ondervoed buikje gehad hebben, !smil88

ACTIEF IN DE ONLINEGROEP

Ja ik ben weer actief...alweer wat plaatjes gezet,op zoek naar nieuwe leuke grappige plaatjes, ze beuren mijn medelijners op,maar mijzelf ook!
Als ik anderen daarbij kan helpen, waarom niet..

FOTO`S

Ik heb maandag mijzelf even op de foto gezet...over een maandje weer, uiteraard met de zelfde kleding , morgen ook weer gaan meten,want cm zeggen ook veel, kort om we zien wel hoe het loopt.

En mijn lieve man eet gewoon wat ik ook eet, lief hé, had hem wel voorgesteld dat hij er wel koolhydraten bij mag hebben..( hij eet nog wel de chocoeitjes op en bied mij ook wel eens eentje aan...dan zeg ik nee! En hij zegt ,goed zo! Sterk hoor..

Ga er nu maar een eind aan babbelen, de foto`s die ik er bij wilde zetten,ga ik maar weer eerst scrappen, ( te groot bestand zegt het steeds)

Nou lieve lezers, ik ga weer door...jullie ook? Top! Samen kunnen wij de strijd aan.,,

Liefs ,
Alice !smil81
18CDEA44-65D2-4B66-B078-321E8A4B3F90.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 09 mei 2019, 13:31

Goedenmiddag lieve lezers,

Oei oei wat spannend wat ik morgen ga wegen...zijn jullie net zo benieuwd als ik !smil79

Wacht even...even water drinken..

Nah had ik een app, hoor ik het geluid niet, ja of moet ik eum heel hard zetten, maar allesweter ik dan binnen krijg is met veel lawaai en daar schrik ik dan weer van ..dus ik maar even op zoek naar een andere .

Ik drink al veel meer water dan de afgelopen weken, okee je mag veel naar de bloempot ,maar heey je moet maar zo zien, dan heb je weer wat kcal eraf !smil79

Oja vanaf vandaag houd ik een dagboek bij , hier gewoon om de hoek > viewtopic.php?f=201&t=9157 heb de foodapp en yazio even verbannen...ik wil even niet op kcal letten...enne het eten gaat me goed af...geen honger of trek in zoetigheid, okee geef toe had laatst beetje zin in iets, heb toe blokjes kaas genomen.

Ik had altijd een hekel aan salades met lunch en nu...nu eet ik er elke dag eeentje, één dagje heb ik smiddags yoghurt met müsli gegeten,moet kunnen toch..

Gisteren had ik een heel groot bord met sla,tomaatjes gerookte kip,mozzarella rookvlees en ei , man o man, had er twee crackers bij gedaan, heb een halve laten liggen, was zo vol,maar was heerlijk..

Hey ik ga er weer van tussen even poetsen in huis

Fijne dag en tot morgen

HEEL SPANNEND!

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

jabberdabberdo

Bericht door Alice » 10 mei 2019, 10:51

Lieve lezers,

Och ik had jullie mee willen laten genieten van mijn filmpje, maar het wil hier niet ! !smil82 , tja dan maar op Facebook kijken ( met vetvrij sta ik meestal wel openbaar).

Nou heb wel vier x op het skaaltje gestaan en ik dacht kan gewoon niet, haha dus wel!
MIJN MOTIVATIE IS WEER HELEMAAL TERUG

Haha weet je wat mijn man zei? Niet te mager worden hoor? Anders moeten we nog op de cruise !smil79 (dat zei hij met een lach) ik ga nog een weekje zo op de oude voet door...
Vandaag gaan we iets met koolhydraten eten, eum denk wraps gevuld en morgen spaghettie van courgette (zo lekker ) en ...de rest kunnen jullie bekijken in mijn dagboek. Die ik vanavond even zal bezoeken!

Sorry kort verhaal moet weer naar de bloempot..

Grgr had leuke foto ,maar die wil ook niet..

Fijne dag en veel liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 13 mei 2019, 18:07

Lieve lezers,

Nou Moederdag was wel een smakelijke dag met de kwarktaarten , moet kunnen toch? Vandaag weer alles op gepakt.

FASE

!smil79 een tijdje geleden had ik over de nieuwe fase die er aan kwam, nou dat heeft niks met afvallen te maken, of misschien ook wel, maar mijnnnieuwe fase is...> voor 2 dec 2019 mogen we ons appartement verlaten, we hebben het geprobeerd ,na dat we uit een groot huis kwamen met tuin, naar alles gelijks vloers en klein balkon ( okee je kunt er met zijn vieren wel zitten, maar ik kon nooit zeggen ik schuif mijn stoel wat verder ,om achter in de tuin te zitten...tja mis een tuin..

