Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.8
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Bericht door Alice » 17 nov 2018, 10:46

Lieve lezers,

Een nieuw onderwerp een soort verhaal...van het verleden en heden, de meevallers en tegenslagen, snoepen,hartig,vakantie`s, gewoon mijn levensverhaal met als GROOT ONDERWERP.....AFVALLEN.

De meesten mensen die mijn verhalen lezen, weten dat alle letters en zinnen vanuit mijn denkhersens komen en richting de aders inmijn vingers komen en dat ik vaak met ... typ, wel eens vaak de hoofdletters vergeet of , en andere ,niet meer weet of het met een d of t is. En dat ga ik nu ook niet doen, te veel werk om over na te denken, want dan zit er in 1 zin een uur werk aan !smil79 en daar heb ik geen zin in.

Ik ga jullie haar fijn uitleggen wat voor een stress het mee brengt als je begint met afvallen, de tegenvallers ,de vreselijke weegschaal enz...en dan maar veel hopen dat je ooit op je streefgewicht zal komen..

!smil30 WAS IK MAAR NOOIT AAN DIËTEN BEGONNEN! Maar ja ...dan had ik wel heel veel lieve mensen gemist... !smil50

Ik ga proberen elke dag een stukje te typen, zodat ik in die tijd niet kan snoepen haha ...zodat mijn verhaaltjes straks één verhaal vormen...

JUNI 2005

Mijn eerste date op vetvrij, op zoek naar het vetvrij dieet...al turend over de site, dieet gevonden en uitgeprint en mee begonnen. Oké geef toe dit was niet mijn eerste dieet, samen met mijn moeder heb ik daarvoor aleens het brood dieet gevolgd. Dacht toen makkie, de ene dag brood en de andere dag mag je alles eten, haha maar twee broodmager vol gehouden ( als er alleen maar een laagje boter op had gezeten, dan had ik het vast langer volgehouden ) mijn moeder had het de hele week volgehouden. Vers brood was ook nog wel lekker, maar ja dat kon natuurlijk niet met vier kinderen..

In die tijd met mijn moeder dronk ik koffie met melk en suiker, elke x wat minder, eerst de suiker en later de melk, nu...drink ik al jaren zwarte koffie..

( o we gaan zo Renesse verkennen, zit met Rein in huisje ,lekker even uit waaien,) dus? Morgen weer een stukje en mocht ik er niet zijn een dagje later..ik kom echt weer snel langs..

Zie jullie dan weer..
7DF2B05E-CFE1-4BBE-B603-2EC925F11C40.jpeg
Liefs en fijne zaterdag,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Re: Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Bericht door Alice » 27 nov 2018, 10:48

Lieve lezers,

Had ik me niet voor genomen elke dag te typen? Had ik dat biet gezegd daar in Zeeland?

Man o man, dat weekend waren er zware bevallingen op de bloempot, alles zat muurvast..vreselijk...heel lang geleden dat ik dit moest doormaken..

Zondag ochtend heb ik een kiwi genomen en ik kan zeggen dat verlicht het iets...maar nog niet helemaal..dat heeft wel een paar dagen geduurd voor ik weer naar de bloempot kon ( jullie weten nog wel wat een bloempot is? Het toilet, haha om alles zo netjes mogelijk te houden op vetvrij !smil44 )

Oké dan...verder met mijn verhaal..

Ik ben nu al 13 jaar aan het afvallen, en wat heeft het me tot nu toe opgeleverd? NIKS...okee zit altijd nog onder mijn 104.6 maar het scheelt niet veel...om voor jullie een beeld te laten zien, zal ik mijn rechte kant weer cijfertjes in zetten...ook als ik aan kom ..dit wilde ik nooit...ik wilde juist voor jullie het gevoel geven dat ik het goed doe...maar wat geeft mij dat weer...JUIST HEEL VEEL STRESS , ik wilde en zou mijn weegschaal naar beneden krijgen en dan ga je gekke dingen doen...en alles ging goed begin vd week en de laatste dagen boor het weegmoment viel altijd in de soep. Of als ik op mijn skaaltje had gestaan er de volgende dag ,okee en de dag zelf alles er weer bij op at...Tanja en ik noemen dat de vreetdagen wat mag !smil79 !smil79 jaja we leren van elkaar..dat het zo dus niet hoort.

Trouwens met Tanja gaat het goed, !smil24 ze heeft me flink ingehaald, zit al onder de 80 kilo en ik....snif heb al een hele tijd die cijfers niet gezien...

Als je je niet lekker in je vel voelt, ga dan niet lijnen, dat helpt gewoon niet!

