Zoals jullie weten ben ik hier mee begonnen , maar...omdat ik nu mijn eigen topic heb, begin ik nog een x bij dag 1.. Zal zo uitgebreid mogelijk vertellen wat ik doe en hoe ik het ervaar,hoe ik er over denken, enz enz
Zodat jullie weten of je er ooit aan zal beginnen en of misschien steek ik jullie wel aan, ooit wel met gezonder eten , mensen aan gestoken het boek te kopen, van....tja zeg de naam niet meer ,want ga niks meer promoten! En al mijn ervaringen hier komen ooit in mijn boekje...en degene wil er niet in staan...dus? Dan maar zonder ( degene weet niet wat het mist, maar afijn ..dan maar niet, no problemo) euh kleintje dan, haha moest helemaal overnieuw beginnen en anders op zetten, maar...ben al een aardig eindje,klaar in 2021 dan heb ik ook eindelijk mijn streefgewicht
Maar wie weet met SIMPEL SLANK
Okee ik ga nu van start...euh euh...
Je kunt een account maken , als je dit boekwerkje koopt, ik heb het wel aan gemaakt, maare euh doe er niks mee! Moest je weer alles invullen wat je die dag at....en eerlijk gezegd ven ik dat wel een beetje beu...de eerste paar dagen had ik het wel gedaan...nu doe ik het gewoon op mijn eigen manier zoals ik alles doe..enne dat bevalt me prima!
Even slokkie water innemen, moet nogal hoesten, kriebels in mijn keel, ja ik heb al een hoestdrank en ja heb Rein wakker gehouden vannacht en jà ook mezelf...dus proost
KLAAR VOOR DE START
Een beetje haha euh okee...ze vragen dit:
1 waarom volg je dit plan?
2 waarom wil je graag gewicht verliezen?
3 waarom gaat het nu lukken om je streefgewicht te bereiken?
4 wat is mjn uiteindelijke doel
MIJN ANTWOORDEN
1 Het lijkt me wel een mooi plan voor mij, ook omdat je normaal brood gaat eten.
2 Om weer meer energie te krijgen, niet hoeven te kijken naar mijn twee zwembandje, weer een maatje kleiner aan kan ,weer lekker in mijn vel zitten...
3 haha dat weet ik niet of het gaat lukken, maar ik probeer het gewoon, ik houd niet eerder op! Zò...
4 mijn streefgewicht van 79.9 te bereiken...maar de 85 vond ik ook okee!
BEWEEGTIP
Vandaag is dat huishoudelijk werk, euh dat verplaats ik wel naar morgen, vanmorgen bij de fyso weer een uur gesport, ( oef morgen vast spierpijn in mijn bovenbenen pff ) en ik dacht dit is vast de laatste x, dus niet

,ze heeft zelfs een boekje voor me gemaakt,die krijg ik de volgende x mee!
Aan mijn hele lichaam word gewerkt, dus niet alleen de knieèn ,maar ook mijn rug, zeg maar het hele lichaam...best wel pittig hoor, als het morgen goed gaat, ga ik nog op de wii, even aan kijken.
HOE GING HET VANDAAG?
De dag is nog niet om ,maar, het eten gaat prima, geen honger, neem eigelijk niet de tussendoortjes, als ik geen trek heb,eet ik ze ook niet toch? Drink wel veel water.
Bewegen ging ook prima en ontspannen doe ik altijd met mijn appje smule, daar kun je piano spelen ( je hoeft geen nootjes te kennen, de stippen volgen met je vingers er zijn van allelei liedjes, de laatste wat binnen kwam is van Grease...ik heb wel een abonnement, maar tis heerlijk als je flink baaalt of gewoon boos en of verdietig bent dat je dan lekker van je af kan spelen.
&&&&&
Zo dat was dag 1
Èn vinden jullie het wat? Haha tuurlijk dit promoot ik wel, zodat jullie straks met me mee kunnen doen.
Nu bakje koffie ,heb ik wel verdiend..
Zie jullie morgen weer...
Liefs,
Alice
Psttt Sanne? Waarom kan ik niet alles selecteren ,voor kopieren ( via ipadje ) durf bijna niet te drukken, straks ben ik alles kwijt...ieee haha of je me hoorde...ineens kon het wel , nu kan ik veilig bevestige