Met een bungalow of iets kleiner huis met een tuin, pak ik ook weer vaker de fiets, nu bijna niet. De helling is te steil , allereerste x vloog ik met mijn fiets naar beneden, hand geschaafd ,zere knie ,heel leuk !smil82 kan wel alles hier lopend af ,dat is ook wel fijn.
Afijn we zijn nog zoekende ,dus heel spannend , waar ik mijn verjaardag zal vieren

Ik denk dat ik na deze week maar eens met Sonja haar nieuwe boek ga beginnen, nu bedenk ik zelf steeds en ik vind het toch altijd gemakkelijke als het op papier staat

Oei moet allang koken
55098DE5-09C8-4956-AFBA-3023BCBECF59.jpeg
Daaaag,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

summerproof

Bericht door Alice » 16 mei 2019, 22:16

Lieve lezers,

Hé nu zit ik meer in mijn dagboek te babbelen dan hier..dus kom ik even voor bij...hoe het hier gaat !smil79

Ik ben eerlijk gezegd de rauwkost een beetje zat en krijg trek in andere dingen , nee! Heb niks genomen hoor, maar die geuren vandaag in de stad, een man zat heerlijk van zijn patatje te eten en dan loop ik langs een eet tentje ,met heerlijke geuren die door de kieren van de deuren komen, mannn..heerlijk.

Zit nu te bedenken dat ik erg weinig koolhydraten eet, ja en de bloemen gaan zelfs nog goed...pff als die er niet zijn gaat het niet goed, zoals ik dat altijd had met die maaltijd shakes...weet je nog? Liep alles vast en zat ik dagen op het bloempotje.

Maar? Dat nieuwe boek van Sonja kijkt steeds naar mij en op internet komen wel hele lekkere gerechten langs mijn neus, dus? A.s maandag ga ik zes weken in zee met het boek en ben erg benieuwd of ik ook 6 kilo zal afvallen in zes weken...(hm mag ik wel alles aanhouden, dus niet smokkelen , nou ik ga in ieder geval mijn best doen en jullie kogen mee lezen,of mij dat goed afgaat..

!smil79 ik moest vandaag wel even lachen , had een appje op mobiel ,iets met wandelen..het heet > ME , dus ik dat aan zetten,muziekje op de achtergrond ..
De eerste dag een Workout van 27 min..helaas spreekt ze Engels ,kan wel wat verstaan,maar begrijp niet alles...toen ze sprak over snel lopen ,deed ik dat en uitwandelen ,daarna wat sneller, maar ik stond op dat moment in de rij voor de kassa te wachten bij de Hema hahaha, ik stond buiten en het was alweer klaar !smil79 gein, morgen eerst maar flink stappen en dan boodschapjes doen.

O ja ik ga eens kijken of ik nog foto`s hier op kan zetten...maar denk dat ik ze eerst allemaal moet bewerken, deze site is Oude bes ...of het doet alleen bij mij niet ...haha ga wel even kijken, kun je zien wat ik de hele week gegeten heb...morgen maar even freubelen, kunnen jullie ook kennis maken met Joep !
BD5723C9-F06E-4E42-B5FF-100E86DF3925.jpeg
BD5723C9-F06E-4E42-B5FF-100E86DF3925.jpeg (20.04 KiB) 1737 keer bekeken
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 17 mei 2019, 20:13

Lieve lezers,

Zucht...heb het geprobeerd om er een foto op te zetten, verkleint, gescrapt en dat weer verkleind, maar het doet het gewoon niet! Haha dan ( als je foto`s wilt zien, allemaal lid worden van Sonja Bakker online !smil79 )daar zie je wel enkele foto`s van mij staan, ook met Joep, scrol straks nog even terug of ik kijk in mijn andere topic (waar ik wel een foto kon plaatsen ) hoe ik dat gedaan heb, was zo gemakkelijk toen..nu> hopeloos..

Dan maar zonder foto , beeld je dan maar in wat ik dagelijks eet

O...zo nog even mijn gewicht invullen..

Erg had helemaal geen koekjes in huis voor de taxeur bij de koffie, ik heb helemaal nooit geen koekjes meer, toch maar iets halen voor de visite , koekjes die ik niet lekker vind ( hm zijn die er wel !smil79 )

WEEKEND
De meesten vinden het weekend zwaar...maandag tot donderdag kun je het goed volhouden met afvallen, já dat klopt ,daar had ik ook altijd last van ....en of als je alleen zit,(zoals ik nu rein aan de tennis)maar dit x gaat het super, als ik ergens trek in krijg ,drink ik water , lekker vol gevoel heb ik dan of...je eet meer , ons diner bestond uit groenten en kip ( hiernaast te lezen ,deurtje verder.) was zo lekker dus de restjes ook maar verdeeld..zit vol en taal nergens na...já een bakje koffie zo.