Twee weken geleden had ik weer een top idee om mijn haar te knippen en eens voor donker te gaan, de lengte was perfect, maar de kleur ( tien het net klaar was, was het mooi ) maar hoe vaker ik in de spiegel keek ,hoe verdrietige ik werd, dit was ik niet...die vrouw in dat spiegelbeeld was iemand anders...ik voelde me niet meer zo op mijn gemak en ik vermeed de spiegels, tot ik mijn kapster aptte ,kun je het weer blond maken.

Ja gelukkig en nu heb ik het weer blond met donker, maar ik weer super blij.

HET GEWICHT

!smil82 ik kom maar niet uit de 100 , weliswaar een kilo er af met vorige week, na het weekend was ik ...zucht 103.3 ERRUG BAH,STOM, ZUCHT..
Vanmorgen was het precies min een kilo, maar nog niet onder de 100..

Misschien was het minder geweest als ik die ZAK MET WITTE CHOCOLADENOTEN NIET HAD OPGEPEUZELD...JA JE LEEST HET GOED ,EEN HELE ZAK! Ik heb geen rem meer...die moet eerst hersteld worden...MOTIVATIE OOK VER TE ZOEKEN..

EN TOCH WIL IK DIT PROCES NOG ALTIJD ZELF DOEN...tuurlijk heb ik wel eens aan een diëtist gedacht...maar daar is nooit wat van gekomen...ik kan het wel...dat weet ik...maar het is even weg..

STRESS IN DECEMBER

Afvallen eind november en december.. is echt geen goed plan, maar toch ga ik het doen...LEES PROBEREN, heb BELLA ITALIA VAN Sonja er weer bij gepakt, zij heeft toch normale lunch met cracker of brood, i.p.v. bak met konijnenvoer haha ,soms wel lekker hoor...trouwens ik heb haar nieuwste boek ook al besteld...zat te twijfelen voor online..NEE eerst zelf proberen...heb ook nog project gezond online voor de rest van mijn leven, ook wel fijn daar zet ik mijn afval proces wel op, daar heb ik nu nog een mooi ROOD RONDJE ,DIE MOET STRAKS GROEN WORDEN...nog 22 kilo te gaan pff...

TANDARTS

Ja daar moet ik zo heen, gaatje vullen...ga lekker lopend en op terug weg mijn spulletjes ophalen voor mijn afvallen, die ik morgen laat beginnen. Vanavond nog verjaardag van mijn schoonmoeder...nee ga alleen gebakje eten...denk ik.. !smil79 ,maar dan moet ik nu wel afsluiten ,anders moet ik snell,er lopen,bet als de vorige x, dacht ik dat het korter was, heb me mijn benen van het lijf gelopen en toen moest ik ook nog eens tien min wachten, wat zouden ze doen als ik eens te laat was...zouden ze dat in rekening nemen?

TOT DE VOLGENDE X,DAN BEN IK ER WEER, TOT OOIT¡
159355FE-EA53-4740-AF90-C989C223A36D.jpeg
Fijne dag en veel liefs,
Alice

Eyoor
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167cm
Welk dieet volg jij?: De helft eten
Startdatum: Juni 2011; 114,5 kg
Startgewicht: 20-09-2018: 88.4kg
huidiggewicht: 78.4kg
Streefgewicht: 70 kg
Gewicht Grafiek: 28-02 start WeightCare: 108.5 kg
07-03: 106.2 kg
14-03: 106 kg
20-03: 104.6 kg
27-03: 103 kg
04-04: 102.6 kg
11-04: 102.4 kg
18-04: 102.1 kg
25-04: 101.6 kg
09-05: 101.9 kg
20-05 start Docslim: 105.3 kg
28-05: 103.4 kg
04-06: 102.8 kg
11-06: 101.3 kg
17-06: 99.3 kg
24-06: 99.4 kg
01-07: 98.5 kg
08-07: 97.3 kg
15-07: 95.9 kg
08-10: 90.3kg (-15!!!)
15-10: 90.1kg
22-10: 88.9kg

Bericht door Eyoor » 27 nov 2018, 12:22

Owwwww wat ben ik lang niet geweest! Moest effe bedenken welk wachtwoord ik had haha. Leuk om weer even te lezen hier. Alle avonturen die ik vandicht bij maak met jou Alice! Ow en zo herkenbaar alles!
Kom gauw weer!
Ooit komt de dag, dat dit gevecht, géén gevecht meer zal zijn!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

online Sonja Bakker! Start 3 dec

Bericht door Alice » 01 dec 2018, 20:12

Lieve lezers,

Oei dat is dat vet lang geleden Eyoor? Dat is wel een hele oude..maar we hebben dagelijks contact ( bijna )

Já jullie lezen het goed aan de rechte kant, ik ga Sonja Bakker doen !smil30 online, heb echt weer zitten dubben, wel niet...en toen heb ik de knop ingedrukt en zoals Sonja beschreef in haar eerste mail, zij schreef het en ik dacht het..WAAR BEN IK AAN BEGONNEN!!

