KetoX24 Ervaring van Alice

KetoX24 Afslankdruppels. KetoX24 is een zeer bijzondere afslankformule uit Amerika, ontwikkeld in samenwerking met voedings- en sportwetenschappers die ervoor zorgt dat je lichaam je overtollig vet gaat gebruiken als brandstof zonder dat je je dus slap en futloos voelt; integendeel zelfs je bruist van de energie! Je neemt elke dag 40 druppels KetoX24 gedurende 24 dagen met een uitgekiend voedingspatroon. Dit geeft verbluffende afslankresultaten in 24 dagen. KetoX24 pakt alleen je overtollig vet aan dus geen “ingevallen toetje”. KetoX24 zorgt er ook voor dat je geen hongergevoel hebt , dit in tegenstelling tot het traditionele lijnen.
Plaats reactie
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 93.7
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

KetoX24 Ervaring van Alice

Bericht door Alice » 31 jan 2019, 11:59

Hey wat leuk dat ik jullie hier aan tref...

KetoX24 Is écht wel wat! Én ik was natuurlijk razend enthousiast over dit product...(zag het al zoveel voorbij komen) en goede berichten ervan gelezen.)

Dus? Ik had het besteld en de volgende dag had ik het al in huis ( en nee het past niet door de brieven bus )
DAB2C74B-BE80-4E0A-B107-A3A6D6EF7330.jpeg
Een flesje en een gratis receptenboekje én niet te vergeten een gratis coache voor advies en al je vragen

1 ding is zekers je valt er mee af! ..en geen hongergevoel en dat is wel fijn.

In het boekje van ketox24 dat gratis in het pakket zet staan alle richtlijnen tijdens het afvallen, wat je wel en niet mag eten, ruime keuze nog voor de lunch en diner.

Groetjes,
!smil81 !smil81
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Roosjepoosje

Re: KetoX24 Ervaring van Alice

Bericht door Roosjepoosje » 31 jan 2019, 16:49

Hallo,

Gisteren begonnen met de druppels, en morgen dus met het echte dieet starten...ben benieuwd, leuk om elkaar op de hoogte te houden😉

Paula78

Bericht door Paula78 » 31 jan 2019, 19:35

wat leuk! ik ben ook gestart met ketox24.
Ik volg nu voor de derde dag de detoxkuur van 5 dagen en start aansluitend met de ketox24 druppels.

Paula

Roosjeposje

Bericht door Roosjeposje » 01 feb 2019, 08:04

Leuk, benieuwd hoe de 5 daagse-detox kuur bevalt en of je daarbij wel mag eten😉. Over een week allebei even balans op maken?

Evelyne

Bericht door Evelyne » 20 feb 2019, 22:53

Ik ben maandag 4 januari begonnen met Ketox na een tip van mijn beste vriendin. Ik woog toen 92,5 kg bij een lengte van 1.80 mtr en besloot dat het genoeg was. Heel graag zou ik naar de 80 kg willen gaan, dat heb ik in geen jaren gewogen. Het is nu 14 februari en ik ben 9,5 kg afgevallen en weeg nu dus 83 kg. en ben overtuigd dat ik de 80 kg ga halen. In centimeters ben ik heel veel afgevallen! Ik merk het vooral rond mijn taille, billen en gezicht. Iedereen zegt het ook, heel leuk! En tot nu toe ben ik dus heel tevreden met het resultaat. Het gaat me zo makkelijk af, ik heb totaal geen hongergevoel. Ik zal zeker deze kuur aan anderen aanbevelen en heb dat ook al gedaan. De begeleiding per mail vond ik heel goed. Er wordt snel op gereageerd. ik voel me super! Mvgr,
Evelyne

Allissa

Bericht door Allissa » 23 feb 2019, 08:24

Zojuist heb ik 2x het KetoX24 Detox pakket besteld. Ik start samen met mijn zus. Als je de kortingscode EXTRASLANK6 invult tijdens het bestellen fan krijg je extra korting. Ik heb voor Afterpay gekozen imdat ik daar toch al klant ben.

Spannend, eerder ben ik al 10 kilo afgevallen met Ketox en ik wil er nu nog 8 extra afvallen.

Volgende week start ik.

Allinda
Evelyne schreef:
20 feb 2019, 22:53
Ik ben maandag 4 januari begonnen met Ketox na een tip van mijn beste vriendin. Ik woog toen 92,5 kg bij een lengte van 1.80 mtr en besloot dat het genoeg was. Heel graag zou ik naar de 80 kg willen gaan, dat heb ik in geen jaren gewogen. Het is nu 14 februari en ik ben 9,5 kg afgevallen en weeg nu dus 83 kg. en ben overtuigd dat ik de 80 kg ga halen. In centimeters ben ik heel veel afgevallen! Ik merk het vooral rond mijn taille, billen en gezicht. Iedereen zegt het ook, heel leuk! En tot nu toe ben ik dus heel tevreden met het resultaat. Het gaat me zo makkelijk af, ik heb totaal geen hongergevoel. Ik zal zeker deze kuur aan anderen aanbevelen en heb dat ook al gedaan. De begeleiding per mail vond ik heel goed. Er wordt snel op gereageerd. ik voel me super! Mvgr,
Evelyne

Plaats reactie

Terug naar “KetoX24 Afslankdruppels Forum”