Probeer zoveel mogelijk rauwkost te eten ( net als ik haha ) of water drinken, houd vol...denk aan je nieuwe lijf ( man o man ik denk de hele dag er aan) maar euh ik kan nog niet geloven dat ik over twee maand in een bikini kan..ja zou er in kunnen met een zwembandje over mijn broekje haha dat staat mooi.

A.s maandag begin ik dus met 6 weken SUMMERPROOF ik ga het zo goed mogelijk volgen en ik WIL OOK VOOR DIE - 6 KILO...maar het zal bij mij wel weer op - 3 kilo vallen !smil82 :)

Ik wens jullie alvast een goed weekend en probeer niet te snaaien..
1E93CFFE-B482-47C5-B85E-5B6C4ED8F687.jpeg
1E93CFFE-B482-47C5-B85E-5B6C4ED8F687.jpeg (20.75 KiB) 1648 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil50

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

SUMMERPROOF

Bericht door Alice » 20 mei 2019, 11:18

Lieve lezers,
CDB19627-750C-4AD1-A48B-5B46BF0A23A6.jpeg
Vandaag begonnen met summerproof...en het begon gelijk al goed!

Gisterenavond had ik mijn boekenstandaard weer opgezocht, het prachtige boek er op gezet en al gebladerd naar de menuweek.

Vanochtend nog een beetje slaperig richting keuken, wil mijn bakje pakken uit de kast ,ik heb het vast en tegelijk rollen er allemaal chocoeitjes uit, (vergeten ..haha die had mijnnman er in gelegd) nee ik heb geen ei gehad.. ik weet nog dat er een echte bult op zat , afijn ik moest dus eerst eitjes rapen, lagen mooi door de keuken verspreid.

Mm Griekse yoghurt 0% vet..(al die andere keren had ik nog met vet en ik dacht nu doe ik het precies hetzelfde ) muesli er in (oei veel minder wat ik gewend was ( weet je nog 3 schepjes ) en aardbeien (heb ze geprakt (ik als zoetekauw en dit x ook geen honing of kaneel erbij ) nou was wel lekker ,haha moet wennen mijne=der zoet.

Mag zo een appeltje en ik moet weer naar het bloempotje watertje geven !smil79

Vanmiddag ME echt uitproberen, elke x was ik in de winkel haha ,dus eerst rond erom heen en dan naar de winkel..mijn fit van Google zegt dat ik mijn 25 min naar 35 kan verzetten, doel is dat...oké gedaan!

Had vh weekend ineens pijn in mijn scheenbenen en zere voeten ,aan de zijkant binnenkant , tja hoe leg je dat uit ,met die uitsteeksels haha afijn die doen ook ineens zeer...( dacht even aan Jet in de online groep, zij was afgevallen ,bij de voeten ,had een kleinere maat van schoenen, ) ojee zou dat het zijn, dat ik er geen vet meer op heb zitten? Maanden geen last gehad...zucht , straks maar even zoeken bij meneer Google of je daar nog wat aan kan doen, stomme voeten ook!

Kom vanavond wel even verder babbelen, hoe de dag gegaan is...deze dag...moet nu echt naar het bloempotje toe !smil79
AD3E08BD-AF7C-4590-BD92-6D803F4C05C9.jpeg
Fijne dag en liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Aangenaam Joep

Bericht door Alice » 20 mei 2019, 16:17

Lieve lezers,

Nu ik weet hoe ik foto`s kleiner kan maken, zal ik jullie nu voorstellen aan Joep..

Joep gemaakt met fruit...
E602E23D-12D2-4D89-B04F-E6F08C15A68B.jpeg
En? Vinden jullie hem niet

Het gaatgoed hoor met summerproof, whahaha ik weer...had ik een bak cesar salade , ik ander bakje pakken, op de weegschaal, ( mocht 250 gram , och blond hoor !smil79 ), dus ik de sla er in en dacht ,dat reikt niet eens..( had de helft er in gedaan ) dus ik weer in het boek kijken hm 250 gram, okee! Hoe veel zit er dan in zo`n bak? !smil88 250 gram ... :)

Heb pas om twee uur geluncht en nu mag ik als tussendoortjes EEN HELE ZAK MET WORTELTJES ,man o man zit nog hartstikke vol...misschien over een uurtje

See you later

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

zoete aardappel...doe je daar suiker over?

Bericht door Alice » 21 mei 2019, 19:14

Lieve lezers,

!smil79 mijn man in de bocht...