Écht dit is het laatste wat ik aan pak, beetje van mezelf en een beetje van Sonja, nee! Niet aangemeld op Facebook, juist niet...want dan kom ik weer verhalen tegen dat die mensen meer afvallen dan mij en die al langer bezig zijn en al veel zijn afgevallen en en...en wil ik dat ook! En dan gaat het weer te langzaam ,ik ken mezelf toch..dus alle zooi komt hier dan...

Acht weken lang...zelf denk ik dan altijd, gaat me wel lukken,maar ja dan ken je me toch wel...na twee weken had ik het meestal wel gezien, maar...Sonja heeft wat nieuws online, soort vakjes in je menu weken waar je uit kunt kiezen, echt tof,tuurlijk al uitgeprobeerd , lunch,tussendoortjes,diner en dessert kun je wijzigend uit drie dingen...(wat je die dag niet lekker vind,of als je die dag er geen zin in hebt..) top gedaan! Sonja..

Al een beetje begonnen, maar goed ook, anders had ik een halve sinterklaastaartje mee genomen, nu stond ik erbij te kijken en dacht...NEE! Niet doen Alice...en ik ben het heerlijke taartje voorbij gelopen, Rein mijn man was mee en zei...ik ben langs de chips gelopen en nee niks mee genomen. Trots op ons zelf !smil79 ]
Vanavond beetje teveel nasie gehad..ben zo vol, was een beetje to Much..(vreemd woord ) te veel haha , aar ja nu geen zin in iets anders, maar we het ook niks, wel wortels,komkommer of tomaatjes..

Ik heb er weer zin in om dit project te laten starten, kan ik straks normaal mijn vetersweer strikken, nu zit mijn buik er voor...wil weer energie krijgen..er gaat straks een stop op Facebook ,instagram...( even afkicken) gezonde boodschapjes ophalen, wandelend...ik ga er weer tegen aan, ik kan het wel..nu samen met Sonja en vele anderen...

&&&&&
2B0BBF4E-0F7B-4A07-A3DE-9009A48F2B64.jpeg
Tot maandag ....liefs,
!smil81 Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 03 dec 2018, 12:11

!smil35
Lieve lezers,

Hier begint het zonnetje door te komen, heeft wel wat moeite, mooie dag om een extra omloopje naar de winkel te gaan maken en als het gaat regenen heb ik dan altijd nog een pluu.

Ik zit aan mijn tussendoortje ,een appeltje ( hey ik krijg weer fruit binnen ) fruit ligt er altijd wel,maar gek genoeg liet ik het fruit altijd liggen, Rein mijn man nam het altijd en nog steeds mee naar zijn werk ,maar nu eet ik er ook van.

Maar hee, ik ben nog maar een dagje bezig,kan nog wel gaan veranderen,maar eerlijk gezegd,denk ik het niet...heel raar,maar het gevoel dat ik nu heb ...is 100% van slagen ( we kijken over 14 dagen wel weer !smil79 )

WAAROM NU WEL SLAGEN? EN AL DIE ANDERE KEREN NIET?

Omdat dit een totaal ander menu is dan de meesten hebben, die beginnen smiddags met groenvoer en daar heb ik niet altijd zin in, vind het wel lekker hoor, maar geef mij maar de normale boterham smiddags en wat ik nog steeds erg leuk vind,haha ja zelfs na 1 halve dag,dat je kunt wijzigen ,echt dit heeft Sonja perfect gedaan,een dikke !smil44 .

DIT IS MIJN 1001 POGING ,IN WEKEN GETELD,OKEE ZO ONGEVEER,BEN NATUURLIJK NIET ZO GOED IN REKENEN, WHOOH ...MAAR BEN WEL EEN DOORZETTER,IK STOP NIET VOOR IK MIJN STREEFGEWICHT HEB.

Maar het word wel eens tijd...om dat te gaan halen...

HAD JE NIET BETER IN JANUARI KUNNEN BEGINNEN?

!smil79 eigenlijk wel, maar ja dan is er wel weer wat anders,er is nooit een goed moment en waarom niet in deze maand...de verleidingen komen alle kanten naar je toe maar geloof me ...ik kan de chocoletters en pepernoten weerstaan ( ervoor al zo veel van gehad,tot misselijk toe ) denk ik...jawel ik ben wat strenger voor mezelf, ik ga voor * die ik ga verdienen bij Sonja, bij elke 2,5 kilo..dus? Goed mijn best doen.

