Lieve lezers,
Had ik me niet voor genomen elke dag te typen? Had ik dat biet gezegd daar in Zeeland?
Man o man, dat weekend waren er zware bevallingen op de bloempot, alles zat muurvast..vreselijk...heel lang geleden dat ik dit moest doormaken..
Zondag ochtend heb ik een kiwi genomen en ik kan zeggen dat verlicht het iets...maar nog niet helemaal..dat heeft wel een paar dagen geduurd voor ik weer naar de bloempot kon ( jullie weten nog wel wat een bloempot is? Het toilet, haha om alles zo netjes mogelijk te houden op vetvrij

)
Oké dan...verder met mijn verhaal..
Ik ben nu al 13 jaar aan het afvallen, en wat heeft het me tot nu toe opgeleverd? NIKS...okee zit altijd nog onder mijn 104.6 maar het scheelt niet veel...om voor jullie een beeld te laten zien, zal ik mijn rechte kant weer cijfertjes in zetten...ook als ik aan kom ..dit wilde ik nooit...ik wilde juist voor jullie het gevoel geven dat ik het goed doe...maar wat geeft mij dat weer...JUIST HEEL VEEL STRESS , ik wilde en zou mijn weegschaal naar beneden krijgen en dan ga je gekke dingen doen...en alles ging goed begin vd week en de laatste dagen boor het weegmoment viel altijd in de soep. Of als ik op mijn skaaltje had gestaan er de volgende dag ,okee en de dag zelf alles er weer bij op at...Tanja en ik noemen dat de vreetdagen wat mag

jaja we leren van elkaar..dat het zo dus niet hoort.
Trouwens met Tanja gaat het goed,

ze heeft me flink ingehaald, zit al onder de 80 kilo en ik....snif heb al een hele tijd die cijfers niet gezien...
Als je je niet lekker in je vel voelt, ga dan niet lijnen, dat helpt gewoon niet!
Twee weken geleden had ik weer een top idee om mijn haar te knippen en eens voor donker te gaan, de lengte was perfect, maar de kleur ( tien het net klaar was, was het mooi ) maar hoe vaker ik in de spiegel keek ,hoe verdrietige ik werd, dit was ik niet...die vrouw in dat spiegelbeeld was iemand anders...ik voelde me niet meer zo op mijn gemak en ik vermeed de spiegels, tot ik mijn kapster aptte ,kun je het weer blond maken.
Ja gelukkig en nu heb ik het weer blond met donker, maar ik weer super blij.
HET GEWICHT

ik kom maar niet uit de 100 , weliswaar een kilo er af met vorige week, na het weekend was ik ...zucht 103.3 ERRUG BAH,STOM, ZUCHT..
Vanmorgen was het precies min een kilo, maar nog niet onder de 100..
Misschien was het minder geweest als ik die ZAK MET WITTE CHOCOLADENOTEN NIET HAD OPGEPEUZELD...JA JE LEEST HET GOED ,EEN HELE ZAK! Ik heb geen rem meer...die moet eerst hersteld worden...MOTIVATIE OOK VER TE ZOEKEN..
EN TOCH WIL IK DIT PROCES NOG ALTIJD ZELF DOEN...tuurlijk heb ik wel eens aan een diëtist gedacht...maar daar is nooit wat van gekomen...ik kan het wel...dat weet ik...maar het is even weg..
STRESS IN DECEMBER
Afvallen eind november en december.. is echt geen goed plan, maar toch ga ik het doen...LEES PROBEREN, heb BELLA ITALIA VAN Sonja er weer bij gepakt, zij heeft toch normale lunch met cracker of brood, i.p.v. bak met konijnenvoer haha ,soms wel lekker hoor...trouwens ik heb haar nieuwste boek ook al besteld...zat te twijfelen voor online..NEE eerst zelf proberen...heb ook nog project gezond online voor de rest van mijn leven, ook wel fijn daar zet ik mijn afval proces wel op, daar heb ik nu nog een mooi ROOD RONDJE ,DIE MOET STRAKS GROEN WORDEN...nog 22 kilo te gaan pff...
TANDARTS
Ja daar moet ik zo heen, gaatje vullen...ga lekker lopend en op terug weg mijn spulletjes ophalen voor mijn afvallen, die ik morgen laat beginnen. Vanavond nog verjaardag van mijn schoonmoeder...nee ga alleen gebakje eten...denk ik..

,maar dan moet ik nu wel afsluiten ,anders moet ik snell,er lopen,bet als de vorige x, dacht ik dat het korter was, heb me mijn benen van het lijf gelopen en toen moest ik ook nog eens tien min wachten, wat zouden ze doen als ik eens te laat was...zouden ze dat in rekening nemen?
TOT DE VOLGENDE X,DAN BEN IK ER WEER, TOT OOIT¡
Fijne dag en veel liefs,
Alice