Hij geniet van zijn zoete aardappel, (gebakken in olijfolie) en dan vraagt hij...doe je er dan suiker over ,dat het zoet word, ik kijk hem aan en moet lachen haha ...nee jó die aardappel is al zoet van zichzelf, o..oké, maar dit is wel heel erg lekker hoor, i know , ja Sonja weet wel wat lekker is !smil79

Heb me met die zoete aardappel wel mooi in de vingers gesneden..

En och had ik vandaag weer wat raars haha , ik had voor de lunch alles op,het aanrecht staan ( niet wetend dat ik perongeluk de blz vh boek had om geslagen, ) dus ik kijk in het boek...huh? Wat raar,ik dacht toch dat ik wat anders at deze middag, dus alles weer terug en opnieuw bij de lunch kijken... !smil88 !smil88 OEPS DIT IS VOOR DE MAN...o ooo dus ik had het wel goed, haha alles weer uit de koeling gehaald, muts die ik ook ben...een man mag totaal wat anders, nou daar ga ik niet opletten, hij eet gewoon mee als vrouw !smil79 heb nog geen klachten gehoord..

Er nu voetbal op...bleeh ,dus ik typ hier maar even..

Morgenvroeg ga ik eerst eten en dan pas drink ik mijn water op, moest nog met mijn pannenkoekjes beginnen,maar was zo zat..,dus dacht dat gaan we anders doen...

Geniet nu van mijn kruidenthee..

Vandaag niet zover gewandeld,maar thuis de was gedaan e.d ik wil zonnnnn

Zie jullie de volgende x weer en anders ziet ik hier naast bij dieetdagboekje !smil35
02908EAF-901E-447C-BDF5-5B5E5CD1462A.jpeg
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 23 mei 2019, 20:25

Lieve lezers,

Had ik jullie al verteld dat ik met een uitdaging bezig ben en morgen mag ik dan eindelijk op,het skaaltje , dan ben ik alweer vijf dagen uit summerproof bezig en ben dus dubbel nieuwsgierig wat mijn skaaltje morgen aan geeft...zal wel minder dan een kilo zijn ,want eigenlijk moet ik door tot de maandag , doe ik ook wel. Alleen ik houd vrijdag natuurlijk mijn weegdag enen ik denk na zondag dat ik er maandag niet op ga staan !

WAT ZAL MIJN SKAALTJE MORGEN TEGEN MIJ ZEGGEN?

OMG BEN ZO NIEUWSGIERIG. DAT IK VANAVOND EEN UUR EERDER GA SLAPEN...MAAR DAN KAN IK NATUURLIJK NIET SLAPEN !smil79

Leven jullie met mij mee? Of denken jullie...we willen alleen weten of je afvalt met Sonja ...

Ookal is het maar 300 gram. Ik heb zo lekker gegeten , vanavond hadden we een bord vol groenten,zo vol...en vanavond heb ik streng, maar goed ook, zit hartstikke vol, zo nog lekker bakje koffie en bankhangen...heerlijk..

Nou tot morgen maar weer...
EA786A1B-AFCD-4E7F-AB17-5A85A7CB3608.jpeg
EA786A1B-AFCD-4E7F-AB17-5A85A7CB3608.jpeg (37.31 KiB) 968 keer bekeken
!smil79
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 24 mei 2019, 08:57

Lieve lezers,

De uitdaging is gelukt...vond het wel heel moeilijk..mijn gedachten vroegen zich steeds af ,waarom ik niet vroeg of ik op de schaal ging staan..én resultaat na vier dagen SUMMERPROOF is geweldig! Dikke 9 ons er al af ...nee ik houd vrijdag als weegdag...weer een week niet op het schaaltje ...oei oei straks raak ik er nog aan gewend aan !smil79
B522D4B9-4E81-4520-B3ED-858ED59D2FE2.jpeg
Het is echt wel beter om dit te doen, weten jullie waarom?

Als je elke dag weegt dan heb je wel eens een dag dat je zwaarder bent...en dan denk je...heb ik daar zo hard voor getraind..ik eet vanavond een zak chips,volgende ochtend ga je er weer op staan en denkt ...onee dit gaat de verkeerde kant op...dus? Lieve mensen 1 x per week,ik weet dit is moeilijk..want dat vond ik ook super moeilijk. Of bouw af...midden in de week een x wegen..
Tis ook wel heel spannend ,zoals vanmorgen...durfde bijna niet te kijken..pff viel gelukkig allemaal erg mee!

Nog 6 kilo en 1 ons te gaan > dan ben ik 89.9 en daarna nog 4.9 kilo voor doel 2 > 85 CRUISE en dan wil ik ook nog doel 3 behalen >79.9 dit getal wil ik al 14 jaar behalen..

En nu zie je wel weer dat het met Sonja Bakker kan...en een beetje van je zelf

Ik ga blij het weekend in..

Tot maandag of ergens in die week.
Liefs,
Alice !smil81

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”