December een echte (vr)eet maand, daarbij komt ook nog dat mijn paps jarig is en een nichtje van mij en niet te vergeten ,mijzelf op 31 december en !smil88 de kerstdagen, tweede kerstdag zijn we bij onze dochter en vriend uit genodigd, ze heeft het steeds over kalkoen, of gourmet, afijn ik heb al vast de ( tjee het alarm gaat af, wat een kabaal,ik kan mezelf niet horen praten, ga wel even wat harder praten zodat jullie mij nog kunnen horen !smil79 ) vragen doorgenomen die mensen stellen...wel een uitdaging hoor. Geen stokbrood met kruidenboter te nemen, heerlijk zo`n dikke laag op een verwarmde stokbroodje , zou ik niet eentje mogen hebben? Want ik doe immers geen dieet, alleen jullie lezers weten waar ik mee bezig ben, niemand anders.. nee ook mijn dochter niet ( of ze leest nu mee) haha denk het niet, te druk met voorbereiding van haar toets.

Ga er nu even een eindje aan breien en kom snel weer voorbij, even kopje koffie zetten en er van genieten, dan boodschapjes doen. Já met die omweg. Net al een hele mand met strijk was weg gestreken...dus dat verdiend zekers kopje koffie, oja glas water doet ook altijd wonderen, tjee ik moet afkicken van koffie,van een hele buld naar vier kopjes, okee ga het proberen en dan iets meer thee drinken of water.

Volgende x zal ik jullie vertellen,waarom ik wil afvallen!

Tot de volgende x,dan ben ik er weer..
61CE35E4-F30B-4198-B0B4-76BDDCBF75F1.png
61CE35E4-F30B-4198-B0B4-76BDDCBF75F1.png (12.97 KiB) 1699 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Waarom afvalllen?

Bericht door Alice » 04 dec 2018, 19:36

Lieve lezers,

Ik kan zeggen na 1 dag dat het goed gaat. Och en ik beken,vanmorgen op het skaaltje gaan staan,gewoon in de veronderstelling dat ik te veel had gegeten bij het avond eten, want ik had de aardappels niet afgewogen,tja en daar ga ik dan gelijk de eerste dag al over prakkedenken...whaah los laten Alice :) en i.p.v. 1 doosje rozijntjes ,had ik er twee gehad, ik denk dat 1 doosje een handje is...maar als bv mijn man een handje had genomen voor mij dan waren het vast wel twee doosje !smil79

Vandaag wel een gromgrom maag...trek ...even aan wennen natuurlijk van veel,naar wat minder,maar het bevalt me nog goed na twee dagen. Vergeet steeds water te drinken, afijn ik moet nu naar mijn magnesium tablet,wel water drinken ( goed voor je spieren en botten,hoop dat mijn spieren weer eens wat normaal worden )

TITEL: WAAROM AFVALLEN?

Waarom vallen jullie af? Toch ook om er slanker uit te zien...

Ik ook! Maar ook meer om mijn buik wat in te laten krimpen, zodat ik weer normaal mijn veters kan strikken, zit gewoon in de weg...maar ook om meer energie te krijgen,me lekkerder in mijn vel te zitten en het aller belangrijkste haha dat ik mijn kleding allemaal weer pas met een platte buik.

Als ik er aan denk hoever het nog moet slinken...en hoeveel kilo er nog af moet...zucht ik al...ja jó zucht maar lekker mee!

DAAROM WIL IK AFVALLEN,AL 13,5 JAAR

Even slok thee ,ja drink nu elke avond 400 ml thee, groene thee met goja bessen,kom ik toch nog wat aan mijn water..

!smil81 !smil81

Vandaag was het prachtig weer en een extra rondje gelopen, want als je wilt afvallen,dan moet je er wel bij bewegen, óokal heb je geen zin..haha net als ik die wel eens geen zin heeft, dan praat ik mezelf toe en zeg...hup Alice een half uur bewegen...anders was ik op de wiigegaan, ,maar volgens mij gaat dat weegschaaltje tot 100, vorige x deed het ook al raar...dus eerst onder de 100 komen en dan ga ik weer op het Wii board staan. Kan straks wel een x de Wii dance oppakken, heb je houten Klaas weer in de kamer staan !smil79

Maar wist je dat,je in de winkel ook best vet veel loopt, vooral als je de dingen niet kunt vinden..pff van de ene na de andere kant en wat dacht jerek en strek oefeningen,fijn ik moest ontbijtkoek, stond..helemaal onder op..

Zal nog even foto laten zien wat we gegeten hebben vandaag.. houd niet van aaardappels ,dus ik maak overal een stamppotje van ...
Tja zoals ik al dacht , krijg een zwart beeld met witte fout letters...dan maar wat anders leuks er op zetten
7C92F8A9-6DBB-4A4A-A373-2E141E9F615C.gif
weet nu nog niet wat het doet...mijn blogje doet nooit meer wat ik wil..ben of ik alles gelijk kan wegsturen of....dat ik me weer opnieuw moet aanmelden, zo raar! Dus ik kopieer mijn verhaal de laatste tijd, anders ben ik alles weer kwijt

Zie ik jullie morgen weer...

