Voor het eerst aan de Modifast!

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
Faat

Re: Voor het eerst aan de Modifast!

Bericht door Faat » 18 apr 2017, 12:11

Ik ben vandaag begonnen met modifast maar ik kon de shake gewoon niet in een keer opdrinken vond het zo moeilijk moest gewoon steeds beetje drinken en met doorslikken kreeg ik kokhals neigingen hoe doen jullie dat

patrys131

Bericht door patrys131 » 19 mei 2017, 09:28

Hey iedereen, ik ben sinds twee en hlve week aan het modifasten en ben nege kilo kwijt. Maar ik heb nog wel een lange weg te gaan.
Nog een 25 kilo :/

Heeft iemand de muesli al geprobeert en kan iemand mij vertellen of het waard is deze te bestellen?

Groetjes Patrycja

Krijntje

Bericht door Krijntje » 01 jul 2017, 20:05

Hallo allemaal,

Ook ik ben begonnen, vandaag mijn 4e dag.. trots op mezelf, we hadden een bbq vandaag en ik heb me sterk gehouden.. zag er eerste instantie wel tegen op.

Even een vraagje; mag je ook een gekookt ei tussendoor?

Wanda

Bericht door Wanda » 10 jul 2017, 00:39

Ik ga deze week beginnen aan modifast protiplus ! Maar ik wil de shakes 2x daags gaan gebruiken , en in de avond gewoon met het gezin mee eten
Wel verandeoordelijke maaltijden voor mij die afgewogen worden . zoals vis en veel groente . Ik ben eigenlijk wel redelijk op gewicht maar een paar kilootjes extra mogen er nog wel af ! Nu mijn vraag is dat mogelijk op deze manier sport ook 3 x pw ik gebruik geen tussendoortjes of suikers en drink veel water , iemand ervaring met deze methode hoop reacties te krijgen , en voor ieder van jullie heel veel succes .
Ik bn een vrouw van 48 met een lengte van 171 en weeg 70 kg het liefs wil ik naar de 65 kg bvd

Wanda

Bericht door Wanda » 11 jul 2017, 23:58

Wanda schreef:Ik ga deze week beginnen aan modifast protiplus ! Maar ik wil de shakes 2x daags gaan gebruiken , en in de avond gewoon met het gezin mee eten
Wel verandeoordelijke maaltijden voor mij die afgewogen worden . zoals vis en veel groente . Ik ben eigenlijk wel redelijk op gewicht maar een paar kilootjes extra mogen er nog wel af ! Nu mijn vraag is dat mogelijk op deze manier sport ook 3 x pw ik gebruik geen tussendoortjes of suikers en drink veel water , iemand ervaring met deze methode hoop reacties te krijgen , en voor ieder van jullie heel veel succes .
Ik bn een vrouw van 48 met een lengte van 171 en weeg 70 kg het liefs wil ik naar de 65 kg bvd

Immalda

Ook begonnen aan de midifast. Ik wil 15 kilo kwijt.

Bericht door Immalda » 18 jul 2017, 13:12

Hallo allemaal .
Ik ben vanaag ook begonnen met midifast.
Na van alles geprobeerd te hebben. Ik weeg nu 100 kilo en ga voor 15 eraf. Leuk om mee te lezen hier..

Monica87

Bericht door Monica87 » 21 jul 2017, 01:30

Hoi Sylvia hete is al een tijdje geleden dat je aan modi faster zat maar ik vraag me toch af hoe is het afgelopen groetjes Monica

Monica87

Bericht door Monica87 » 21 jul 2017, 01:39

Hi allemaal ik ben sinds maandag begonnen met modifast ik hou me heel sterk aan maar het valt niet mee aangezien moet ik wel ieder dag koken zonder aan te raken !smil24 maar goed ik neem de shake's 3 keer per dag zonder tussendoortjes alleen water ongeveer 2l soms selfs 2.5l . Ik hoop zo graag dat ik af ga vallen ik heb namelijk al zo veel andere methodes en diëtisten geprobeerd zonder succes. Dus aub duim voor me want ik moet heel veel afvallen ik ben afgelopen 3 jaar van 63 kg naar 92 kg geworden dus moest er wat aan doen .Heel veel succes aan jullie allemaal !smil35

Monica87

Bericht door Monica87 » 21 jul 2017, 01:41

Hoi hoi weet iemand toevallig hoe lang mag je modifast gebruiken is er een termijn en daarna pauze tussendoor of ga je door tot het gewenste gewicht hoor ik het graag als iemand het weet

Picasso

Bericht door Picasso » 26 jul 2017, 15:44

Hallo allemaal.
Ik heb vanmorgen gewogen en ben 4kilo afgevallen. Dus dat valt niet tegen, op naar de volgende week. Sterkte allemaal hoor hou je taai

Rifia

Bericht door Rifia » 15 aug 2017, 22:03

Hoi had graag willen weten wie met de beginfase gewoon 2shakes drinkt en 1maaltijd vervangt dr gezonde voeding

SasModifast

Bericht door SasModifast » 10 jan 2018, 22:29

Hi allemaal,

Afgelopen maandag gestart met Modifast Intensive; zeker 3 weken 3 shakes per dag en dan afbouwen is mijn idee.

