Lieve lieve lezers,
Hier ben ik dan weer, vol zelfvertrouwen ga ik er weer tegen aan...dankzij Kiona (zit in team Sonja Bakker) .
HOE HET VOOR AF GING
Ik zat al een tijdje niet lekker in mijn vel met afvallen, was alles ook ineens beu (ach ja ik heb wel meer van die dagen,dan lukt het niet ,motivatie weg)en dan heb ik ook geen zin om te typen, oké heb het ook beetje druk gehad (met niks doen

)
Even slokje koffie nemen ,anders is het weer koud.
VRIJDAGMIDDAG
Vrijdagmiddag word ik door een onbekend nummer gebeld op mijn mobiel (hm die heeft al eens eerder geprobeerd,) dus neem ik op..met wie? (Rein is net bezig koffie te zetten en dat geeft me een lawaai, aha hij sluit de keukendeur ) oo Kiona..van euh Sonja..(ik denk nog waarom zou ze bellen, zou ik wat gewonnen hebben, já kan toch.. nee! niks nada !
Ze belde me ...(lief) hoe het met mij ging, al een tijd niks gehoord en online op Facebook groep ook niet (slik ) maar ik had er net die ochtend (dacht ik ) een stuk getypt ,eerlijkheid hé..kreeg daar wel lieve antwoorden op, Lon zei ,wat moeten we zonder jou en dat ik haar toen zo goed geholpen had met plaatjes en zeggen komt goed..( weet niet meer precies...maar zoiets ) toen dacht ik al...hm misschien toch weer terug komen..
Afijn ik ga even weer terug naar het telefoon gesprek (ik dwaal ook weer af, haha sorry) ze wilde me heel graag helpen zodat ik ook bij mijn doel kwam en cruise kon maken ..(écht dit is zo super lief en ik doe niet eens meer online) het was een mooi gesprek en ze ging me wat per mail sturen met tips en advies.
Ik kan je wel zeggen dat water drinken er gewoon bij hoort (wel heel vaak en veel naar de bloempot, maare dat doet wel goed ) ik dronk ja niks...flesje water stond op het aanrecht en savonds dacht ik...oeps waterflessen staat er nog. Ook advies even geen vruchtensap e.d te drinken..3x in de week zonder koolhydraten ( ik dacht eerst nog 3 x? Tot 4x? gaat niet lukken .....dus wel!)
Mijn tweede dag zonder koolhydraten ( ik moest vanmorgen even spieken, omg dit gaat goed zo...vrijdag word mijn vaste weegdag,dus nu er niet meer op staan en wachten tot vrijdag )
Gatsie (sorry mijn koffie is alweer koud ...bah
Vanavond ga ik nasie maken van bloemkool rijst (kant en klaar ) heb nog extra wokgroenten er bij..kijken of het lekker is..och en ik zag zoveel lekkere recepten koolhydraat vrij, (ik zal vast nog wel een boek tussen al die kookboeken hebben staan,morgen maar eens uitzoeken en lekkere recepten opzoeken)
Ook als je afvalt kunnen lekker eten..gewoon even uitzoeken...
Morgen wilde ik bloemkool pizza eten ,maar die bewaar ik voor zaterdag ,morgen ben ik in mijn up , ga zoete aardappel gevuld maken, zag ik ook ergens voorbij komen..en ik wild de zoete aardappel spaghettie nog maken en doperwten pasta en...zucht er zijn zoveel lekkere recepten.
Lieve Kiona...ik ga al je tips en adviezen in me opnemen en lees het al geregeld door..je hoort nog van me...als ik op onze cruise sta
NIEUWE BOEK SONJA BAKKER!
Natuurlijk ook besteld, écht wat een prachtig boek! En wat een heerlijke recepten ( daar staat dus ook de bloemkoolbodum pizza in) én ooo die jurken wat ze aan hebben, die wil ik ook! Waar zouden ze die vandaan hebben, whooh!! Écht toppers...boek moet nog even wachten..eerst de tips van Kiona ondernemen..
Gisteravond had ik het idee dat mijn buik ineens al dunner was...dacht nog dat Ian vast niet,zal wel verbeelding zijn, (ik heb trouwens wel heel wat bloemen in de bloempot gelegd, niet normaal ,dacht steeds moet ik nu alweer bloemen? En al dat water wegbrengen..) zou ik een ondervoed buikje gehad hebben,
ACTIEF IN DE ONLINEGROEP
Ja ik ben weer actief...alweer wat plaatjes gezet,op zoek naar nieuwe leuke grappige plaatjes, ze beuren mijn medelijners op,maar mijzelf ook!
Als ik anderen daarbij kan helpen, waarom niet..
FOTO`S
Ik heb maandag mijzelf even op de foto gezet...over een maandje weer, uiteraard met de zelfde kleding , morgen ook weer gaan meten,want cm zeggen ook veel, kort om we zien wel hoe het loopt.
En mijn lieve man eet gewoon wat ik ook eet, lief hé, had hem wel voorgesteld dat hij er wel koolhydraten bij mag hebben..( hij eet nog wel de chocoeitjes op en bied mij ook wel eens eentje aan...dan zeg ik nee! En hij zegt ,goed zo! Sterk hoor..
Ga er nu maar een eind aan babbelen, de foto`s die ik er bij wilde zetten,ga ik maar weer eerst scrappen, ( te groot bestand zegt het steeds)
Nou lieve lezers, ik ga weer door...jullie ook? Top! Samen kunnen wij de strijd aan.,,
Liefs ,
Alice