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 04 dec 2018, 19:39

Whooh hij duur het in 1x joepie

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Hoofdpijm..

Bericht door Alice » 05 dec 2018, 18:28

Lieve lezers

Weet niet of het door het afvallen komt ,of door mijn verslaafde spel die ik met Tanja speel...( maar hey ook geen tijd over eten na te denken toch?)

Vandaag niet naar buiten geweest, voelde me niet zo lekker! Zelfs de koffie was minder en ik ben toch echt gek op koffie,nu smaakte het niet meer..en omdat ik hoofdpijn had en nog heb , heb ik maar het huis alvast wat aan kanten gemaakt. Dat is mooi klaar,als ik ergens mee bezig ben voel ik mijn hoofd ook niet, misschien was het wel beter om een blokje om te gaan.

Ik had voor vandaag eigenlijk gevulde puntpaprika, maar omdat ik alleen elke woensdag eet, dacht ik...ga maar weer wijzigen, in spaghetti , erg lekker had in de oven gemoeten, ook daar had ik geen puf in...haha

Nu ben ik een film aan het kijken op Netflix Edge of Fear, heul spannend...ja de helft van mijn nagels zitten er nog op..hoop dat ik me morgen fitter voel

Hm waarom doen mijn fotos hier niet meer...raar en vreemd...afijn ga ik nog wel uitzoeken ,morgen of.....zo

Zo ik heb het al drie dagen vol gehouden, schouderklopje voor mezelf,nu de rest vd week nog en dan nog 7 te gaan.
Had ik jullie ook verteld dat ik het boek van Sonja had besteld? Nou hierbij dan !smil79 já...die wilde ik ook hebben..haha als het goed is, had ze vandaag haar boek presentatie ( nee ik was er niet bij, ) !smil88 was niet uit gekozen, stond wel ergens op de site of Facebook of weet ik waar ik dat ook alweer gelezen heb, waarom jij bij de boekpresentatie aanwezig zou moeten zijn. Tja en dan denk ik ...daar mailen al zoveel heen en met een leuk goed antwoord, daar past mijn antwoord niet in...denk ik..

WAT ZOU JIJ GEZEGD HEBBEN DAN?

Já...wat was mijn reden dan om daar aanwezig te zijn...hahaha omdat het me leuk lijkt om het mee te maken ( maar ja ooit al bij een boekpresentatie geweest, maar daar ga ik het niet over hebben, dat is verleden tijd) of gewoon ...lijkt me leukkkk...haha nee ook niet, trouwens was in Amsterdam en niet naast de deur..wie weet ooit bij haar volgende boek! En misschien kan ik dan zeggen...samen met jou hulp heb ik mijn streefgewicht gehaald... !smil79 hihi...lange weg te gaan...pff hoop dat ik maandag 100 kilo precies ben, maar dat zal wel niet, als er maar wat van af is toch?

Ga mijn film verder kijken,zie jullie snel weer..
3C9D3F3B-7EF0-454F-888C-0D6A2934CB25.jpeg
Fijne avond en liefs,
Alice !smil19

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Sonja Bakker online OMG! Wachten tot maandag!

Bericht door Alice » 06 dec 2018, 14:22

Lieve lezers,

Gisteren had ik enorme hoofdpijn, bah ...vanmorgen ook nog...en ik ga boodschappen doen...foetsie ,zat te denken dat ik dus precies hetzelfde vorige week heb gehad, daar begon het ook op woensdag ,heel licht voel ik nu nog wat met vlagen, had vanmorgen ook wat zere maag,maar afijn gewoon mijn kwarkje opgegeten.

Dat vitamine water wat word voorgeschreven ,isse echt wel erg lekker! I.p.v. normale water...je hebt het in allerlei smaakjes, euh ik denk dat ze nu allemaal in de koelkast staan,haha

Ik vandaag aan klungelen met mijn tostie, (heb geen tostiapparaat ) dus toe maar in het pannetje,wil ik eum omkeren,vallen de tomaatjes er tussen weg ...Grgr ,zegt Tanja later, die had je ook in de airfryer kunnen doen,tjee kats niet aan gedacht, !smil79 over airfryer gesproken, zal ik jullie wat doms vertellen?

JA?

Onze actifry was kapot ,ik had ineens alleen het handvat nog in de hand, dus op zoek naar een airfryer, daar gingen de patatjes nog sneller in, had er eentje bij Blokker gezien, tefal de luxe, digitaal ( dat leek me zo handig ) maar ik heb de eerste dagen dat ding vervloekt, stomme cijfers , ik zie er niks van...de lijnen verlichte niet alles...wat raar,weer op meneer Google kijken, heb ik iets over het hoofd gezien..natuurlijk kon ik niks vinden, zat er al aan te denken om het te ruilen.. !smil79 maar goed dat ik het niet gedaan heb,anders stond ik mooi voor aap.

