Lieve lezers,

- image.jpeg (19.7 KiB) 1693 keer bekeken
Vooruit dan maar...voor jullie heb ik mijn rechte kantje aangepast...al hoewel ik het gele papiertje 102.6 op staat ,dat was op maandag ,houd ik toch de vrijdag er voor aan, ook omdat vrijdag een mooie weegdag is

, dus in totaal al 1.7 kilo eraf

, nu nog volhouden! ( ken me zelf haha )
Maar luister goed wat ik zeg ( euh voor jullie lezen ) dit is geen dieet! Maar je valt er wel mee af en ookal dacht ik met dat vele eten dat ik niet zou afvallen..BIZAR DAT HET KAN...heb ik er toch mooi weer wat af.
Moet eerlijk bekennen dat ik wel wat vaker op mijn skaaltje heb staan kijken...en die 101.8 bleef drie dagen achter elkaar staan,.vanmorgen deed mijn skaaltje raar , eerst gaf het 101.8 daarna 101.4 en toen 101.5

heb de hoogste maar aan gehouden,dan heb ik voor volgende week vrijdag er in iedergeval wat af...
En ondanks ik deze week niet goed kon bewegen, van wege mijn teentje ,toch afgevallen...top!
Nee die teen duut nog steeds zeer met lopen, Rein zei misschien heb je eum wel gebroken...nah echt niet..gaat vanzelf wel weer over duurd gewoon wat langer. Ja want dan kom ik bij de dokter en die zegt dan, gaat vanzelf wel over..ik stel altijd alles heeeeel ver uit..zou ook voor mijn nek gaan, maar ja die is nu ook over en dan zou ze gezegd hebben ga maar naar de fyso..
Even koffie pakken!
Net goed nieuws gehoord, mj heeft een dikke vette 8 voor haar scriptie en gesprek,,dus geslaagd voor HBO Rechten..trots op haar, was best heul moeilijk, diploma uitreiking in juli...nu kan ze alle spanning vd laatste maanden laten vallen en straks genieten van een welverdiende vakantie...
En dan moet deze ik...goed haar best doen om nog wat killo knallers er af gooien...gaat me lukken...haha ook voor het andere doel, voor ipad...het lijkt wel of ze steeds trager word...mijn ipadje
Ooooo ROTBROEMVLIEG , hij was net op rein zijn kantoor en hij heeft de deur opgelaten en nu zit tie hier weer te brommen, heb al opgerolde krant naast me liggen...maar ja ik sla steeds mis hahahaha..
Ik heb voor het eerst een bestelling online gedaan bij de supermarkt, om de boodschappen te laten brengen, dit ging echt top! Tot aan mijn aanrecht en gewoon met de pin afrekenen..maar ja ben de helft vergeten,haha ,moet er even in komen...nu heb ik geen verleidingen gehad van al dat lekkers....en dat goed.
Volgende x de looproute vd winkel aan klikken, zou stuk gemakkelijke gaan ....denk ik, afijn straks moet Rein nog naar de garage, kan hij mij mooi afzetten....dat endje naar de winkel gaat nog niet...vind het niet leuk stom teentje..
ik wil de vers dingen zelf nog wel kopen, ,maar ja zoals ik net zei ben wel meer vergeten.
Zo nog even wat diamond paiting, en lijstje kopen bij de action, dan stukje kan ik ook nog lopen, twee minuutjes denk ik, dat is nu zo mooi dat je in de stad woont..
Ik wens jullie een mooi weekend en geniet ervan...maar met mate
Liefs,
Alice