Ik ben 183 cm groot en ik weeg 123 kilo, echt te veel dus.

Ik wil iig naar 95 kilo, maar ideaal zou zijn 85 kilo.

Het is redelijk vol te houden, ik gebruik als ontbijt en lunch een shake en als avondeten de choco pudding; die is echt heerlijk!

Af en toe wat snoeptomaatjes erbij voor de bite; maar verder echt streng zijn. Maandag weer wegen, spannend!!!

Annick_201

Voor de 2de keer aan de Modifast!

Bericht door Annick_201 » 18 jan 2018, 13:31

Hoi allemaal!
Ik zal me eventjes voorstellen☺️. Ik ben een meisje van 16 jaar, 65 kg en 164. Ik doe voor de 2de keer modifast de vorige keer 5 kg afgevallen. Daarna gelukkig niet aangekomen. Ik wil nu weer 5 kg eraf.... het leek me leuk om dit forum actiever te maken. Wie doet er mee?!

Masa

Bericht door Masa » 27 mar 2019, 20:36

Hoi.
Ga ook voor het eerst beginnen met modifast.
Ben heel benieuwd ,weeg nu 140 kg,dus veel te zwaar.
Krijg ook lichamelijke klachten ,knieën, rug .
Dus ik ga mijn best doen om het vol te houden

Tine68

Bericht door Tine68 » 12 mei 2019, 21:21

Hallo Modifasters,

ik zie dat het topic al iets ouder is en dat er niet veel beweging meer gaande is, maar ik ga het toch proberen.
Het zou leuk zijn als er meer Modifasters van zich laten horen om wat ervaringen uit te wisselen.
Zelf ben ik 51 jaar, werk als begeleider in de nachtdienst en kamp al héél lang met het onder controle krijgen van mijn gewicht. Ik weet dat mijn "eetprobleem" te maken heeft met alles van vroeger en heb sinds kort alles kunnen verwerken en leid nu een volledig ander leven sinds ik een punt gezet heb achter alle toxische relaties in mijn leven. Alleen zit ik nu in een vicieuze cirkel van een suikerverslaving en kan ik hier niet zo maar mee stoppen, want met "gewoon"afvallen val ik steeds terug in het eten van zoete dingen. Het is alles of niets, vandaar dat ik gekozen heb voor Modifast, omdat je hiermee de vicieuze cirkel van een snoepverslaving doorbreekt.
Ik heb altijd een sportieve inslag gehad en neem dit graag mee tijdens dit dieet. Wel heb ik fysieke belemmeringen zoals een traagwerkende schildklier, hartfalen en fibromyalgie, waardoor afvallen (zonder klachten) ook nauwelijks mogelijk is. Nu gebruik ik naast Modifast ook 2 eiwitshakes (mn noodzakelijk voor mijn hart) en slik ik extra magnesium. Wonderwel reageer ik hier goed op en hoop nu eindelijk flink wat gewicht te mogen verliezen. Ik mis de endorfines die vrijkomen tijdens het sporten en ga er nu volledig voor. Ondanks mijn suikerverslaving at ik wel altijd gezonde maaltijden, dus daar ligt het niet aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het nu goed komt.
Mijn lengte is 1.79 m en ik woog 119.4 kg
Afgelopen woensdag (nu 4 dagen geleden) ben ik begonnen en vanmorgen stond ik op de weegschaal op 116.3 kg, dus nu goed 3 kilo.
Wel ben ik begonnen met fitness en heb een verantwoord plan van aanpak opgebouwd, inmiddels 2x geweest. Morgen naar het zwembad voor het banenzwemmen en heb er ook heel veel zin in.
In principe heb ik geen streefgewicht, weet wel dat ik met 92 kg prima functioneer (hardlopen, lange afstanden fietsen à 100 km per dag en steppen op een echte buitenstep) Ik heb dit altijd heel fanatiek gedaan tot begin 2013, toen werd ik ziek.
Ik hoop dit echt weer te kunnen bereiken en hoop dat er meer enthousiastelingen zijn die met mij meedoen. Hopelijk tot gauw!

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”