!smil88 er zaten namel(jk nog stickers over de druk pinten heen, haha rein ontdekt, hij wilde water drinken en zat zo naar de airfryer te kijken, Peel of whooh whahaha wat erg...idd na het verwijderen vd stickers deed dat ding het perfect...hoezo blond? Geinnnn, dus? Als je een apparaat koopt haal dan eerst alle stickers weg.

Maar de tosti in pan was ook errug lekker!,verheug me al op het tussendoortje ...fruit gemengd ( dit x kant en klaar bakje gekocht,zit ook nog vorkje in,)

!smil35 OMG ...já dat riep ik vanmorgen...

Ik kan de weegschaal nog niet zolang missen, moet ik ook afbouwen , maar doe al heel goed mijn best toch? Maar ik moest vanmorgen even stiekem gluren...ik keek..stapte eraf en dacht...nee dit kan niet..dus nog een x...hm toch wel het zelfde..en ik eet toch echt wel genoeg en erg lekker!

Tja hier moet ik wel reclame voor maken...dit systeem is perfect, zo leuk en handig om te wissen en iets anders te nemen, echt neem het van mijn aan de mooiste manier om af te vallen..ik heb niks uit geprint...maar ik vergeet wel vaak ..ooo wat moest ik ook alweer eten...haha tis gewoon super leuk!

Maar misschien denk je....laat Alice eerst maar die 8 weken afmaken en dan ....als het met Alice goed gaat ,dan denk je...nou hey als Alice dat kan...dan moet ik het ook kunnen...zo is het maar net...

Zo weet ik al dat ik zondag pizza ga eten, ze;f gemaakt...en gewisseld ,menu voor volgende week staat er ook al weer op en dat ziet er goed uit! Zo weet ik dat we ook dat er boerenkool op tafel komt...en die tussendoortjes zijn ook de moeite waard...lekker of herstel kiezen wat jij lekker vind en dan heb je ook nog een wissellijst.. !smil50

Ga er weer van tussen, tot de volgende x
B023514A-7AD6-4600-B91C-7DDCADA999BB.jpeg
Fijne middag/avond.
Liefs,
Alice :)

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 06 dec 2018, 19:31

!smil47 ik kan gewoon geen foto`s meer plaatsen, ze zijn elke x te groot, ga ik ze verkleinen zijn ze nog te groot, dat doet tie sinds dat bladeren er op staat...

Helaas...dan kan ik jullie niks lekkers voor zetten, kan er uiteraard wel heerlijk over vertellen,maar foto is toch echt leuker en je ziet wat ik gemaakt heb...dan maar allerlei leuke grappige plaatjes van mevrouw Google haha

Zal even eentje zoeken ..even geduld aub..

Heb een leuke gevonden en die is voor iedereen die aan het afvallen is, ook als je geen Sonja doet.
30497005-1400-41B6-BB7C-F9EF4A284C7A.jpeg
whahaha joehoe VETVRIJ? wat zijn jullie aan het spoken op mijn blogje ,eerst doen de foto’s niet en vervolgens , ben ik ineens niet meer ingelogd ( klikte even op voorbeeld ) zucht, afijn we gaan alles maar even kopiëren en opnieuw inloggen...

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Heerlijk eten en geen trek!!

Bericht door Alice » 08 dec 2018, 10:41

Lieve lezers,

Man o man wat eten we lekker! Mijn man neemt altijd nog zijn yoghurtje met creusli, maar ik houd me netjes aan het menu..en tussendoortjes. Die vitamine water is een heuse uitkomst, staat een flesje ,maar weet niet daar zit volgens mij 500ml in...of je dan moet op drinken of gewoon een glas..dat kan ik natuurlijk in de groep op Facebook vragen.

HUH? DAAR GING JE TOCH NIET BIJ?

Dat was eerst ook het plan,maar ik dacht....laat ik maar eens kijken, hm haha kon niet gluren,daar moest je eerst lid worden. Dat duurde een tijdje, ze moesten me eerst goedkeuren... !smil79 nou ja ze kunnen zo op mijn profiel foto drukken en dan zien ze dat ik vrij normaal ben haha . Binnen enkele uren was ik lid...een krabbeltje er op gezet, zegt iemand ,houd altijd een doel voor ogen, terug geantwoord dat ik die heb, een cruises maken met mijn man, hij denkt nog steeds dat ik de 85 niet ga halen en maakt zich geen zorgen (hij wil niet cruisen ,heeft te veel films gezien, dat ze zonken ) maar hij gaat met me mee ( zei hij ) als ik de 85 kilo heb bereikt, dus? Jullie begrijpen...dat ik enorm mijn best doe en julllie helpen me daar mee!

Okee jullie zijn wel wat stil en kijken me aan...( zonder niks te zeggen ) dat gaat je wel lukken, tuurlijk gaat me dat lukken...nu wel met een prachtig menu ...wissel lijst...ik eet gewoon wat ik lekker vind..

Zoals ik al eerder zei een échte aanrader...

Straks weer met de benenwagen naar de winkel ( deze zit iets verder ) ze hadden bij onze super in de stad niet alles, grgr haha ,neem mijn pakezeltje mee, haha mijn mannetje loopt gezellig met me mee!

Ik wens jullie een fijne zaterdag en tot de volgende x...
20CBA45E-9288-4A0C-BD56-5CA7E20866D4.jpeg
já nog steeds te veel,maar? Er zit beweging in !smil50
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Mmmm roombroodjes en...

Bericht door Alice » 08 dec 2018, 15:09

Lieve lezers,

Eerder dan verwacht,kom ik al weer langs,om te zeggen dat ik wel een beetje trots op mezelf ben...

Ik zag mijnnman al naar de broodjes vertrekken en ik was nog aan het sjorren met mijn winkelwagentje, bij binnenkomst stond mijn man bij de broodjes en wel bij de ...crossiants ( waar heel veel kcal in zitten ,weet ik ) ach die skat wilde er voor mij ook twee in het zakje stoppen, maar ik hield hem tegen, NIET VOOR MIJ...terwijl hij het zakje in de kar legde zei hij...één voor jou en één voor mij...NEEhee ik wil niet.. !smil79 daarop zei hij, okee twee voor mij lekker met kaas erop..( crossiant € 23 cent per stuk ).

Ik rij mijnnwagentje richting groenten, komiek onderweg !smil88 !smil88 heerlijke roombroodjes tegen en (water loopt uit mijnnmond ) slagroomsoesjes..en ..en...já ik hou al op...jullie zitten nu gewoon te kwijlen op mijn bank..

Netjes alles gehaald kon alleen geen dannerolle vinden,dus Jan verse pizzadeeg gehaald,want morgen eten we PIZZAAAAAaaa ,lekker nu al zin in, voor vanavond staat er tomaten soep en pistolet met kaas op het menu. Nou ja ik heb vd coop verse paprika/tomaten soep gekocht,moet je zelf nog klaar maken,wilde geen zakje doen, maar puur uit de natuur.

!smil82 heb kipfilet vergeten,voor om de augurk,dan eet ik wel extra augurkje..ik doe niet zo heel moeilijk..want ik ga niet weer naar de winkel.

Zal ik nog wat lekkers krijgen rond om de kerstdagen van Sonja, zal ze ook aan ons denken? Ik zag al wel een lekkere bananentijd whahaha bedoel bananentaart voorbij komen bij al die andere recepten, kan ik wel voor mijn verjaardag maken en dan ga ik ook allemaal Sonja proof hapjes maken..als ze lukken haha ziet er altijd zo prachtig uit op de plaatjes en dan ga ik het maken is het één compleet rommeltje...haha hebben jullie straks ook weer wat te lachen...onee sorry ,kunnen jullie niet zien, kan hier nog geen foto`s plaatsen. Hanssss hellup !smil79 .

Wisten jullie dat ik nu ook weer meer fruit eet...dat is toch wel goed...zonder dat er schimmeltjes op komen, moest altijd weer wat weggooien, helemaal mijn tussendoortje vanmorgen vergeten..hm ik neem zo een mandarijntje ,ook lekker!

Ga lekker op de bank hangen een kerstfilm kijken, mijn mannetje is aan de tenniswedstrijden, dus kan ik daar nu lekker van genieten met uiteraard mijn tussen Doortje ( eerst op de lijst kijken,haha ben het al weer vergeten ...ouderdom)

Fijne middag en avond,
D7033E44-40DC-4EE5-A1B4-3CF86B9BA0FD.jpeg
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 10 dec 2018, 11:32

Lieve lezers,
6693A255-F9A9-428C-9E70-CF5409691ED9.gif
6693A255-F9A9-428C-9E70-CF5409691ED9.gif (61.9 KiB) 1411 keer bekeken

YEAH!!

Mijn motivatie is naar jaren ,maanden ...weken zoeken weer terug!

Gisteravond een pizza gehad...van Jan verse pizzadeeg,i.p.v. Dannerolle (die kon ik natuurlijk weer niet vinden,toch even googelen hoe dat er uit ziet) kon niet in mijn kleine schaaltje en...was zo lekker...heb ik gewoon de helft opgegeten, twee stukken en in mijn achterhoofd ging er een belletje, zul je dat nu wel doen Alice? !smil30

:) Tja ...voor ik het wist lag het al op de bodem van mijn maag en ik dacht echt vanmorgen bij het op staan dat het misse boel zou zijn, dus? Ik durfde niet zo goed..haha dook mijn bed weer in...maar ja moest er toch wel uit ..

Ik klom uit mijn bed ( haha net of...ik uit een hoge boom af kom ) liep naar de badkamer...bukte om mijn skaaltje te pakken ( staat onder de wastafel)zette haar recht neer...mijn ene voet tikte op het skaaltje, daar kwam in beeld 00, dat betekend dat ik er op kan gaan staan...even een diepe zucht...denkend aan die pizza..

Mijn beide voeten stonden er nu op en daar boven mijn lijf :) ik keek recht voor me uit en zag mezelf in de spiegel, nu zouden de cijfertjes wel in beeld zijn...vol goed moed keek ik eerst met een scheef oog naar beneden naar de getallen..NEEEEE....NEE!! DIT KAN NIET...Nee...ik er weer af...en alles weer opnieuw proberen , whahaha ik heb er in totaal drie x op gestaan...

Mijn mondhoeken begonnen te trekken in een lach, mijn rechte arm ging omhoog...WHOOOH I DID IT...

Wat? Wat? Waaaaaaat is het geworden Alice? Vertel ons het nu ook! Wij zitten hier ook in spanning ,na een week lezen van jou ervaringen...vertel?

Oké oké...mijn aller liefste skaaltje zei vanmorgen... -1.3 kilo eraf...en dat na die pizza...

Wauw! Dat is vét

Ja vind ik ook!

Nog zeven weken te gaan...het gaat me lukken, alhoewel er nu weken komen van gebak e.d ...mezelf beloofd dat gebakje mag , klein stukje dan...denk ik.. het moet natuurlijk wel een feestje blijven bij het ...afvallen.

Op weg naar een nieuwe week...hm volgende week zal het wel minder zijn, maar hee...ik ben al blij met 100 gram...

Fijne dag...ik ga de was ophangen, boodschappen...wandelen en luieren haha (na al dat werk )

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

WHOOOH!

Bericht door Alice » 10 dec 2018, 11:36

Alice schreef:
10 dec 2018, 11:32
Lieve lezers,

6693A255-F9A9-428C-9E70-CF5409691ED9.gif

YEAH!!

Mijn motivatie is naar jaren ,maanden ...weken zoeken weer terug!

Gisteravond een pizza gehad...van Jan verse pizzadeeg,i.p.v. Dannerolle (die kon ik natuurlijk weer niet vinden,toch even googelen hoe dat er uit ziet) kon niet in mijn kleine schaaltje en...was zo lekker...heb ik gewoon de helft opgegeten, twee stukken en in mijn achterhoofd ging er een belletje, zul je dat nu wel doen Alice? !smil30

:) Tja ...voor ik het wist lag het al op de bodem van mijn maag en ik dacht echt vanmorgen bij het op staan dat het misse boel zou zijn, dus? Ik durfde niet zo goed..haha dook mijn bed weer in...maar ja moest er toch wel uit ..

Ik klom uit mijn bed ( haha net of...ik uit een hoge boom af kom ) liep naar de badkamer...bukte om mijn skaaltje te pakken ( staat onder de wastafel)zette haar recht neer...mijn ene voet tikte op het skaaltje, daar kwam in beeld 00, dat betekend dat ik er op kan gaan staan...even een diepe zucht...denkend aan die pizza..

Mijn beide voeten stonden er nu op en daar boven mijn lijf :) ik keek recht voor me uit en zag mezelf in de spiegel, nu zouden de cijfertjes wel in beeld zijn...vol goed moed keek ik eerst met een scheef oog naar beneden naar de getallen..NEEEEE....NEE!! DIT KAN NIET...Nee...ik er weer af...en alles weer opnieuw proberen , whahaha ik heb er in totaal drie x op gestaan...

Mijn mondhoeken begonnen te trekken in een lach, mijn rechte arm ging omhoog...WHOOOH I DID IT...

Wat? Wat? Waaaaaaat is het geworden Alice? Vertel ons het nu ook! Wij zitten hier ook in spanning ,na een week lezen van jou ervaringen...vertel?

Oké oké...mijn aller liefste skaaltje zei vanmorgen... -1.3 kilo eraf...en dat na die pizza...

Wauw! Dat is vét

Ja vind ik ook!

Nog zeven weken te gaan...het gaat me lukken, alhoewel er nu weken komen van gebak e.d ...mezelf beloofd dat gebakje mag , klein stukje dan...denk ik.. het moet natuurlijk wel een feestje blijven bij het ...afvallen.

Op weg naar een nieuwe week...hm volgende week zal het wel minder zijn, maar hee...ik ben al blij met 100 gram...

Fijne dag...ik ga de was ophangen, boodschappen...wandelen en luieren haha (na al dat werk )

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 10 dec 2018, 11:38

Sorry dubbel...haha zo blij ben ik !smil79 !smil79

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”